1.

285 5 0
                                    

*Un an după ce Sasaki își recapătă amintirile*

Sasaki: Băieți, trebuie sa vă anunț ceva. De astazi, Quinx are un nou membru.
Urie: Ceee?
Saiko: Pe bune? Cine e? Cum arata? E puternic? E fata sau băiat?
Sasaki: Usor, usor, da, ați auzit bine. Nu stiu exact... Am fost anuntat că vom avea un nou membru in echipa, dar nu au vrut sa imi dea detalii.

Se aude o bataie in usa.

Sasaki: Intra!

Usa se deschise. O fata scunda, frumoasa, cu parul lung si roz si ochii de un roz inchis intra în încăpere. A schițat un zambet larg.

-Heii! Eu sunt Akashima Yuzuru, noua voastră coechipiera. Sunt foarte fericită sa fac parte din Quinx. *Avea o voce calda iar entuziasmul ei se simțea în tonul pe care vorbea*
Sasaki: Eu sunt Haise Sasaki. Deci tu esti noua membra a echipei. Ei bine, sunt incantat ca vom lucra împreună. Ei sunt: Urie, Toru si Saiko, colegii tai. Sper sa va înțelegeți.
Yuzuru: Nu îți face griji, cred ca vom lucra bine împreună.
Sasaki: Akashima-san...
Yuzuru: Imi poți spune Yuzuru.
Sasaki: Bine, Yuzuru-chan, mi-ar placea sa te cunosc mai bine, daca tot faci parte din echipa noastră. Ce zici daca am iesi mai tarziu?
Yuzuru: Nicio problema, Sasaki-chan.
Sasaki: Bine, pai va las sa vă cunoașteți mai bine, momentan am ceva de rezolvat.

*Din perspectiva lui Yuzuru*

M-am așezat pe canapea. Linistea s-a lasat odată cu plecarea lui Sasaki. Nimeni nu spunea nimic, dar într-un fel, toate privirile erau ațintite spre mine. E același sentiment pe care l-am avut de când am ajuns aici. Mergeam pe holuri, alaturi de Akira-chan si toata lumea se holba la mine fara sa zică nimic.

Urie: Yuzuru-san... Pana la urma, cu ce scop esti tu aici?
Eu: Eu? Pai, hihi, cum sa zic, eu sunt aici având același scop ca voi, sa omor ghoulii.
Urie: Huh?
Eu: Ce?
Urie: Pentru numele lui Dumnezeu, ești fata si nu pari deloc genul ala de fata puternica care sa poată ucide un ghoul.
Eu: Haha, știi, uneori, aparențele înșeală.
Toru: Yuzuru are dreptate. Si până la urma, niciunul din noi nu pare asa puternic.
Urie: Vorbește in numele tau.
Toru: Același Urie... Credeam că moartea lu Shirazu te-a schimbat...
Urie: Nu adu asta in discuție.
Eu: Hey, hey, nu va certați!

S-a lasat linistea din nou. Mă gândeam eu ca asa va fi. Ma subestimează, știam eu ca e o idee buna sa ma comport ca un copil. Doar nu o sa le arat din prima de ce e un stare adevata Yuzuru.

Saiko: Yuzu-chan! Yuzu-chan! Yuzu-chan!
Eu: Da?
Saiko: Nu m-am gândit ca noua membra a echipei va fi așa drăguță.
Eu: Pe bune? Ce dragut! Nici eu nu mă așteptam ca voi face echipa cu o fetita asa adorabila ca tine. *Am luat-o un brate si am început sa ma joc cu obrăjorii ei. Am inceput sa chicotim*

*Spre seara*

După ce am stat toata ziua cu noii mei colegi si ne-am cunoscut mai bine, Sasaki s-a întors si am mers împreună la o cafea.
Sasaki: Si, cum de ai decis sa te faci investigatoare de ghouli?
Eu: Ei bine... Urasc ghoulii si simt că trebuie sa ii omor pe toți.
Sasaki: Inteleg, asta e motivul pentru care majoritatea suntem aici, dar de ce ai ales sa fii in echipa noastră? De ce ai acceptat sa primesti abilități de ghoul?
Eu: Stai... știai?
Sasaki: Normal. Quinx este singura echipa formata din membri cu abilități de ghoul. In concluzie, ca sa faci parte din noi, ai nevoie de așa ceva.
Eu: Pai... Am vrut sa fiu mai puternică. Sa ii pot învinge usor, caci stiu că mai devreme sau mai târziu ma voi lupta cu un ghoul puternic si nu îmi permit sa pierd un fata lui. Nu pot sa mor ucisa de un ghoul.
Sasaki: Yuzu-chan... Mai devreme sau mai târziu, cu toții murim, ce conteaza cu adevărat este ca moartea noastra sa nu fie in zadar. Înțelegi?
Eu: Inteleg, dar ăsta nu e modul in care eu trebuie să mor. Eu ii omor pe ei, nu invers. Pentru mine ar fi o rusine sa mor ucisa de un ghoul.
Sasaki: Asta imi da de inteles că ești puternica si chiar crezi in tine.
Eu: Asa si este.
Sasaki: Mi-ar placea sa avem o mica lupta candva, sa vad daca e chiar asa cum spui tu.
Eu: Nicio problema. Maine ar fi bine?
Sasaki: De ce mâine si nu in seara asta?
Eu: Ești chiar asa nerăbdător sa vezi adevărata față a lui Yuzu-chan?
Sasaki: Eu as vrea sa vad asta si acum, nu imi place suspansul.
Eu: *Chicotesc*

Dupa un timp ne-am întors la CCG. Am primit o noua misiune, este legata de ghoulii de la Anteiku... Prima mea misiune, trebuie sa le arat celorlalti de ce sunt in stare.
Sasaki: Yuzuru-chan, pari cam gânditoare... Ce te deranjeaza?
Eu: A, da, scuze, ma tot gândeam la acea misiune.
Sasaki: Nu te mai gândi atat, o sa fie bine, sau deja ți-e frica?
Eu: S-o crezi tu ca mi-e frica. Ma gândeam doar la cum o sa fac pilaf din ghoulii aia.
Sasaki: Apropo de asta...
Eu: Ce este?
Sasaki: A, nu, nimic, doar, trebuie sa ne antrenam, nu crezi?
Eu: Ba da, normal.

Sasaki m-a provocat la o mică lupta sa imi vada abilitatile. Nu m-am forțat deloc. Sasaki e un adversar pe cinste dar nu prea cred ca il pot lasa sa ma bata... Trebuie sa vada ca nu sunt așa inocenta pe cat par si sa nu ii para rau ca m-a primit printre Quinx. A durat ceva, dar într-un final am reușit sa il pun la pamant.
Sasaki: Wow... Yuzuru-chan, chiar ești puternica.
Eu: Asta nici nu a fost toata forța mea. *Ii întind mana sa se ridice* Esti un adversar pe cinste, Sasaki-san.
Sasaki: *ma ia de mana, se ridica si se apropie de urechea mea* Spune-mi Kaneki... Kaneki Ken *ma prinde de gat si ma da pe jos*
Sasaki: Data viitoare fii mai atenta, Yuzu-chan *chicotește*
Eu: Tu... *Ii arunc o privire diabolica*
Sasaki: Gomen, gomen. *Imi întinde mâna*
Eu: Pot si singura. *Mă ridic*
Sasaki: Te oftici deja? *Chicotește*
Eu: Pff, mai taci!

Dark Soul - Tokyo Ghoul FanfictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum