🌊GÜLDİKEN🌊

70 7 3
                                    

İnsan hayatta kaybetmeye alışınca, gidenlere küçük tebessüm edebiliyor. Eskiden içinde koca bir yangın varken, alıştığı bu duruma bir kibrit dahi yakmıyor. Ne diyelim Bu hale getirenler utansın! Kim istemez tüm zamanı aşk için harcamayı. Olmuyor ne yaparsan yap tükeniyorsun. Klâsik cümleler bunlar. Kayıp giden gençliğimiz, kayıp giden biziz. O kadar...eksildik ki! Bizi dokunanın canı acıyor. Geçecek ve gidecek zaman kalmadı. Hüzünlü akşamlar ve sigaramızın son dumanı ciğerlerimizde kaldı.

  Barlas kolumu tutuğu o an gözümün döndüğünün farkına varmıştım...

-Herşey senin içindi Akel.
-Sen o kadar canavarlaşmışsın ki anormallikler sana doğru geliyor bu aptallık.
-Sana hala torelans tanıdığımın farkında değil misin?
-Umrumda bile değil! Pırangaların bir gün senin sonun olucak!
-Yeter sana kapa ceneni diye defalarca söyledim kes artık kes!0

Neler söylediğimin bende farkında değildim. Ama bu yaptıkları ne başlangıç ne de son olucaktı. Söylediklerimin ardı arkası kesilmezken nasıl bir vahşet oluşturduğumun farkında değildim. Gözü dönmüştü artık ve o an hiç ummadığım şeylerin olma vaktiydi, belayı kendi ellerimle davet etmiştim...
 

Bana vurmamak için tüm gücünü yanımda duran aynaya vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana vurmamak için tüm gücünü yanımda duran aynaya vermişti. Gözlerinin içi kıpkırmızı olmuştu. Sıktığı yumruğundan akan damla damla kan hırcınlığıyla birleşiyordu. O kadar çok yakmıştı ki canının yanması umrumda bille değildi. Onu ilk defa bu şekilde görmüştüm. Cenesi titriyor kelimeler bir gelip bir gidiyordu ağzından. Ne olursa olsun beni bu şekilde kandırmayacaktı. Bir nebze ona karşı bir şeyler hissetsem iyi bir insan olduğunu düşünmem tamamen benim aptallığımdı. Birden Alper'in söylediği ve çantama koyduğum böcek aklıma geldi.

-Noldu Akel yaptırdığın şeyden pişman olmuş gibisin.

Canı yanmasına rağmen hala yüzüme gülüyordu.

-Pişmanım fakat senin gibi bir insanla beraber olduğum için Geber umrumda bille değilsin.
-Ondan mı ağlıyorsun Akel?
-Salak yerine koydun beni Barlas! Ne istiyorsun benden Allah'ın cezası!

Yaklaştıkca yaklaştı hafifçe boynumdan kulağıma doğru yaklaştı.

-Bende pranga bitmez Akel. Çevren prangalarla çevrili. Benden değil benimle beraber öğrendiğin karanlık yönünden kaçamayacaksın. Bu kadar şeye rağmen Akel sana sahip çıkıyorum. Haddini yerini bil!

♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡

ŞUURÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin