ÖPÜCÜK

63 9 10
                                    

    Gitme...Bu kelimeyi aklımdan bir türlü cıkaramamıştım. Yatağın içinde aynı şeyleri düşünerek kafamı yeterince ağrıtmıştım. Yataktan kalkıp aşağıya doğru indim...Karşımda Barlas'ı gördüm koltukta uyumuş aceleye üstünü giyiniyordu.

-Nereye gidiyorsun?-İşim var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Nereye gidiyorsun?
-İşim var.
-Ben çok sıkıldım.
-İyi ya alışverişe çıkın Gökçe ile.
-Gerek yok!
-Aynen gerek yok. İyice paspal bir şey oldun. Bu akşam sizi almaya gelicez. Kendine bak! Beni rezil etme!
-İyi ya ben gelmiyorum.
-Akel şu aptal inadın tutmasın.
-Gelmicem.
-Gelmesen gelme seninle mi uğraşıcam!

Artiste bakar mısın? Ne sevdiği belli ne sevmediği ne kadar korkar bir adam. Hislerini bir şekilde kapatmaya çalışıyor. Bazen engel olmadan hisleniyor, bazende aklına gelip nefret edermiş gibi davranıyor. Aptal! Çokta umrumda benimde. İlk işim aynanın karşısına geçip kendime bakmak oldu gerçekten huylanmıştım. Bir yandan da Haklıydı. Kendimi aşırı bırakmıştım...

-Bakma sen ona şu halin dahi harika!
-Yok ya saldım hafiften kendimi.
-Akel farkında değilsin ama dediklerini kafaya takıp yorumlarını değerli görüyorsun.
-Kimin yorumları? Anlamıyorum Gökçe.
-HahahahaYalan söylemeyi beceremezken bile çok tatlısın.

Ne diyeceğimi bilememiştim. Kafam götürmüyordu artık. Onun gibi bir zorbaya katlanamazdım ki ben onun hareketli yaşamına ayak uyduramam.

-Akel hadi bugün büyük bir davet var ona hazırlanmalıyız. Ayrıca seni merak eden bir çok kişi olduğuna da eminim.
-Barlas bahsetti. Fakat ben gelmek istemediğimi söyledim Gökçe.
-Anlıyorum dediğin gibi Barlas'a bir şey hissetmiyorsun. Ama o sana hissediyor inan  bana. Sende boş değilsin ama ne yaptığını bilmiyorsun.
-Bak gerçekten Gökçe saçma o mermere karşı bir şey hissetmiyorum.
-Tamam inatçı tamam. O zaman şunu düşün orda karşılacağımız bir sürü insan var.
-Nolmuş varsa (!)
-En tehlikelisi Senem. Yıllardır Barlas'ın dibinde bana kalırsa tek gecelik bir şeyleri de var şimdi herkes seni bu adamla evlenecek biliyor. Onların en küçük hareketi senin adına gelecek bir hakaret olmayacak mı? Akel mantıklı düşün.

  Haklıydı. Yeterince kendime hakaret ettirmiştim. Bu sefer böyle olmayacaktı. Hem ben neden hep böyle pusup masum kız rolleri oynuyorum ki, ben niye kendimi bu kadar eziyorum. Uzun bir düşünüşten sonra geriye Gökçe'nin dediklerinin kafama yatmasıydı.

ŞUURÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin