🎃 SEXY? 🎃

5.5K 275 45
                                    


Tam bahçe kapısına doğru giderken durdu. Elleri hala elimde hapsolmuştu. Bana doğru döndü ve elimi bıraktı.

" ne oldu?" diye sordum. " daha zamanı değil ama yakında..."

"Neyden bahsediyorsun taehyung?? " gözlerine bakıyordum. Parlak ve zariflerdi.

" yakında öğreneceğiz minsu." dedi ve yine salona geçti.

" hey! artık gidebilirim değil mi? İyiliklerin için teşekkür ederim ama artık gitmek istiyorum. Hem diğerleride beni merak etmiş olmalılar...  okuluma-" sözümü yarıda kesti.

" hiç bir yere gidemezsin burada kalacaksın. "  dediğinde. yanına gittim ve o koltukta otururken kulağının dibinde bağırdım.

" Yah! Bırak artık beni! Neden beni burada tutuyorsun ya!? " birden bileğimden tutu ve bedenin üstüne düşmemi sağladı. Gözlerimi şişirip ona bakarken soruma cevap verdi.

" bir şey öğrenmemiz gerek... Deney faresi sen olacaksın." dedi ve sırıttı.

Sen ne diyorsun be! Kim deney faresi olacakmış? ben mi?  Hıh! görücez...

Hiç beklemediği bir şey yaparak bacaklarımı iki yana açtım ve tamamen üstüne oturdum. Benden sonra gözlerini pörtletti ve kekeleyerek" n-ne y-yapıyorsun? " dedi.

Bu haline içimden kahkahalar attım.
" bunu " dedim ve dudaklarına doğru yaklaştım. Aramızda 3 santim bile yokken kulağına hızlıca yaklaştım.

" bak bakalım kim deney faresi olmuş." dedim ve hemen üstünden kalktım.  Mutfağa gittim. Arkamdan kendi kendine söyleniyordu. Daha siz neler göreceksiniz bay kim taehyung...

____________________________________

"KARNIM AÇIKTI YAH! TAEHYUNGGGGGG! TAEHYUNGGGGGG! AÇIKTIMMMM!"

mutfakta bir şeylerle uğraşan taehyung'a dönmüş delicesine öylesine bağırıyordum.

"TAEHYUNG KADAR KAFANA TAŞ DÜŞSÜN EMİ! " dediği anda tezgahta oturmuş gülüyordum. Aklıma gelen şey ile gülmem solmuştu.

"taehyung" arkasına dönmeden cevap verdi. " hıh"

" gördüğüm bir yaratık vardı ben pencereden düşerken beni kurtardı. O neydi? Beni neden kurtardı?"

Domatesleri keserken durdu. Elindeki bıçağı bırakıp ellerini üstündeki mutfak havlusuna sildi. Bana döndü ve önüme doğru yaklaştı. Tam dibimde durdu ve gözlerime baktı.

" onun ney? ve kim? olduğunu neden seni kurtardığını gerçekten merak ediyor musun?" hiç cevap vermeden kafamı salladım. Kulağıma yaklaştı ve " o yaratık bendim." dedi.

Ağazımı ellerimle kapattım ve kendimi gülmemek için zorladım. " ne yapıyorsun?" diye sordu. Bu soruya karşı daha fazla dayanamadım ve mutfakta gülme bombasını patlattım kahkahalarım mutfağı doldururken. O ise kaşlarını çatmış arkasındaki ipliği çözüyordu. Gülmem azcık kesildiğinde. " ger-çekten harika b-bir komediyen-sin hahah"

Son çümlemi söylediğimde üstündeki t-şörtü çıkardı. Aman tanrım bu adam... Yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna eminim. "Taehyung çok sexysin, yapma böyle şeyler. " demek istesem de diyemem o yüzden susup bakmaya devam ettim.

Kollarındaki kasları bir anda gerildi. Karın kasları sertleşti. Ve gözü Bi anda siyahlaştı. Bir anda şekil değiştirmesi beni şoka uğrattı...

AMAN TANRIM!  B-BU O YARATIK!





Yoruldummmmmmmmm yaw :-/

👿+ŞEYTANSIN+👿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin