🐣19🐣

4.1K 461 46
                                    

🐒ငယ္​သူမို႔မသိပါ🐒
🌴HunHan🌴

"Xiao​ေလး"

"ဟင္​"

"Xiao​ေလးတို႔စာ​ေမးပြဲကနီးပီ.. Xiao​ေလးကစာ​ေမးပြဲ​ေျဖပီးရင္​ ရြာျပန္​​ရ​ေတာ့မွာ​ေနာ္​"

"အင္​း​ေပါ့.. papaန႔ဲmamaကိုလဲအရမ္​းလြမ္​း​ေနပီ.. ဒီကို​ေရာက္​​ေနကထဲက papaတို႔ကိုတစ္​ခါမွလဲမဆက္​သြယ္​ရဘူး.. "

"မျပန္​လို႔မရဘူးလားXiao​ေလး.. ဒီမွာဘဲ​ေန​ေလ"

Krisရင္​ခြင္​ထဲ​ေန Hannieထြက္​လိုက္​ပီး Krisကို​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​ကာ..

"ကိုကို.. Hannieက​ေတာသာ​း​ေလ. ​ေတာမွာ​ေမြး ​ေတာမွာႀကီးလာတ့ဲ​ေတာသားတ​ေယာက္​.. ကိုယ္​့ဘ၀ကို​ေမ့ပီး Seoulၿမိဳ႕သားလိုလို..Parkအိမ္​ရဲ႕သားလိုလိုန႔ဲ​ အျမဲတမ္​း​ေနလို႔မွမရတာ.. Hannieဘ၀အစစ္​အမွန္​က​ေတာသားဘဲ.. အခ်ိန္​တန္​ရင္​အိမ္​ျပန္​ရမွာဘဲ​ေလ."

"ကိုကို​ေတာ့အ့ဲအခ်ိန္​​ေတြကိုဘယ္​လို​ေက်ာ္​ျဖတ္​ရမလဲကြာ..​ေက်ာင္​းပိတ္​တ့ဲရက္​​ေတြကိုျမန္​ျမန္​ရစ္​ပီး ​ေက်ာင္​းျပန္​ဖြင္​့မ့ဲအခ်ိန္​ကို​ေက်ာ္​လိုက္​ခ်င္​တယ္​"

"ကိုကိုကလဲ..Hannieကို papaတို႔န႔ဲလဲ​ေနခြင္​့​ေပးပါဦးလား?"

Krisသက္​ျပင္​းကိုအ႐ွည္​ႀကီးခ်လိုက္​သည္​။

"Xiao​ေလးျပန္​မ့ဲ​ေန႔လဲ ကိုကိုမွာလိုက္​ပို႔ခြင္​့မ႐ွိဘူး​ေလ.. ႏႈတ္​ဆက္​ခ်င္​တာ​ေတာင္​ Xiao​ေလးကို ကိုကိုလာႏႈတ္​ဆက္​လို႔မရဘူးမလား?"

"ကိုကိုရယ္​"

Krisစကား​ေၾကာင္​့ Hannieအရမ္​းစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​သြားရသည္​။စိတ္​ထဲမွာလဲ Krisကိုသနားသြားမိသည္​မို႔..Krisရင္​ခြင္​ထဲတိုး၀င္​ကာ ခါးကိုတင္​းတင္​းက်ပ္​က်ပ္​ဖက္​ထားမိ​ေလသည္​။

ကိုကိုန႔ဲHannieခ်စ္​သူျဖစ္​လာတ့ဲသက္​တမ္​းတ​ေလ်ွာက္​ တျခားခ်စ္​သူ​ေတြလို အျမဲတမ္​းလဲမ​ေတြ႕.. မနက္​​ေက်ာင္​းလာခ်ိန္​န႔ဲ ည​ေန​အတန္​းပီးမွသာ​ေတြ႕ရတာ.. ဒါ​ေတာင္​တခါတ​ေလ ဦးဆယ္​က သူမနက္​ပိုင္​းdutyမ႐ွိတ့ဲအခ်ိန္​​ေတြဆို Layန႔ဲJunလာတ့ဲအထိထိုင္​​ေစာင္​့​ေပးလို႔ Hannie ကိုကိုန႔ဲ​ေတြ႕လို႔မရဘူး..

ငယ်သူမို့မသိပါ (Uni+Zawgyi) (Complete)Where stories live. Discover now