Někdy je lepší být ticho

367 20 0
                                    

Pepper za sebou najednou rychle zabouchla dveře a já věděl, že už prakticky není cesty zpět.
,,Ok Ok co se, tak najednou stalo?" Zeptal jsem se i přesto, že jsem tušil proč moc dobře.
,,Dobře, ale teď nech mě se prosímtě uklidnit."
,,Já mám času kolik chceš Pepper."
,,Takžeee....ty jsi mi celou tu dobu lhal?"
,,No, já říkám spoustu věci aaaa ne všechno vždycky bejvá nutně pravda, takže co konkrétně tím myslíš?" Trochu netaktně jsem se provokativně zeptal.
,,Ty seš asi fakt úplnej psychopat někdy. Co asi tím můžu tak myslet. Potom co jsem viděla že Stevovi utíráš slzu." Oznámila agresivně.
Já tam jen tak stál. Byl jsem stuhlý a byl jako přikovaný. Neměl jsem co říci. Úplně mě odvařila. Opřel jsem se o dveře od předsíně.
,,Tony já ...promiň. Nechtěla jsem tě ranit jen si myslím, že tohle by normální žena prostě nevydržela i kdyby chtěla." Řekla Pepper a docela se ke mě přiblížila.
,,Já já nevím. Nemám slova. Absolutně nemám argumenty, nic." Řekl jsem a najednou mi po tváři začala stékat nepatrná slza.
,,Tony víš že ti nechci ublížit." Řekla Pepper a pohladila mě po tváři. Moje reakce byla překvapením i pro mě. Její hladící ruku jsem ji okamžitě dal zpátky.
,,Promiň, tohle už na mě fakt nefuguje."
,,Asi bych měla jít a nechat vás tady spolu." Řekla otráveně Pepper a začala otevírat dveře. Já se ji ale znažil zastavit.
,,Pepper ještě počkej. Slib mi že to nikomu neřekneš. Chci to oznámit nějak...sám." Řekl jsem nejistě a dveře jsem pro jistotu zavřel.
,,Já myslím, že bych to asi říct měla, vzhledem k tomu co si mi udělal. Ano, možná si to zasloužím a možná že bych to vážně měla udělat ale já to neudělám. Každej by měl dostat šanci. Jen mi nelez na oči. Měj se. Řekla Pepper a doslova za sebou naštvaně zabouchla dveře.

Já jsem po chvíli odešel a šel hledat Steva. Jak jsem říkal i Pepper mám tady přece rozdělenou nějakou tu "práci". Šel jsem do obýváku. Tam však nikdo nebyl. Tak jsem raději odešel do sprchy a říkal si že už jsem asi stejně moc unavený. Vyšel jsem ze sprchy. Oblékl se a sešel dolů do prvního patra.
,,Steve! Kde seš? Ty se mi schováváš nebo co?" Řekl jsem s vyzívavým tónem.
,,Já? Ne." Ozvalo se a Steve vyšel. Vyšel z kuchyně a úplně nahý.
,,Ne. Nebudeš mi chodit nahej po kuchyni ty vole. Asi  jsem suchar, ale tohle fakt ne kámo." Řekl jsem rázně a odešel zase zpátky nahoru.
Asi jsem blázen, že jsem nevyužil takovou možnost. Když vám vyjde z kuchyně nahej přítel a vy ho ještě seřvete. No nic.

Já si zapnul nahoře svou televizi, a prázdně seděl. Vím že to asi byla chyba. Dneska už se mnou spát nebude. Jak ale zařídit aby mi to odpustil jinak než abych s nim spal? Zvedl jsem se ze sedačky a sešel dolů.
,,Steve? Zlato, lásko promiň. Já jen si jen potrebuju odpočinout. Jsem starej." Zavolal jsem do prázdna a čekal odpověď.
,,Tssss. No jo. Já se ti vůbec nedivím." Přišel ke mě Steve, objal mě a dal mi pusu na čelo. Já ho pohladil a chystal se odejít.
,,Tony, ....ale kde si mám jako lehnout já?" Řekl a z pro mě nepochpitelných důvodů se zasmál.
,,No asi budeš muset ke mě." Oznámil jsem, nadzvedl pravé obočí a konečně si odešel do postele.
Vyvětral jsem a stejně jsem chvíli čekal jestli ten Steve nepřijde. A taky že přišel. Praštil sebou do postele. Koukl se na mě a znovu zabořil hlavu do polštáře. Začal do něj něco mumlat. Potom zvedl hlavu a zopakoval větu kterou s největší pravděpodobnosti před tím zamumlal do polštáře.
,,Já jsem si nevzal pyžamo a celkově nic nemám." Řekl a smutně se na mě podival.
,,Ale ty se divíš? Tos ani nemohl. Vůbec nikdo netušil co se dneska stane." Řekl jsem litostně
,,No to je hezký ale co si na sebe vezuu?"
,,Co třeba nic?" Řekl jsem a opět zvedl obočí.
Steve se zasmál a vysvlékl mě z mého trička a dal ho sobě. Čekal jsem jesti třeba nebude pokračovat dál, ale on ne. Poté si sundal ryfle a zachumlal se do peřiny.

,,Dobrou zlato." Řekl Steve a vzal mě za ruku.
,,Tak teda dobrou no. Když mi nic víc nedáš."
Řekl jsem poměrně uraženě.
,,eeeehhh ty seš taky případ. Nejdřív mě vykopneš když máš příležitost a pak tohle."
,,Ježiš no tak jsem udělal chybu. Všechno se dá napravit ne?" Řekl jsem a provokativně jsem mu sahal pod triko. Moji ruku chytil on a políbil ji.
,,Kam mířiš Tony?" Zeptal se a zvedl hlavu.
,,Zkus hádat. Můžeš třikrát." Začal jsem ho divoce líbat. Postupně jsem se dostával dolů. Čím více jsem se blížil k jednomu z cílů, tím více jsem z něj cítil velkou vlnu vzrušení.
Což mi samozřejmě dělalo radost jelikož jsem věděl že moje práce přecejen k něčemu byla.
,,Jak ty to děláš?!" Dostal ze sebe Steve a bylo vidět že je vzrušení plný už teď a to ještě nejsem ani u trenek. Když už se moje cesta krátila, rychlím pohybem jsem mu jednou rukou stáhl i ty trenky.
,,Ppppoočkej!" Vždyť já už za chvilku budu." Řekl pomalu a ztěžka.
,,A je v téhle místnosti někdo komu by to nějak jako vadilo nebo tak?" Zeptal jsem a už připravoval svá ústa do očekávané akce.
,,Když ne tobě tak nikomu." Vysoukal ze sebe.
Já neváhal a vsunul si do úst jeho penis. Pomalu, kousek po kousíčku. Užíval jsem si každou chvilku tohohle. V tom jsem si všiml že už silně sténá. Chvíli se mi zdálo jakoby se jeho erekce snad ještě zvětšovala. Když v tom jsem konečně došel k cíly. Udělal se do mě a já už měl dost.

Skutálel jsem se dolů ze Steva a zachumlal se jednou rukou do peřiny. No, řeknu vám že jednou rukou to moc nejde, ale aspoň trochu no. Steve se tváři jakoby nic. Otočil se a řekl jen ,,dobrou". Absolutně jsem to nechápal. Oplatil jsem Stevovi přání na dobrou noc a snažil se usnout. Pořát jsem musel přemýšlet nad tím že nějak nepokračoval či co.

Myslím že jsem trhla můj osobní rekord v nevydávání kapitol. Je to něco přes týden od publikování nové kapitoly😂. No, skloubit to se školou je pro mě docela složitý, ale myslím že se z toho nezbláznite. Zas až takovej hit to není😄.

Každopádně děkuju za vás všechny kteří si tohle právě přečetli. Pokud se vám to líbilo můžete utrousit⭐️ či💬

Můj milý nepříteli (Stony)Kde žijí příběhy. Začni objevovat