31.08
Nie mogę uwierzyć, że już jutro wrócę do szkoły. Mój psycholog twierdzi, że to dobrze, bo będę miał kontakt z rówieśnikami. Szkoda, że dla mnie zacznie się wtedy kolejne 10 miesięcy wyzwisk. Ludzie nie zapominają. Ludzie to bestie, które potrafią zniszczyć drugą osobę od środka. Od kiedy dowiedzieli się, że jestem homoseksualistą nie dają mi spokoju. Nie rozumiem tego.
Już rok leczę się przez to u psychologa, lecz terapia nie przynosi skutku. Całe dnie spędzam w pokoju przeglądając moje social media zamiast spędzać czas aktywnie. Właśnie dlatego zakładam ten pamiętnik. Żeby mieć gdzie wylać swoje żale, bo niestety nie mam przyjaciół. Moje kontakty z rodzicami też są straszne. Znienawidzili mnie, mówili, że nie jestem ich synem. To straszne usłyszeć coś takiego od własnych rodziców.
Przez całe wakacje zazdrościłem osobom, które wstawiały świetne zdjęcia z wyjazdów, imprez, czy randek. Z jednej strony chciałem być tacy jak oni, ale z drugiej wolałem zacisze swojej małej norki. Czułem się tutaj naprawdę bezpiecznie. Z dala od zła współczesnego świata, w którym mógłbym zostać skrzywdzony po raz kolejny, tak jak rok temu przez mojego, już niestety byłego, chłopaka - Lee Donghyucka.
Wydawało się, że pasowaliśmy do siebie idealnie. Znaliśmy się na wylot, to z nim przeżyłem swój pierwszy pocałunek. Czułem się przy nim bardzo dowartościowany. Ukrywaliśmy naszą relacje w obawie o brak akceptacji.
Pod koniec sierpnia zeszłego roku związku nakryłem go obściskującego się z Markiem Lee. Wtedy się moje życie pokruszyło się na kawałki. Potem, kiedy ludzie się dowiedzieli, jaki jestem naprawdę, zaczęli mnie szkalować. Tutaj wracamy do początku mojego wpisu.
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że rzadko będę musiał żalić się tutaj. Może w końcu znajdę przyjaciela...?
Nana.
__________________
Jest to mój pierwszy ff od paru lat, więc krytyka mile widziana. Mam nadzieję, że ktoś to będzie w ogóle czytał XD
tak krótko dodam, że rozdziały z "1" po kropce to będą wpisy z pamiętnika.
edit: wam też wyświetla się dwa razy ten rozdział, czy to mój wattpad dostaje świra?
CZYTASZ
Change |NoMin|
FanfictionGdzie Jaemin ma problemy, ale poznaje Jeno, przez którego nagle świat stał się lepszy. Do czasu... główny pairing: NoMin (Jeno x Jaemin) pairing epizodyczny: MarkHyuck ( Mark x Donghyuck), LuWoo ( Lucas x Jungwoo) 180809 ----> 7. miejsce w katego...