( sizden şu an tek istediğim ALACAKARANLIK'ın son serisindeki o büyük dövüş sahnesini düşünmeniz...)
Bütün herkes var gücüyle düşmana koşarken, kim taehyung ve suji minsu koşarak güçlerini birleştirip kullanmaya başlamıştı. Taehyung cehennem ateşini kullanırken minsu ise asit gücünü kullanıyordu.
Bütün herkes savaşırken minsu'nun zihninde bir ses yakılandı.
" yanındayız..."
Minsu bu sesi tanıyordu. Kesinlikle bu sesin kime ait olduğunu biliyordu... Fakat beynindeki yapbozları birleştiremiyordu.
" minsu! "
Minsu sesin geldiği yöne döndüğü sırada boğazına bir el yapıştı. Yapışan eller o kadar güçlüydü ki yüzünün yanı hafifçe çatlamaya başlamıştı... Evet bir o cam misali çatlıyordu.
Birden hızlıca birisi gökyüzünden hızlıca yer yüzüne tam adamın üstünde durup, kızın boynunu sıktığı adamın kafasını koparıp yere çöp misali atı verdi.
Minsu soluklanmaya başlayınca gözleri arkasını dönmüş 2 adamdaydı.
Bu saçlar...
O an hayatı gözünün önünden bir flim şeridi gibi geçti. Adamlar yüzünü ona dönmeden savaşmak için gidileceklerdi ki, minsu ağlayarak ikisinin beline iki kolunu sardı ve adamların kalbinden geçen o kelimeyi söyledi.
" Özür Dilerim... Sizi hatırlamadığım için özür dilerim!"
İki adam dolu gözlerle arkalarını dönüp gögsüs izalarına gelen kıza sarıldılar.
" Özür dileme. Biz seni hala seviyoruz asi kız..."
Jimin ve jungkook...
Bu ikili kızın tek kahramanlarıydı.
Kız yavaşça ayrılıp merakla o soruyu sordu.
" suga nerde? "
Adamlar kafasıyla arkasını işaret ettiğinde kız hızlıca arkasını döndü. Adamın Gözünün yanından akan yaşı fark ettiğinde kız hızlıca suga adlı adama sarılmıştı...
Hepsini o kadar çok özlemişti ki, içinden biliyordu, canı boş boşuna yanmıyordu bu zamana kadar. Derin bir nefes verip kafasını gögsünden kaldırıp gözü yaşlı adama baktı.
" sizi çok özledim..."
Üç adam kıza sıkıca sarıldığında hepsi aynı anda o sözü söylemişti.
" sizi seviyorum."
Suga o onlara doğru gelen 15 kişilik topluluğu fark ettiğinde, düşmanların daha fazla kişi olduğunu biliyordu.
" Buraya geliyorlar hazırlanın!"
Minsu suganın sesini o kadar özlemişti ki, soğuk davransa bile ne kadar sevdiğini biliyordu... Sahdece dışarı vurmuyordu.
"saldırın!"
Suganın komutu ile hepsi gelen topluluğa saldırmıştı. Bi kaç saniyede hepsini hallettiğinde kızın gözleri taehyung'u arıyordu.
Taehyung büyük topluluğun içinde savaştığını gördüğünde yardım için gidecekti ki koluna değen ellerle durdu.
"sen suga ile dur biz hallederiz."
Jimin'nin tatlı sesi ile kız gülümsedi. Eve sağ salim dönünce kesinllikle şarkı söylemesini isteyecekti. Çünkü onun sesi ona huzur veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👿+ŞEYTANSIN+👿
FanfictionYa sen nasıl bir şeysin? yaralarımı iyileştirmek isterken daha da derinleştiriyorsun! Bunu bana yapma, KİM TAEHYUNG...