Kafamı geri çektiğimde konuşmaya başladım. " taehyung yapma." ayağa kalktım ve çantayı alıp gitmeye kalkıştım. Ama benle birlikte oda ayağa kalktı ve yine bileğimden tutu.
" neden?" diye sordu.Aslında nedeni basitti. Hadi ben azcık bir şey hissediyorsam bile, o bana karşı hiç bir şey hissetmiyor. Sahdece zevk düşkünü.
" ben seni sevmiyorum taehyung... Ve sende beni. Sana söylemiştim senin bildiğin erkeklerin peşinden koşan o oruspuluk yapan kızlardan değilim. Ve emin ol sen ve biz asla olamayız "
Gözlerini baktığımda derin bir nefes verdi. Burnundaki pamuğu çıkarıp kenara attı. belimden tutup yine dudaklarımızı birleştirdi.
YETER ARTIK! Kafamı geriye çekmeye çalışıyorum ama kafamdaki eli bunu engelliyor. Karşılık vermediğim için dudağımı ısırdı.
Omuzlarından tutup onu ittirmem ile aradaki 10 metrelik duvara çarptı.
Aman tanrım b-bu nasıl oldu. Ellerimi kaldırıp avuç içlerime baktım. Kafamı kaldırıp taehyung'a döndüm.
Kafasını çevirip bana baktı. Yanına doğru koştum ve bende onun gibi çömeldim. " ta-taehyung b-ben nasıl oldu b-bilmiyorum"Ağlıyordum... Evet ağlıyorum. o zarar vermek istediğim son kişi! onun için canımı bile veririm.
"b-ben çok ö-özür dilerim..." dedim. Bütün hıçkırıklarım salonu dolduruyordu. O ise sahdece susup öylece bekliyordu. Canı acımayacak şekilde kafasını kaldırdım ve ona sarıldım. Bi yandan mavi yumuşak saçlarını okşuyorum diğer yandan da özür diliyorum. Göğsümden kafasını kaldırdı ve yüzüme baktı." t-taehyung *hıck* seni incikmek *hıck* istemedim." dedim. Elini kaldırıp parmaklarını göz altlarımda gezdirdi. Yavaşça akan göz yaşlarımı sildi. Sağ elimi kaldırdım ve elinin üstüne koydum.
"ağlama" dedi. Ağlamam daha da hızlandı. Kafamı eğdim ve ayaklarımı uzatarak ellerimi beline geçirdim ve göğsüne kafamı yasladım. " lütfen ağlama... bilerek yapmadığını biliyorum bu benim hatamdı. fazla ileri gittim. Asıl ben özür dilerim." dediğinde kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
Sanırım ondan hoşlanıyorum. Ama söyleyemiyorum... Duygularımdan emin değilim. Ya benle oynayıp sonrada kenara atıp giderse? Duygularımdan tamamen emin olmadığım sürece taehyung'a bunlardan bahsetmeyecem.
" kalkalım mı? İyimisin?" dediğimde bir şey demeden kalktı ve kolumdan tutup benimde kalkmamı sağladı.
" sen git ben burasını temizlerim." dedi. " ama-" dediğim gibi sözümü kesti." hadi minsu...odana git ve uyu sabah bunları konuşuruz." dedi ve alnımdan öpüp arkasını döndüp gitti. Odaya yavaş adımlarla çıktım. Ve içeri girdim. Lavaboya doğru yürüdüm ve Bi kaç havlu aldım. Sıcak bir duş alarak. Yatağa uzanıp gözlerimi kapatım.
" senden hoşlanıyorum galiba taehyung-shiii..." diye küçükten mırıldanmayıda ihmal etmedim...
Hele şükür bu bölümüde güncelledim sjjsjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👿+ŞEYTANSIN+👿
FanfictionYa sen nasıl bir şeysin? yaralarımı iyileştirmek isterken daha da derinleştiriyorsun! Bunu bana yapma, KİM TAEHYUNG...