Nečekaná návštěva

2K 99 12
                                    

Spokojeně jsem si spal ve svojí luxusní posteli, ale z tvrdého spánku mě vzbudil ten nám všem dobře známí odporný zvuk budíku. Kouknul jsem se na hodinky a ty ukazovaly čas 9:00 a že je dnes pondělí. Vztal jsem z postele, udělal ranní hygienu. No, a pak jsem musel vybrat co na sebe. Trvalo mi to až nezvykle dlouho .

Pak se, ale ozval zvuk výtahu, který zastavil v patře kde mám ložnici, koupelnu a tak. Vystoupil z něj můj staronový bodyguard  Happy.
,,Krásné ráno Tony" řekl vesele.
,,Čau Happy, co tak naléhavého tě sem přivádí takhle ráno?" zeptal jsem se zvědavým tónem.
,,Jen to, že před tvým domem na vás čeká agent Clint kámo" dořekl a jeho tón už byl spíše sarkastický.
,,No páni, ten už tady dlouho nebyl" řekl jsem a nalil si trochu Vodky na uklidnění. Poté co jsem vypil svůj nápoj, společně s Happym jsme nastoupili do výtahu a sjeli do přízemí.

S falešně radostným výrazem v obličeji jsem šel přímo za agentem Clintem. Okolo něj jako obvykle stáli dva svalnatí muži vysoké postavy.
,,Dobrý den pane Starku." pozdravil mě agent s jeho šibalským úsměvem, který používal vždy při řešení akutních a závažných situací. Teď už jsem se vážně začínal bát, že něco není v pořádku.
,,Dobrý den agente" po chvíli ticha jsem mu odpověděl na pozdrav.
,,Děje se snad něco závažného, že jste mě vyrušil při mé ranní rutině?" zeptal jsem se s úsměvem ve tváři.
,,To jste uhodl pane Starku" řekl seriózně.
,,Víte, svět je plný bláznů a jedna taková partička se rozhodla, že chce mít moc a ovládnout svět" řekl agent
,,Ale na to vy už jste asi zvyklý, že?" pokračoval a já se nezmohl na nic jiného než souhlas.
,,A co si vymysleli?" s mírným strachem jsem se zeptal.
,,Jde o skupinu psychiatrů, kteří už zřejmě nemohly vydržet svou práci" objasnil agent
,,Jo aha takže zcela nová liga" svým tónem jsem se znažil odhlechčit situaci.
,,Pane Starku byl bych rád kdyby jste to bral opravdu vážně" řekl přísně a čekal mou reakci
,,Pane Clinte, vy mě přece znáte a víte, že to beru vážně, ale já se jen snažím trošku odlehčit už i takhle těžkou situaci." sebevědomě jsem agentovi oponoval.
Clint mi dal za pravdu, že takové chování je mi podobné. Agent vytáhl papír s informacemi o těchto lidech co se zase snaží zničit naši krásnou Zemi. Vytáhl tužku z kapsičky na saku a jemně mi naznačil kde se mám potom podepsat nebo vyplnit. Papír mi poté přímo vrazil do ruky a jemným šepotem řekl
,,Tony pokud chcete pomoct přestanete neustále pocucávat ten alkohol a vyplňte ten papír" řekl sice šepotem, ale zato důrazně a následně schoval tužku. Poplácal mě po zádech a rukama naznačil svým bodyguardům, že už brzo půjdou. 
,,Takže pane Starku, rozmyslete si to a kdyby jste souhlasil, dejte mi včas vědět a v úterý ve 14:00 se stavte na naši tajnou základnu." oznámil Clint.
,,Promyslim to z hlediska času, ale myslím, že by to neměl být žádný velký problém pane Clinte" trochu jsem agenta Clinta ujistil, že se posnažím o svou přítomnost na té pomyslné schůzce naši staré známé party.
,,Tak pane Starku teď už mi nezbývá nic jiného než se s vámi rozloučit a doufat ve vaši středeční přítomnost" řekl s mírným  potěšením Clint, podal mi ruku a rozloučil se.

Ahoj, zdravím s další kapitolou. Pomalu začínám nastiňovat děj.😀 Doufám, že se vám to zatím líbí.

Kdybyste měli nějakou radu, připomínku nebo tak něco, určitě napište do komentáře😁

Budu ráda za všechny reakce, přečtení popřípadě hvězdičky⭐️

Vidíme se u dalšího dílu tady tohoto. Tak zatím.

Můj milý nepříteli (Stony)Kde žijí příběhy. Začni objevovat