-Yuzuruu! Trezeste-te! Yuzu!
Am deschis ochii vazand chipul lui Ayato.
Ayato: Neata, iubito! *Imi da un sărut scurt*
Eu: Huh... Cat e ceasul?
Ayato: 12:00.
Eu: Vai de mine, am întârziat la munca.
Am sărit din pat, am luat niste haine la întâmplare din dulap si am fugit sa ma schimb. Aseara am stat pana tarziu, ca de obicei, uitandu-ne la un film. Ei bine, a trecut mai bine de un an de cand i-am spus tot ceea ce simt lui Ayato. De atunci nu a mai plecat de langa mine. A decis sa stea aici, sa aiba grija de mine. Din ziua aia am petrecut mult timp impreuna. Tot el mi-a bagat si prostia asta in cap de a ma angaja si tot din vina lui întârzii la prima mea zi de lucru. Putea totusi sa mă trezească mai devreme.
Eu: Am plecat. Ne vedem mai târziu!
Ayato: Bine *imi da un sarut pe frunte* sa ai grija de tine, te iubesc!
Eu: Și eu te iubesc.
Am fugit alergand spre cafenea. M-am angajat la cafeneaua unde lucreaza Kaneki si Touka, care aparent este sora mai mare a lui Ayato. Cand i-am spus m-a primit cu brațele deschise, dar nu vreau sa stiu cum va reacționa ca voi întârzia la prima mea zi de lucru... Intru in cafenea. Touka si Kaneki erau in spatele barului.
Eu: H-heii, scuze ca am... Întârziat.
Touka: Nicio problema *zâmbind* Data viitoare sa ajungi la fix *imi arunca o privite înfiorătoare* Ia asta si schimba-te! *Imi intinde un șorț negru cu logo-ul cafenelei zâmbind*
Am pus ăla pe mine. Urma sa fie o zi frumoasă. Mi se pare interesant pentru mine sa fac ceea ce fac eu in fiecare dimineață - sa fac cafea - dar pentru mai multi oameni care vor diferite tipuri. Mereu m-a atras acest gen de munca, mai ales ca e distractiv si relaxant.
Ziua a trecut rapid. Nu au fost foarte multi clienți dar a fost frumos. La 8 s-a incheiat tura mea. Mi-am strand lucrurile si am plecat. La intrarea in cafenea mă aștepta Ayato. I-am sărit in brate si acesta m-a sarutat de parca nu m-a mai vazut de o grămadă de timp. E uimitor cum in aproape doi ani de zile s-au schimbat atat de multe. Fata aceea care era mereu singura, plina de o dorință de răzbunare si ura acum e fericita, are prieteni si pe cineva special în viața ei la care tine enorm. Brusc tot golul din inima mea s-a umplus cu dragostea pe care o am față de el. Si chiar daca in trecut s-au întâmplat multe, iar eu l-am urat si l-am considerat inamicul meu, acum toate astea nu mai contează deloc pentru ca el e tot ce am si tot ce ma face sa exist. Am pierdut multe... Familia, prietenii, dar acum il am pe el care umple tot acel gol si pot spune ca e tot ce am nevoie. Acum toată existența mea se învârte in jurul lui, adorm în brațele lui, ma trezesc in fiecare dimineață vazandu-i chipul, ochii sai care ma privesc plini de iubire, zambetul si tot ce facem, facem împreună. Nu m-am gândit vreodată după acel incident ca voi avea o viata atat de frumoasă si voi fi atat de fericită.
CITEȘTI
Dark Soul - Tokyo Ghoul Fanfiction
FanfictionUn an după ce Sasaki Haise, sau mai bine zis Kaneki, isi recăpăta amintirile, in echipa lui intra o noua investigatoare: Yuzuru Akashima, o tanara frumoasă, puternica, inteligenta si foarte misterioasa, care are un singur scop... ATENȚIE: CARTEA S...