Am investigat locul cu atenție. Nimic. Cum naiba i-a găsit Sasaki? E prea linistit locul... Nu imi place, am un sentiment rau in legatura cu asta. Din spate se aude o voce feminina, plina parca de ura.
-Voi! Opriți-va!
Ne-am întors. Erau doi ghouli. Bingo!
-O să plătiți... Ati... Ucis... Un camarad, nu o sa va iert!
Eu: Saiko, noi o luam pe cea din dreapta, Urie, Toru, voi vă ocupați de stanga. Sa înceapă lupta!
Am alergat spre ea. Ne-am luptat un timp. Era puternica, rapida. Într-un final am ucis-o.
Eu: Floare la ureche.
Am verificat din nou sa vedem daca într-adevăr e moarta. Inca unul. Urie si Toru inca luptau. Inamicul lor nu era atât de puternic. E momentul sa intervin. M-am strecurat in spatele ghoulului si cu o singura lovitură era la panant. Ca sa ma asigur ca nu se mai ridica de acolo i-am taiat capul.
Eu: Gata si cu ăsta.
Toru: Uimitor.
Urie: Yuzuru-san... Ești incredibila.
Eu: Mersii!!*Prin statie*:Inca 2.
Sasaki*Prin statie*: Bravo, Yuzu!
Eu*Prin statie*: Multumeste-le si celorlalti, pentru mine a fost o joaca.
Urie: Sa mergem! Locul asta e mare, sigur mai dam de ghouli.
Investigam locul. Ca de obicei, linistea si întunericul de aici predominau.
Sasaki*Prin stație*: Asta a fost tot, băieți, misiune îndeplinită! Puteți iesi acum!
Eu: Pe bune? Atat? Ma așteptam la mai mult... Si distracția abia acum incepea, nu e corect!
Urie: Asta e, hai afara acum.
Eu: Bine.
Afara ne aștepta Sasaki alături de celelalte echipe. Ne-am întors la CCG. Nu a spus nimeni nimic tot drumul. Eram dezamagita. A fost poate prea ușor pentru mine.
Sasaki: Yuzuru-chan, esti incredibila. Tu si echipa ati ucis trei ghouli, eu inca doi. In total erau 15, împrăștiați prin toată cladirea.
Eu: Trebuie sa recunosc ca a fost usor... Mai usor decat ma așteptam. Erau puternici, rapizi, dar ma așteptam la mai mult...
Sasaki: O sa ai parte si de misiuni mai grele. Acum două echipe ii investighează. O sa primiti cate un quinque.
Eu: Ce-i aia?
Sasaki: O arma care se bazeaza pe kagunele unui ghoul.
Eu: Nu cred ca am nevoie de asta...
Sasaki: Te va face mai puternică.
Eu: Fie, dar eu aleg ce quin... De ala iau.
Sasaki: Quinque. E quinque.
Eu: Infine.
Sasaki: Acum ca misiunea e completă, ce zici sa mergem într-un loc special? O sa îți spun... Acea poveste.
Eu: Perfect.
Am mers cu Sasaki la ruinele unei clădiri vechi.
Eu: De ce m-ai adus aici?
Sasaki: O sa vezi, toate la timpul lor...
Eu: Bine.*Din perspectiva lui Sasaki*
Am adus-o la fosta ascunzătoare Aogiri... Ii va fi de folos. Am luat in sfârșit acea decizie. Ii voi spune povestea mea. Nu cred ca mai contează așa mult ce va crede dupa ce o va auzi. Poate ca nu ma va ierta, poate ca ma va urî si va vrea sa ma ucida, dar macar stiu un lucru... Isi va atinge scopul într-o zi cu ajutorul meu...
Yuzuru: Sasaki-kun? Esti bine?
Eu: Da.
Yuzuru: La ce te gândești?
Eu: Nu stiu cu ce sa incep...
Yuzuru: Pai... De unde vine acel nume... Kaneki... De ce ti se spune asa?
Eu: Este... Numele meu real. *Zâmbesc*
Yuzuru: Si Sasaki Haise?
Eu: *ma uit în gol* După ce mi-au sters amintirile, cei de la CCG mi-au dat numele de Sasaki Haise... Si au început sa ma foloseasca drept arma împotriva ghoulilor. Așa mi-am format o echipa, Quinx, din oameni care sunt pe jumătate ghouli.
Yuzuru: Ti-au sters... Amin...tirile? De ce?
Eu: Eram puternic pe atunci... Nu ma puteau omori. Nu voiau.
Yuzuru: Dar... Sunt sterse de tot? Nu iti mai amintești nimic dinainte?
Eu: Le-am recăpătat acum un an... Din păcate.
Yuzuru: Din păcate? Tu chiar voiai sa trăiești cu impresia că ești altcineva? Kaneki-kun! Revino-ti, de ce ar fi un lucru rau sa iti amintești cum erai înainte?
Țipa... Se rastea la mine... Si mai avea putin si plangea... Nu am văzut-o niciodată așa.
Yuzuru: K-Kaneki...kun... Eu... Eu cred... Că amintirile, bune, rele, cum au fost ele, sunt importante... De ce ar fi bine sa le stergi?
Eu: Yuzuru-chan... Vezi tu... Eu... Eu sunt ghoul... Jumatate ghoul, jumătate om... Inainte... Nu prea duceam o viata asa buna... Si chiar imi placea sa lucrez pentru CCG. Aici simțeam ca mi-am gasit familia... Uneori eram curios de trecutul meu... As fi vrut sa imi recapăt amintirile... Dar stiam ca imi vor afecta viata de acum.
Yuzuru: Kaneki-kun... Nu sunt obișnuită sa iti zic asa... Dar... Chiar dacă ți-ai recăpătat amintirile... Ai ales sa ramai aici, asta e bine, nu?
Eu: Mda... Uhm... Uneori imi doresc sa ma întorc la vechii mei prieteni... Yuzu... chan... Mai vrei sa stii ceva?
Yuzuru: Junatate ghoul... Junatate om? Cum e posibil?
Eu: Am primit organe de la un ghoul in urma unui mic accident. Poveste lunga...
Yuzuru: De aia stiai atat de multe despre ghouli?
Eu: Da. Am făcut parte din Anteiku... Si... Aogiri.
Yuzuru: Ao...giri?
Eu: Stii... Locul asta... E fosta ascunzătoare a celor din Aogiri. Știi de ce te-am adus fix aici?
Yuzuru: De ce?
Eu: Aogiri... Sunt... Cei care ti-au ucis... Familia... Prietenii...
Yuzuru: D-de unde stii...?
Eu: Eu... Eram de față...
Yuzuru: Pe bune?
Eu: Acum 5 ani faceam parte din Aogiri. Si da... Imi amintesc ziua aceea... El... Liderul... A zis sa atacam acel cartier... In care locuiai tu. Eu doar ii urmam indicatiile. Apoi familia ta... Nu imi placea ideea, dar el, el nu avea nicio problemă. Atunci te-am văzut. Mica... Cu părul ala roz, lung, plangand si strigand după ajutor... Sa mergem... E doar un copi, Ayato, nu merita asa ceva! Am zis. Mai taci, Kaneki! Zice el... Pana la urma am plecat si te-am lasat în pace. Daca nu eram eu... Cine stie ce se întâmpla cu tine... Poate ca acum mă urăști... Mă urăști ca nu i-am oprit... Ca i-am lasat sa iti ucida prietenii, familia... Sau poate ma urasti ca nu i-am lasat sa te ucida, poate nu mai traiai in singurătate si suferință... Scuze... Yuzuru-chan... Mă simt vinivat...pentru ceea ce am făcut...
Yuzuru se uita la mine. Nu stiam ce sa cred, mă urăște... Sau e trista, furioasa, fericită... Poate ca e câte puțin din fiecare... Cert e ca... Nu o mai pot privi acum.
Eu: Yuzuru... Vino maine la 7 la CCG. Eu... Eu plec... Scuze... Din nou. Ne vedem... Maine...
Am fugit. De ce mă simt asa? De ce mă simt vinovat? De ce ma urasc? Poate... Poate ma urasc mai mult decat o face ea... Am fugit... Nu vreau sa stiu ce simte acum... Yuzuru... Akashima... Sper ca ma vei ierta... într-o zi...
CITEȘTI
Dark Soul - Tokyo Ghoul Fanfiction
FanfictionUn an după ce Sasaki Haise, sau mai bine zis Kaneki, isi recăpăta amintirile, in echipa lui intra o noua investigatoare: Yuzuru Akashima, o tanara frumoasă, puternica, inteligenta si foarte misterioasa, care are un singur scop... ATENȚIE: CARTEA S...