SERZENİŞ

138 20 0
                                    

Zaman koca bir boşlukta süzülür ve seni nereye fırlatacağı bilinmez hayaller kurarsın ve öyle uykuya dalarsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zaman koca bir boşlukta süzülür ve seni nereye fırlatacağı bilinmez hayaller kurarsın ve öyle uykuya dalarsın.Fakat o zaman akıp giderken, işte o hayali dahi gerçekleşmeyeceğini kafana koyuyor seni sevdiğini zannettiğin insanların seni nasılda saf yerine koyduğunu izliyorsun biliyorsun ama susuyorsun beklediklerin hiç önüne gelmezken karanlık çukurlara teker teker girip çıkıyorsun...
Dayanacak gücüm kalmamıştı Barlas beni ne kadar korumaya çalışsada umrumda değildi onun karanlığı beni iyice boğuyordu onun gibi bir adam benim aydınlığım olamaz bir an önce ondan kurtulmanın yolunu bulmalıydım. Bayılmıştım ve o o aşağalık herif ölmüştü. Her yerde polis bizi araması gerekiyorken Barlas sigarasını izmaritine kadar içiyor beni izliyordu ne yapmaya çalıştığı anlamıyordum tam bi ruh hastasıydı. Birden düşününce komik geldi oysaki ailemin gözünde sevdiğim adamın gözünde dostlarımın gözünde şizofren olan bendim oysaki kimse hiç kimse benim yaşadıklarımı bilmiyordu bağıra çağıra susuyordum vücudumdaki o pisliği atmak için defalarca defalarca intihar etmeye kalkmıştım sonra her gece onun hayali her gece Dayanılmaz acıyı hissediyordum sanmayın tek ilişki yaşadığım tek ait olduğum adam odeğildi. Lisede başlamıştı benim ilk aşkım evet biraz geçmişte yaşayan bir insanım ama çok sevdim canım pahasına sevdim ama o oBeni terk etti hem de hiçbir şey demeden bir gece onun kollarında uyurken sabah kalktığımda yanımda yoktu ve sonra öğrendim ki yurtdışına gitmiş evlenmiş çocuğu olmuş benim kurduğum hayalleri o başkası ile yaşamış acaba ben mi çok aptalım anlamıyorum özellikle şu güçlü dururken birden yere Düşüyorum ya o koyuyor işte yani hiçbir zaman güçlü bir insan olamıyorum ama kimilerine göre geçiyor Barlas o beni neden yanında tutuyor bilmiyorum aşk kelimesi artık bana çok uzak en azından artık hattalara yer yok çünkü bir insanın bir insanı seveceği ihtimaline İnanmıyorum.
Sevdiğim adamı öldü Hayal kurduğum adam öldü hala hala onun öldüğüne inanamıyorum bana yaptıklarına rağmen hala onun için üzüldüğüme inanamıyorum. Artık sıra Barlas da onu hayatımdan def etmeden önce onun bütün kirli çamaşırlarını ortaya döküp o deliye tıktıricam sonra kaçıp gideceğim yine geçmişimden Kaçacağım başka çaresi yok...
~~~~~<~~~~~~~~~~<~~~~~~~~<~~~~~~
Aradan bir hafta geçmişti Barlas konuşmuyor benim içinde en iyisi oluyordu en azından onun o nefret saçan sesini duymuyordum Barlas'ın gitmesini bekledim gidip kitli bir odası var oraya gireceğim büyük ihtimal bir şeyler saklıyor Elime bir fırsat geçti ve Barlas'ın adamı çağırmasıyla harekete geçtm haydi kapı kilidi nerde acaba nereye sakladı bu kilidi en mantıklısı odasına bakmak aramadığım yer kalmamıştı ve pes edeceken giyindiği odanın üst dolabından siyah bir kutu çıktı içini açtığımda bir kadının fotoğrafları vardı kucağında da çocuk arkasından da "Canım oğluma" Yazıyordu demekki Barlas da kötü bir insan olmayı seçmemişti onu kötü yapan şey açısıydı ama benim gibi değildi işte güçlü,kararlı acımasızdı. Daha sonra içinde bana ait fotoğraf buldum. Hastanedeki halimi fotoğrafları ne yapmaya çalışıyor bu adam ne istiyordu anlamıyorum hiç kimseyi anlamıyorum tek bildiğim şey onun maşası olmicam. Anahtarı aldım ve usulca o gizli tuttuğu odaya doğru ilerledim aslına bakarsan çok heyecanlıyım neyle karşılaşacağımı bilmiyorum oda kapkaranlık simsiyah bir oda bana hastanedeki odamı hatırlattı. Hemen siyah deri koltuğuna oturup bilgisayarı açtım Şifre filan yoktu gerçi Barlas Bey'in odasına girmeye kim cesaret eder ki!
Enteresan pek bir şey bulamamıştım taki sık kullananlardaki videoları görene kadar adamlarının adama yaptığı işkence gözler önüne seriyordu. Çok gaddar bir insan daha fazla dayanamamıştım midem kaldırmamıştı iğrenç bir insandı hemen boş bir flaş buldum videoyu aktardım odadan çıkmam gerekiyordu biri görecek diye çok korkuyordum 1 dakika 1 dakika videoları arasında benim Videom vardı hastaneden bunu Nasıl alabilmişti beni ne zamandan beri takip ediyordu bilmiyorum düşüneceğim şey bu değil önemli olan ona teslim olmayacağım bu hikayeyi ben yazdım ben yok edeceğim içinde yok olacak olan ben de varsam Yok olacağım. Derin nefesler alıp odaya kitleyip hiçbir iz bırakmadan O siyah kutuyu da kaldırdım. Barlas'ın odasında düşünceler arasında uyuyakalmışım...
Barlas'ın yine tepeme dikilmiş beni seyrediyor çok sinir bozucu.

-Sen ne tür manyaksın acaba pardon benim hattam Buda sorumu kaç haftadır aynı evin içerisindeyiz ve sen o gözlerini sürekli benim üzerimde tutuyorsun çok olmaya başladın.
-Senin hüzünlü iken bile mimiklerinden haberin var mı acaba küçük soytarı.
-İltifat ederken bile iğrençsin gerçekten.
-Of yine başladın mızmızlanmaya
-Barlas biliyorum yine cevap vermeyeceksin ama yinede sormak istiyorum.
-Bence sorma sadece uyurken ve konuşmuyorken çekicisin.
-gerçekten o Boğazını sıkmamak için kendimi zor tutuyorum.
-Kıyamam bence o kadar emin olmamalısın.

Cevap verdikçe konuyu değiştirdiğinin farkındaydım.

-Barlas O gün o eve gittiğim için bana hiçbir şey yapmadın. Ayrıca beni nasıl bulduğunu inanamıyorum.
-Sen o aptallığınla kendini zeki mi zannediyorsun yapma lütfen gerçekten çok saf bir kızsın Akel.
-Soruma cevap ver dedim.
-Sen önce benimle nasıl konuşacağını öğren kimsin sen Akel kendini benden üstün görüyorsun ama çok yanılıyorsun o yüzden kapa çeneni gerçekten konuşmayınca daha iyisin en azından ozamana kadar yaptıklarını unutuyorum.
-Bana neden değer veriyorsun?
-Korkma ne sana tecavüz etmek için ne de kendime aşık edip seni bırakmak için yanında durmuyorum akel ve asla kendini değerli hissetme sen benim elimden tuttuğum bir silahsın.

Yine suratıma kapıyı çarpıp gitti. Hakkımda her şeyi bilmesi ve bunu bana kullanması sinir bozucuydu.Evden çıkıp polise gitmeliyim bu bataktan böyle kurtulabilirim. Evden çıkmak kolay olmayacaktı hemen Barlas'ın arkasından koştum.

-Barlas lütfen bugün dışarı çıkmama izin ver arkadaşlarına buluşacağımUzun zamandır kimsenin yüzünü göremiyorum.
-Nazik olmaya çalışma bu şekilde benden izin alabileceğini hiç düşünme Mahmut götürsün seni.
-dikkat çekeriz yaşadıklarım kolay değil biliyorsun bari arkamda dursun yani başka bir arabayla beni takip etsin.

Onaylar gibi kafasını çevirdi ve arkamı dönüp giderken.

-Akel sakın beni oyuna getirmeye kalkma bu sefer canını alırım.

Konuşmamayı seçip biran önce yolla çıktım öncelikle şu Mahmut efendiyi atlatalım ani manevralar ve makasla çoktan gözden kaybolmuştum Barlas'a haber vermeden Emniyette olmam lazımdı. Hemen arabadan attım kendimi emniyete.

-Lütfen bana yardım edin acil üst yetkili biriyle görüşmem gerekiyor konu çok önemli.
- Hanımefendi önce sakin olun. 2 dakika bekleyin...
-Lütfen hızlı olun peşimdeler...

Memur amirini çağırdı ve adamın umursamaz tavırlarıyla bakması çok anlamsızdı.

- Sorun ne acaba ?
-Bakın mafya mı karanlık işler mi bilmiyorum ama canice insan öldürüyorlar ve beni zorla bir evde tuttular ayrıca sizin bu flaşı getirdim içinde bir kanıt var önce bir izleyin isterseniz.

Pür dikkat amiri izliyordum. Soğuk kanlı ve bir o kadar hayret verici bakıyordu suratıma.

-bunu nerden buldunuz?
-soracağın soru bu değil ben uzun süredir bunların başını çektiği adamla aynı evde tutsak olarak yaşıyorum.

Cevap vermek yerine videoyoyu inceliyordu. Birden bire suratına alaycı bir gülüş koyup kin dolu bakışlarla o bilindik adı söyledi.

-Barlas Hanzender...
-Evet nerden anladınız?
-Yıllardır ben bu anı bekledim kendisi cinayetlerinde hep bir iz bırakır bir nevi bir işaret anlayacağınız elimizde delil yoktu bilirsiniz böyle eli kolu uzun insanlar hep suçsuz insanları ödetirler cezalarını ama bu sefer öyle olmayacak size koruma çıkartıyorum.
-Koruma mı? Bu adamın nasıl biri olduğunu siz benden daha iyi biliyorsunuz koruma dinler mi sizce ben buraya bana yardım edersiniz umuduyla geldim gerek yok kendi elimle kendimi ele veririm merak etmeyin.

Ayağa kalktım ve kapıya doğru giderken.

-Gerçekten gözü pek bir bayansınız benim yanımda olduğun sürece bana yardım ettiğini sürede merak etme onun eline bırakmam seni.
-teşekkürler yardımınız için...

Kapıyı açar açmaz Barlas'ı görmeyi tahmin etmiyordum burun buruna gelmiştik.Kafamdan vurulmuşa dönmüştüm.

-Karıcığım...

ŞUURÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin