"O seni koruya bilecek tek kişi... "
"KİM?"
"KİM TAEHYUNG"
Yatakta hızlıca dikleştim ve derin nefesler vermeye başladım.
" rüya mıydı?"Sol koluma baktığımda artık kelepçe yoktu hatta sargı vardı. Altımda ise kısa Bi şort üstümde göbek üstü siyah bir bluz vardı. Ve burası benim kaldığım oda değil. Herşey siyah ve beyaz arası balkon kısmına baktığımda daha hava yeni aydınlanıyordu.
Yavaşça yataktan kalktım ve kapıyı açıp merdivenlerden indim kimse ayakta değildi. benim karnım çok aç!
Buz dolabına yöneldim ve kapağını açtım.
OHA! Bunlar kesin zengin he buzdolabının içi dışı her yerinde yemek var mübarek...
Meyve gördüğümde çilek, muz, erik, armut aldım. Tatlı olarak çikolata sosu ve suji görüp aldım aldıklarımı tezgaha dizdim. Dolabı iyice kontörl ettikten sonra gözüme çarpan çikolatalı süt ile ellerim titredi. Çikolatalı sütü aldım ve bebeği havaya kaldırır gibi kaldırdım.
" sen nasıl güzel bir şeysin ya? Sensiz olmuyor bu hayat... Bu şeytanların evinde ne işin var senin? Sen onlara boşa gitme ben içerim seni önemli değil" çikolatalı süte öpücük kondurdum ve tezgaha bıraktım. Arkamı döndüğümde karşıma çıkan beden ile yerimden sıçardım.
" sen muazzam Bi gerizekalısın biliyorsun değil mi?" bunu gülerek söylemişti.
" sanane... Hem sen niye geldin ki?" yavaş adımlarla geriye doğru gidiyorum. Yoksa artık ondan gerçekten de korkuyor muyum?
Yavaş adımlarla bana yaklaşmaya başladı. " minsu... Ben olanlar için özür dilerim. Ben sadece sinirden sana patladım. Çok özür dilerim. "
Yüzü yüzüme çok yakın ve gözlerim dudaklarına kayıyor gün ışığı yüzüne çarparken çok sexy ve güzel görüyor hele dudakları...
" minsu?"
" ha?" seslenmesi ile kendime geldim ve gözlerine baktım. Gözlerinden pişmanlık akıyordu. Ve ben...
Banane onu affetmeyecem! Bana neler neler yaptı. Beni zevk oyuncağı olarak kullanmaya kalktı.
Kafamı eğdim. " taehyung..."
"hı"
Kafamı kaldırdım ve yüzüne sabitledim. " bana bunları yaptıktan sonra seni af edermiyim sandın? Sen olsan af edermiydin?"
"Ama-"
Sözünü kestim ve gözlerinin içine bakıp bağırmaya başladım.
" BENİ ZEVK OYUNCAĞI OLARAK KULLANMAK İSTEYEN Bİ ADAM! KARŞIMA GEÇMİŞ ÇOK NORMAL BİR ŞEY GİBİ BENDEN ÖZÜR DİLİYOR ŞUNA BAK SEN! SENDEN VE SENİN GİBİLERDEN NEFRET EDİYORUM TAEHYUNG!!"
Son yüzümde birden şimşek çatı ve tezgahın üstündeki dolaptaki tabaklardan birisi yere düşüp kırıldı. Ben hiç bir şey olmamış gibi duruyordum. Ama taehyung...
Tabağın yanına gitti ve eline aldı.
" bunu nasıl yaptın? "Tek kaşımı kaldırdım ve dolu gözlerimle " bil-bilmiyorum" dedim.
" benimle gel" dedi ve elimden tutup sürüklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👿+ŞEYTANSIN+👿
FanfictionYa sen nasıl bir şeysin? yaralarımı iyileştirmek isterken daha da derinleştiriyorsun! Bunu bana yapma, KİM TAEHYUNG...