🐺 Kurt Adam 🐺

4.3K 257 50
                                    

Sızlıyan başım ile yavaşca yatakta dikleştim. Sımsıkı bir şekilde kapalı olan gözlerimi araladım. Etrafıma baktığımda burasının taehyung'un odası olduğuna kanaat getirdim.

Dün sanırım baya Bi strese girdim. Bu yüzden de vücudum daha fazla dayanamadı ve bayıldım...

Aslında taehyung şu anda yanımda benim uyanmamı bekleseydi en azından azda olsa mutlu olurdum. Ama sanırım benden daha önemli işleri var.

Yattığım sıcak yataktan sonunda ayrıldım ve odadan dışarı çıktım. Mutfağa inerek buz dolabını açtım gördüğüm rameni elime aldım ve hazırlamak için malzemeleri hazırladım.

Sonunda yaptığım ramen hazır olduğunda hızlıca salona geçtim. Kocaman televizyonu açmayı başardığımda Bi yandan ramenimi yiyordum bi  Yandan da flim izliyordum.

___________________________________

Neden?

Neden ya?

Bu olmamalıydı!

Böyle bitmemeliydi!!

Sen sevdiğin kızı böyle kaybetmemeliydin!

Şuan ne mi yapıyorum? Ağlıyorum! Filmin sonunda kız sevdiği erkeğin öldüğünü sanıp da intihar ediyor! İkiside çok mutlu ve aşk dolu bir çiftiler! 

Bok gibi flim yapmışlar...


Kapının anahtar ile açılma sesi geldiğinde elimdeki bitmiş olan 3'çü rameni masaya bıraktım ve hızlıca elimle gözyaşlarımı sildim.

Sonunda kapı açıldığında taehyungun eşsiz yüzünü gördüğümde gülümsedim. Oda beni gördüğünde gülümsedi.

" burda ne yapıyorsun minsu? Yorgun olmalısın git birazcık daha dinlen" dediğinde gülümsemem daha da büyüdü.

Benim için endişeleniyor...

" taehyung..."  diyerek kafamı eğdim.

" efendim" dediğinde söyleceğim sözleri kafamda birleştirdim.

" teşekkür ederim. seni seviyorum..." dediğimde sonunda ne dediğimi anladım ve gözlerimi pörtlettim onu demek istemedim.

B-ben ona s-seviyorum d-dedim!

Taehyung'a baktığımda yanakları hafiften kızarmıştı. Çok tatlı!
Sen nasıl şeytan olabilirsin ki?

Yanaklarıma hücum eden sıcaklık ile benimde utandığımı söyleye bilirim. Kafasını eğdi ve gülmeye başladı. Bende gülmeye başladığımda oda konuşmuştu.

" bende seni seviyorum minsu..." dediğinde gülmem kesilmişti. İçimde garip bir his var. Bir şey yaklaşıyor!
Taehyung'un bana doğru koşması ile üstüme atlayıp yeri boylamam bir olmuştu. Düştüğümüz anda dışarıdan duvarın kırılıp üstümüzden siyah bir şey geçtiğinde korkum daha da artmıştı. Ama kendim için değil taehyung için...

Taehyung üstümden kalkıp elimi tutması ile koşmaya başladık. Arka bahçesi kapısından çıkarak koşmaya devam ettik. Çok yorulduğum için koşmaz oldum bunu gören taehyung beni kaldırarak kucağına aldı.

" sana dokunmalarına asla izin vermem!" dediğinde korkum daha fazla artmıştı. Ya benim yüzümden ona bir şey olursa? Kendimi asla af etmem!

Arkamızdan koşan bir kurt adam gördüğümde titremeye başladım.

" taehyung! Arkamızdan kurt adam koşuyor! Çok hızlı! " diyerek hemen taehyunga söyledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" taehyung! Arkamızdan kurt adam koşuyor! Çok hızlı! " diyerek hemen taehyunga söyledim. Arkasına  bakmadan çok sesli olmasada küfür savurdu.

" minsu sıkı tutun!" dediğinde boynundaki ellerimi daha da kavradım.


Önümüze baktığımda kocaman bir çukur olduğunu gördüm.

" taehyung çukur var geçemeyiz dur!!"

Beni dinlemeyip koşmaya devam etti.

" taehyung!"

"Dur! "

"Hayır! düşeceğiz!  AHHH!! "

Taehyung tüm gücüyle yukarı doğru zırdığında. ( hani ALACAKARANLIK'da Edvert yukarı doğru zıplıyordu ya öyle hayal edin.)  gözlerimi kapatarak çığlık attım.

Sonunda taehyung durduğunda gözlerimi açtım ve olduğumuz yere baktım. Sonrada taehyung'un gözlerine.

" unuttun mu? Ben insan değilim..." dediğinde kalbim hızlı atmasını durduramıyordu. Gözlerini gözlerimden çektiğinde baktığı yere bende baktım.

Kurt adam...

Şu anda kurt adam... karşıya bizim gibi geçememiş olduğundan öylece uluyordu.

Beni öldürmek için mi geldi?



Evittttttt bu bölümde bitti. Yorum atıp yıldız atarsanız yeni bölüm gelir... :)

👿+ŞEYTANSIN+👿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin