Minsu'dan;
Kapalı olan gözlerimi araladım ve yatakta dikleşmeye çalıştım fakat sırtımdaki ağrı buna izin vermedi. Acıyan belimi yüzümü buruşturarak sağ elimle ovdum.
Kahverengi kapının kolunun çevrilmesi ve açılıp içeri girilmesi ile gelen kişi ile gözlerim büyüttüm.
Annem...
" ANNE!"
Üstümdeki yorganı hızlıca tutup kenara fırlattım. belimdeki ağrıyı umursamadan yataktan ayrıldım ve koşarak anneme sarıldım. Karşılıklı olarak Bi elini belime diğer elini ise saçlarıma koyarak okşamaya başladı.
" daha iyimisin meleğim?"
İnce ve narin sesi kulaklarıma bir melodi gibi geliyordu. Gözlerimin dolmasına izin vererek ağlamaya başladım.
" A-anne..."
Beni kendinden uzaklaştırarak üzgün yüz ifadesi ile " ne oldu kuzum? Yine Kabus mu gördün yoksa?"
Kafamı hayır anlamında sallayarak
" hayır anne... Sahdece seni çok özledim." dedim ve yine kollarımı annemin beline doladım.Mis gibi kokuyordu. Eskisi gibi...
Eskisi mi?
Eski olarak ne düşündüm acaba? Herneyse.
" hadi minsu ağlamayı bırak ve yemek için aşağa gel bu bir emirdir! " diyerek beni kendinden uzaklaşan annemin ani değişen ruh değişimi ile şoka girdim.
Birden havanın kararması ile daha da şoka uğradım. Neler oluyor?
Koşarak odadan çıktım ve merdivenlerden inmeye başladım. Adımlarımı yavaşlattım ve merdivenden inmeyi bıraktım.Yerde yatan ve kanlar içinde kalmış babamı gördüğümde gözlerimi hayal olabilir diye bir kaç defa kırpıştırıdım.
Hayal değil...
" BABA!!!"
Koşarak babamın hareketsiz bir biçimde yatan bedenine yaklaştım ve ağlamaya başladım.
" baba... Babacım."Uyanması için bir kaç kez sarstım fakat hiç bir durum yoktu.
" minsu!"
Arkadan annemin sesi gelmesi ile kafamı elindeki kanlı bıçağı olan anneme döndürdüm.
" A-anne sen-"
" ben ne bebeğim? Babandan mı bahsediyorsun? Onu sen öldürdün ya!"
Ayağa kalktım ve babamın önüne geçtim ve bağırmaya başladım.
" ANNE SEN NE DİYORSUN!? BU BİR ŞAKAYSA HEMEN SON VERİN! KORKUYORUM!!"
Elindeki kalın bıçağı bana doğru uzattı ve kahkaha atmaya başladı.
" anne... Ne oluyor? "
Sorduğum soru ona ulaştığında gülmesini kesti ve ciddi bir yüz ifadesi ile bana doğru yaklaşmaya başladı.
( medyadaki şarkıyı açın.)
Geriye doğru adım atıcağım sırada babamın cansız bedenine takılıp yere düştüm. Geriye doğru parmak uçlarımla devam ederken annem bana doğru hızlanmaya başlıyordu.
Bıçağı bana saplacağı sırada önüme geçen abim ile çığlık atarak elim ile ağzımı kapattım.
Abim bana kafasını döndürerek;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👿+ŞEYTANSIN+👿
FanfictionYa sen nasıl bir şeysin? yaralarımı iyileştirmek isterken daha da derinleştiriyorsun! Bunu bana yapma, KİM TAEHYUNG...