7:30. Ma dau jos din pat si ma imbrac. O zi... Atat mai am de asteptat. Sasaki e chiar de încredere... Sper că aparențele sa nu însele de data asta...
8:00. Ajung la CCG. Nu era nimeni. Am luat o cafea de la dozatorul de pe hol si m-am așezat pe canapea. Cica la 8 sa fiu aici... Cine a întârziat de data asta?
Usa se deschise. Era Sasaki.
Eu: Ai întârziat...
Sasaki: Taci *rade*
Eu: Ieri imi ziceai sa vin la 8 si tu ce faci? E 8:10. Si noi peste o zi avem misiune.
Sasaki: Tu ar trebui să îmi fii recunoscătoare.
Eu: Pentru?
Sasaki: Am găsit ceva ce s-ar putea sa te intereseze, dar daca mai comentezi nu iti arat.
Eu: B-bine... *Fac fața aia bosumflata*
Sasaki: Îl poti recunoaște? *Imi da o poza*
Am analizat-o cu atenție. Acel par albastru inchis, acea masca, hainele alea negre si masca aia... Imi pareau atât de familiare. Dintr-o data mi-a trecut prin cap o amintire... Nu pot sa cred... El e...
Sasaki: Yuzuru...
Eu: Huh? Ce? Ce s-a întâmplat?
Sasaki: Îți amintește de ceva tipul?
Eu: Umm... Nu... De ce!
Sasaki: Fuck... Am crezut că l-am găsit pe cel ce ți-a ucis familia... Trebuie sa mai încerc...
Eu: Sasaki-kun... Nu incerca... E de datoria mea sa il gasesc. Nu îți umple capul cu problemele mele. Mai devreme sau mai târziu tot il voi gasi pe acela...
Sasaki: B-bine...
Eu: Doar... Nu te baga...
Sasaki: Am vrut doar sa ajut...
Eu: Nu am nevoie... E ceva delicat, ok? Trebuie sa ma descurc sigura...
Sasaki: Înțeleg...*Din perspectiva lui Sasaki*
Deci de asta ai mințit? Yuzuru-chan... chiar crezi că te-ai putea descurca singură cu unul ca el? E puternic... Si cu timpul pun pariu că s-a perfecționat...
Yuzuru: Gomen... Sasaki-san...
Eu: Pentru ce îți ceri scuze?
Yuzuru: Poate am fost dura...
Eu: Nicio problema... Chiar te înțeleg.
Yuzuru: Apropo... Cred ca trebuie sa îmi explici ceva...
Eu: Huh?
Yuzuru: Ai uitat deja? Ce mi-ai zis asearaaa...
Eu: Ce am zis?
Yuzuru: Nu fa pe prostul... Ai spus ca imi zici de ce ti se spune Kaneki.
Eu: Aaa, aia. Nu prea cred că este momentul *zâmbesc forțat*
Yuzuru: Dar... Ai zis...
Eu: Gomen, gomen... Alta data.
Yuzuru: De ce?
Eu: E o poveste lunga... Si cred ca stii si tu ca nu e timp de povesti... Pana la urma avem o misiune importantă...
Yuzuru: Bine, bine... Prostule... *Se uita in jos*
Urăsc când face asta... Mă face sa ma simt atat de vinovat... Dar... Daca i-aș spune asta probabil m-ar urî toată viața... Sau chiar mai rau... Oricum are acel potențial... Sa mă ucidă... Sau sunt doar eu... Caci simt ca nu i-aș putea face vreodată ceva rau... Scuze Yuzuru-chan, dar nu as suporta sa te vad urandu-ma... La un moment dat tot trebuie sa ii zic, nu?
Eu: Hai Yuzuru-chan, nu fi supărată... La momentul potrivit o sa iti spun, promit! *O iau în brațe*
Yuzuru: Okee *zâmbește**Din perspectiva lui Yuzuru*
O alta zi de cautat informații. Am mers cu Sasaki peste tot pe unde as fi putut găsi ceva ce ne-ar putea ajuta. Nu m-am întrebat niciodată cum de Sasaki-san stie atat de multe despre ghouli. Întâi găsește o cafenea pe care o frecventează multi ghouli si o tipa care știe multe despre ei, apoi poza aia... Si acum locuri de unde am obținut atatea informații... Oare...? Naah, nu cred ca e posibil, poate ca e doar datorită acelei fete, Touka... Da... Asta trebuie sa fie... Doar Sasaki-san nu e un ghoul... Ce naiba... El vrea sa ii extermine, nu? Cum ar putea sa isi omoare propria lui rasa?
*Următoarea zi*
10:00. Ma trezesc si mă uit la ceas. Am dormit destul de mult pentru ca m-am culcat târziu aseara. M-au ținut trează gândurile mele stupide. Macar azi am si eu o zi libera. Deschid telefonul si observ ca am primit un mesaj. Era de la Sasaki.
"Buna dimineața, Yuzuru-chan. Cand te trezești vino la CCG sa discutam ultimele detalii pentru misiunea de maine, apoi poate iesim undeva sa ne relaxam. Mâine trebuie sa fim in forma maximă. Te aștept." Mesaj primit la ora 8:00.
Sasaki-kun e de-a dreptul fascinant. Se trezește devreme in fiecare zi și muncește din greu, chiar daca are o zi libera. Pe deasupra a vrut sa ma și ajute cu problemele mele. Pe cand eu... Eu sunt o nebuna cu mai multe personalități care doarme pana târziu, ascunde multe, sunt neglijenta, o dau mereu in bara si ma mai simt si in plus... In ritmul asta nu o sa reușesc niciodată... Nu e momentul potrivit sa mă plang, trebuie sa cred in mine daca vreau sa îmi ating scopul, nu? M-am îmbrăcat si am pornit spre CCG. Sasaki era deja acolo.
Sasaki: Neața somnoroaso! Cat dormi?
Eu: Scuze... Am adormit târziu aseara...
Sasaki: Nu iti cere scuze, e vina mea că nu te-am anunțat din timp... Oricum, ce voiam sa zic, Saiko mi-a dat foile astea. Uită-te pe ele.
Eu: Ce sunt astea?
Sasaki: Toate informațiile adunate de noi zilele astea prelucrate si puse cap la cap. In concluzie, inamicul nostru e destul de puternic... Nu sunt foarte multi, dar presupun ca sunt mai mulți ghouli care i-ar ajuta în situații ca asta. Sunt doar ghouli de rang S, SS si A, deci sunt relativ puternici. In plus, au si ucis niste investigatori, chiar daca nu prea se vorbește despre asta. Aparent, unii erau investigatori relativ buni.
Eu: Si noi trebuie sa ii omorâm?
Sasaki: Aparent... Dar, nu e neapărat sa ii omorâm pe toti. Macar câțiva, sa ii împiedicăm sa mai faca rau... Stai liniștită, nu vom fi doar noi 5, vor mai fi multe echipe. Nu iti face griji acum, azi e zi libera deci ar trebui sa facem ceva amuzant...
Eu: Sa știi...
Sasaki: Pai hai in oras, gasim noi ceva de făcut.Zis si făcut. Am ieșit in oras cu Sasaki. Ne-am plimbat prin parc, am văzut un film, ne-am jucat la mall, am făcut cumparaturi si am mers sa mâncăm undeva. Tocmai mi-am dat seama ca Sasaki isi petrece mai mult timpul cu mine decat cu restul echipei... Înțeleg că sunt noua pe aici si poate ca am nevoie de un îndrumător, dar e normal ca fix liderul echipei sa se ocupe de mine cand ar putea sa ma lase in seama lui Urie sau Toru? Oricum ar fi... Stiu macar ca asa am avut ocazia sa îl cunosc mai bine pe Sasaki.
CITEȘTI
Dark Soul - Tokyo Ghoul Fanfiction
FanficUn an după ce Sasaki Haise, sau mai bine zis Kaneki, isi recăpăta amintirile, in echipa lui intra o noua investigatoare: Yuzuru Akashima, o tanara frumoasă, puternica, inteligenta si foarte misterioasa, care are un singur scop... ATENȚIE: CARTEA S...