💀 ÖLDÜRMEK? 💀

3.8K 258 47
                                    

Ayakta durmaz halde kaldığım sırada hava iyice kararmaya başlıyordu. Sızlanarak taehyung'a seslendim.
" taehyung çok yoruldum biraz dinlenelim."

Beni dikkate almayıp Önümde yürümeye devam eden taehyung sinirlerimi bozmuştu. Bir kaç kez geriye doğru adım attıktan sonra hızlıca taehyung'un sırtına doğru koştum var gücümle sırtına zıpladığımda azda olsa eğilmişti.

" ne yapıyorsun? "

" sence taehyung? Beni dikkate almadın zaten Bacaklarım çok ağrıyor. Hem sen bir iblisin... ben tam olarak dönüşemedim! yorulmasın sen değil mi?"

" yorulmam merak etme... İstersen sırtımda uyu sonuçta saatlerce durmaksızın yürüyoruz."

" gideceğimiz yere daha ne kadar var?"

" bu gidişle yaklaşık 45 dakika falan. " dediğinde kafamı sallamak ile yetindim. Elimden geldiğince gözlerimi açık tutmaya çalışıyorum fakat durmadan kapanıyordu.

En sonunda direnmeyi kestim ve gözlerimi kapattım.

_________________________________

Tanrım nefes alamıyorum. Üstümde yaklaşık 20 kiloluk bir şey var.

Sonunda gözlerimi araladım ve üstümde olan şeye baktım.

Taehyung...

Dün beni taşırken çok yorulmuş olmalı. Uyandırmamaya çalışarak altından kalktım ve yastığa doğru vücudunu biraz ittirdim. Üstüne yorgan örtüp odadan çıktım.

Evi gezmeye başladığımda aşağıdan sesler geldiğini fark ettim. Elimden geldiğince ses çıkarmamaya özen göstererek dinlemeye başladım.


" taehyung'un yeni sevgilisi mi acaba?"

" o çirkin kız mı? HAH! Onun tek sevgilisi ben olabilirim sözlerine dikkat et!"

" bana sesini yükseltme rose!!"

Biraz daha yaklaşıyım derken dizimi masaya çarpmam ile  Acısıyla hafif inledim  büyük ihtimalle inlememi duydukları için konuşmayı kestiler.

Yavaş adımlarla merdivenlerden indim ve yanlarına yaklaştım... gördüğüm kişiler ile şaşkınlığımı gizleyemedim.

" Jin oppa. Heaseok oppa. Namjoon oppa. Burda ne arıyorsunuz?" dediğimde sarı saçlı kız ayağa kalkarak bana doğru yaklaştı.

" burası bizim evimiz. asıl senin ne işin var taehyung ile?"

" ummm şey..." cümle kuramıyorum lanet olsun!


Jin oppanın sahte gülmesiyle ve yanımıza gelip kolunu sarı saçlı kıza atmasıyla kafamı Jin oppaya çevirdim.

" hahahah... Seni kardeşim rose ile tanıştırayım. Minsu bu rose benim baş belası kardeşim... Rose buda minsu kendisi hailey."

Rosenin gözlerinin büyüyüp kırmızıya dönüşmesi ve benden uzaklaşması, elini kaldırıp yüzüme doğru uzatması ile ne yapıcağımı bilemedim.



" Sende mi Beni öldürmeyi bu kadar çok istiyorsun?"






Biliyorum... Biliyorum bölümler çok kısa oluyor ama zamanım olduğunca yazmaya çalışıyorum. Sizi seviyorum 😘💓💓

Yeni bölüm gelmesi için 10 yorum 10 yıldız istiyorum.

👿+ŞEYTANSIN+👿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin