Multimedia'da hikayenin kısa bir tanıtım videosu vardır. İleri de tam bir tanıtım videosu olacak. İzlemenizi tavsiye ederim.
Yatağımdan fırlayarak uyanıp Ömer’i uyandırmaya gittim. Bugün önemliydi benim için intikamımı alacaktım. Çok pis kin tutardım. Erken uyanacak kadar. Ömer tabii ben onu uyandırınca bi inanamadı garibim ama uyandı hemen.
Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve saçlarımı sıkı bir topuz yaptım. Ee kız olup da kavgaya gitmeyen bilmez bunu. Kavgada saç önemlidir. TOPUZ YAP VE TEL TOKA TAK!
Kavga olmayacaktı belki ama o kıza bir şey yapmazsam kendime yaparım sinirden. Bilerek yapmıştı. Topu atmadan önce bizi süzüyordu at kafası.
Yine sinirlendim bak sakin ol Kibraa. Of ne saçmalıyorum ben. Koşa koşa aşağı inip Sariye’yi bekledim tabii sonra servisi.
Kızlara ilk ders ne yapacağımızdan bahsettik. Buse ne kadar ısrar etse de yapacaktık. Bizde bir söz bir kere çıkar. Ayy ergene bağladım sinirden. Sonra da ispikçi kızlar gibi davranıp müdürle konuşacaktım.
Bu sırada Güngör’le olanları anlattım kızlara. Sadece arkadaştık. Erkek kankası olacaktım onunla. Komik ve eğlenceli biriydi. Kesinlikle öyle olmalıydık yoksa benimle 2 gün bile konuşmazdı.
Ben çok takık bir insanım. O orda ne yapıyor? Ne içiyor? Nereye gitti? Giderken kaç kıza selam çaktı? Hangi kızı hayvan gibi süzdü? Yoksa bir erkeğe ilgisi falan var da ben buradan anlamıyorum? Her şeyini bilmem gerekiyor. O uzakta ben burada. Kendimi seviyorum ben ya. Bu yaşta hiç mi hiç deliler hastanesine giresim yok.
“He görürüm ben sizi 3 güne sevgili olursunuz sonra: “Kankaağğ yaa napım çocuk böyle diyince kıramadııımm.” Dersin biliyorum ben seni.”
“Ne 3’ü kızım yarına bunlar çıkmaya başlarlar.” Sümeyye de Ayşenur’dan sora atladı tabii.
“Yok kanka bugünde doğuruyorum. Hamileyim bilmiyor musunuz?” diyip gözlerimi baydım. Her şeye bir laf buluyorlardı. İlla karşı çıkacaklar. Onlara inat napıp edip sevgili olmayacağım çocukla görürler. Nasıl yapacaksam?
Yemekhaneye inince 4 lü toplandık hemen. Aksiyonlu oluyordu böyle. Toplanmalar, kısık sesle konuşmalar. Heyyo beybi biz geliyoruz! Ay kıro muyum ne.
Kız görüş alanımıza girince hemen harekete geçtik. Sırayı bozup kızı aramıza aldık. Ben kızın arkasındaydım Ayşenur önünde diğerleri de arkamdaydı. Bir nevi Ayşenur’a yaptığımı yapacaktım.
Ayşenur yemeği aldı neredeyse vazgeçiyordu. Tabii ayı ne olacak yemek gördü bırakır mı? Ayşenur arkasını döndüğü an kıza çelme takıp saçlarına yapıştım. Kafasını ittirdiğim gibi üzü yemeğe girdi. Ayşenur tepsiyi fırlatıp arkalara gitmeye başladı.
Bende bağırıyorum “Ne dengesiz kızsın sen ya! Üstüm başım battı yürümeyi öğretirken neyi atlamışlar anlamıyorum ki?”
Beni atlamışlar yavrum beni ahayt. Kızı bırakıp çıktık hemen. Daha fazla çemkirseydim anlardı. En son kız ağlıyordu. Biri yaptı diye söyleniyordu. Etraftan çığlıklar bağrışmalar ve gülme sesleri yükselmişti. Biz vınn sınıfa çıktık.
Sınıfa girer girmez tuttuğum gülme krizini bırakıp gülmeye başladım. Kızlar kahkahalara boğulmuştu. Nefes almayı hatırlayınca sustum.
“Yemekhane de kamera var mı lan?” diye sordu Sümeyye.
“Yok kanka ben gelirken kontrol etmiştim.” Dedim.
“Hahahaha tamam o zaman. Senden korkulur Kibra gerçekten.” Sümeyye söylerken sırtıma atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SORUNLU KIZLAR
ChickLitHayatın sandığınızdan daha zor olduğunu biliyor muydunuz? Gülmek her şeyi örtebilir ama gençler bunu yük haline getirir. Sıkı bir dostluk ve aşk. Ya işler sarpa sararsa?