🔥KAPAT GÖZLERİNİ🔥

155 23 3
                                    

Barlas beni öpmeye kalktığında okalı bir tokat atmıştım ve o gün bu gündür bir kere bille ne halimi sordu ne de aradı. Gitmem
için tüm kapıları açtı bu kadar basitti işte her şey bir elde etmeye bakıyordu.Boş odada düşünmek için uzun bir zamanım olmuştu aşağalık herif! Kendimi teslim etmeyi düşüneceğim en son kişi oydu!
Şu an umrumda olan Barlas veya o ailem olacaklar değildi. Unutmadım beni o deliğe sokan beynimi bozan adamı bana 2 gün boyunca tecavüz eden türlü işkenceler yapan o pisliği unutmadım üstümde sigara söndüren çeşitli seks oyuncaklarıyla beni parçalayan pisliği gözyaşlarımı vücudumu çok sinirliyim kinim tek onu değil ona ait olan her şeye bulaşacaktı. Ben iyi bir insan değilim! Bu hikayede de iyi biri olmak için çabalamıcam ben kendimi kaybettim bu yolda kabuslarımın sebebi o buz gibi odada nöbetlere girişimi doktorların bana ölecek gözle bakmalarını unutamamıştım. Sağlığım yeterince yerine gelmiş ve benden aldıklarını böbürlenerek sunduğu insanlarla beraber onun hayatını mahvedecektim kılık değiştirmek beni zorlayacak bir durum değildi. Bugün herşeyin son bulduğu gündü bu hikaye ne Barlas ne ailem ne de benim büyük aşkım olacak kişiyle başlamıyor hayat bu kadar renkli ve gösterişli değil o masallar ya Türk dizilerinde ya da hayal aleminde olur. BENİM KADERİM ÖCÜMÜ ALMAKTAN İBARETİ!! Ya da benim seçeceğim...
Tüm hazırlıkları yapmıştım şu an aynada baktığım Akel başka bir Akel değil ruhumun temsiliydi. Saçlarımı kesip simsiyaha gözlerimin o güzel rengini o masumluğumu yok edecek bir lens ve deri kıyafetlerimle ölüme koşuyordum,bu gece ya ben ya da o o şerefsizin öleceği gündü. Araştırma ön hazırlık bunlara gerek yoktu adı sanı her haltı belli olan bu köpeği inletecektim bu gece...
Bu gece eğlenmek için kızları toplayacakmış güzel bir eğlenceden sonra yatak zevkine bakacakmış bu gece o kızların içinde bende olacağım. Bu sefer o benden alacaklarını almadan ben onu alacaktım...
Bizi bir bölüme aldılar benle beraber 4 kız daha var. Türlü boyalar türlü elbiseleri giyip kendilerini süslüyorlardı bildiğin mide bulantısıydı. Ama benle beraber bir kız vardı ki! Tıpkı bir ceylan gibi korkuyor nefes dahi alamıyor yanındaki kızlar ona aklı sıra taktik veriyordu. Acımakla kızmak arasında git gel yaşamıştım. O kadar dikkatli bakmıştım ki yanında ki kız bana bakarak...

-Bizim kadar tecrübeli değil bu ürkek kıyamam sana korkma canım Alparslan Bey ürkütmez seni...

Midem bulanıyordu bir insan bu kadar kadar kendini kaybedebilir miydi?
Kızların odadan çıkmasını bekledim en son girmek daha mantıklıydı ve o an gelmişti yukarıdan müzik sesleri geliyor kahkahlarla gülen pisliklerin sesini duyuyordum.
Usul usul yukarıya çıktım. Çıkmakla beraber bana bakan o gözleri asla ama asla unutamıyordum kalbim ağzımda nefretle atıyor üzerine mermileri yağdırmamak için zor tutuyordum kendimi.

-Yasemin bu hatun kim?
-Valla Alpcimm bizde bilmiyoruz ama Alparslan bey için özelmiş.
-Oooo öyleyse baya dehşet bir hatun desene...

Hafifce gülümsedim. Cevap vermek şuan iyi bir mantık değildi. O sırada Alp denen o adam önüme geçti...

-Bir gecemi seninle geçirmek daha güzel olur doğrusu.

Cevap vermeden mutfağa doğru yürürken...

-Çok ateşlisin doğrusu Alparslan'ın sana verdiği miktarın daha fazlasını verim ne dersin?
-Sanmıyorum bu gece onun için seçildim.

Dememle arkamda o tanıdık yüzü görmem bir olmuştu aman Allah'ım katlanacak gibi değil gözlerinin içine baktıkça:korku,dehşet, aşk sandığım o saflığım hepsi hepsi gün yüzüne geliyordu. Sakin ol Akel kontrol et kontrol et kendini hadi...

-Cık lan dışarı bu geceden sonrasına bakarsınız...

Gözlerim doluyor kaldıramıyordu bedenim ruhum bedenimden çıkmak için yalvarıyordu adeta.

ŞUURÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin