"n- ne?" Bu çok saçma benim bir şeytan olamam imkansız!
İki eli ile kollarımdan tutu."sakin ol... Bu kesin değil. ama emin olmak için seni yakından izleyip inceleceğiz." kaşlarımı çattım.
" inceleceğiz derken?""Bizden korkma minsu. Gerçekten kötü bir niyetimiz yok sahdece gerçekten ne olduğunu öğrenmek istiyoruz. Elimizden geldiğince seni koruyup yönlendireceğiz."
"H-hayır ondan bahsetmiyorum. İnceleceğiz derken... tek sen değil misin? Yani Yanımda olacak kişi."
"Üzgünüm istesem zaten sahdece ben seni korurdum... fakat hailey olmak fazlasıyla risk gerekiyor. Bununla tek olarak başa çıkamam. "
"Yoksa ben senden d-"
"Evet minsu benden daha fazla güç elde edeceksin. ben senin yanın Bi hiç bir şey kalırım. "
Hiç bir şey demeden kendimi arkamdaki koltuğa attım. göz yaşlarımın akmasına izin verdim.
Ağlamam son bulduğunda kafamı taehyung'a doğru çevirdim. merdivenlerden inip yanıma yaklaştı. Bana uzattığı kitaba dikkatlice baktım.
" bu bize nesilden nesile aktırılan özel Bi kitapdır. İçinde senin hakkında pek ayrıntılı bilgi yok... Çünkü sen nadirsin." dediğinde kafamı yüzüne çevirdim. Yamuk bir gülüş atıp. "teşekkür ederim." dedim.
"ben markete gidiyorum. Ha...bu arada o yanında olan arkadaşlarınada pek güvenme 544'den 550'ye kadar onlar hakkında bilgi var. İyi oku..." dedi. Ve yanağımdan makas alarak dışarı çıktı.
Ne demek onlar hakkında? yoksa onlarda...
Dediği sayfayı hızlı bir şekilde açtım ve fotoğrafların altındaki yazıyı okumaya başladım.
__________________________________
Jeon jungkook;
Özellikler: çekici ve masum görünen yüzü ile insanları etkisi altına almak, gece görebilme, hız, kendine ağışık edebilme.Hakkında: 50 yıl boyunca hiç yaşlanmıyor. 15 yıldır park jimin ile yaşıyor.
Park jimin;
Özellikler: kuşa dönüşe bilme, insanları kendi ile bir yapabilme, çok yaygın olarak bilinen uçabilme özelliği mevcut.
Hakkında: jungkook ile 15 yıldır birlikte... Beraber olmayı seviyor. Kızlardan tiksiniyor.
________________________________
Aman tanrım! B-bunlar da ne? Benim arkadaşlarım Bi ucube mi?
Her gözümü kırptığımda yaşlarım kitaba düşüyordu. Aslında kitaba gelmesi umrumda değildi. Göz yaşlarım az da olsa kesildiğinde kaldığım yerden devam ettim.
____________________________________
Jikook;
Kendilerinin özelliklerini paylaşmayı seven bu ikililer çok güçlü ve hızlıdır. İkisininde kusursuzluğu bütün kızları deliliğe sürükler. Eğer ikisinden birinin gözünün içine bakarsanız.
yanarak kül olursunuz...
Ayrıca bu ikilinin sahip olduğu güç galaksinin en güçlü varlığı olan kara deliğin gücünden 1.000 kat daha güçlüdür.Not; ne olursa olsun sakın bu ikili ile kapışmaya kalmayın. Sizi gözleri ile tutsak edip kara delik gibi içine çeker. Ve eğer içine çekilirseniz bir daha Asla geri dönemezsiniz...
Suga;
Özellikler: özellikleri hakkında bilgi bulunmamakta.Hakkında: kelebeklerin kralıdır. Hitap şekli sugadır. Gerçek adı ile bir bilgi yoktur. Katı davransa bile içinde nazik bir insan yatıyordur. Kelebek kralı veya kralecisi olmanın kötü yönü ise... Ya iyiliğe yada kötülüğe yol almanıza sebep olur. Suga ise bunu önleyerek hem iyi hemde kötü davrana biliyor.
___________________________________
Kitabı masaya bırakıp ellerim ile yüzümü kapatıp ağlamaya devam ettim. Benim arkadaşlarım... Kötü birisi mi? Bana kardeşim dediler... Beni sevdiklerini ve herzaman yanımda olacaklarını söylediler. Bunların Hepsi yalan mıydı?
Evet son güncellememide yaptım. Umarım beğenirsiniz. 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👿+ŞEYTANSIN+👿
FanfictionYa sen nasıl bir şeysin? yaralarımı iyileştirmek isterken daha da derinleştiriyorsun! Bunu bana yapma, KİM TAEHYUNG...