Takže, já jsem člověk který asi nesedí úplně všem. Jsem totiž světoznámý miliardář Tony Stark. Jsem muž středního věku. Ale jak nad tím přemýšlím, vlastně se vám asi představovat nemusím, jsem přeci ten ,,světoznámý" Tony Stark.
Možná si řeknete že takový miliardář, playboy a superhrdina se musí mít skvěle. Dovolte mi vás vyvést z omylu. Možná pro takové (z mého pohledu) ,,obyčejné"osoby se zdá tato myšlenka hrozně skvělá, ale když se nad mou situací zamyslíte, možná zjistíte, že jste se zmýlili. Když jste slavní (a ještě ke všemu s takovým egem jako mám já) pořád za vámi někdo leze. Třeba takový ti otravní ,,fanoušci" co se už z dálky tváři jakoby s vámi chtěli doslova vyjebat (omlouvám se za sprostý výraz)
Některé faninky prostě prahnou jen o snové noci právě se mnou. No, jelikož absolutně nejsem rodinný typ tak by mi to nemuselo ani tolik vadit, ale už se cítím starý na tyhle věci. Takže, fanoušky už radši nechám být nebo je tady začnu rozdělovat do kategorií a ty ještě do menších skupinek. A navíc předpokládám, že i vy jste moji fanoušci. Do novinářů a podobně už taky raději rýpat nebudu. Docela nerad bych se naštval. Prostě abych tohle téma už uzavřel....ano sláva je fajn, ale když jste jenom trochu na očích začínáte to cítit zcela jinak.A co se týká mých kamarádů a vztahů? Mám snoubenkou Pepper Pottsovou. No, ale teď nám to moc neklepe. A s Avengers se teď moc nestýkáme. Pepper je na nějaké přednášce o ....ani vlastně nevím o čem, protože jsem měl svou důležitou práci a nevnímal jsem co říkala. Vím, jsem špatný přítel, snoubenec a bůh ví co ještě všechno.
Mé srdíčko jste si poslechli a já už se jdu zase věnovat své milované práci. Vidíte, já říkal že jsem špatný do vztahu...
Ahoj, zdravím těch pár lidí co jsi tuhle ,,věc" začali číst a děkuji vám za to, že jste se zkusili podívat na moji tvorbu.
Za úžasný cover moc děkuji Poulinda
Příští díl bych chtěla udělat o dost delší a zajímavější. Ale nevím co z toho výjde. Přecejen začátky jdou vždy těžké.
Můžete mě jakkoli ohodnotit, popřípadě podpořit, poradit atd. Děkuji za všechny případné ohlasy. 😀
ČTEŠ
Můj milý nepříteli (Stony)
FanfictionVítejte u fan fikce Stony. Cover by Poulinda -16.8.2018 #1#Stony❤️ -13.8. 2018 #2 #czstory -13.3.2019 #1 #czstory Egoistický miliardář Tony Stark má zdánlivě úžasný život. V následujících týdnech ho však čeká životní převrat. Jeho život bude vzhůru...