🐣21🐣

4.3K 509 70
                                    

👶ငယ္​သူမို႔မသိပါ👶
🐳HunHan🐳

Parkအိမ္​​ေတာ္​တြင္​ Hannieျပန္​သြားၿပီး​ေနာက္​ပိုင္​းတိတ္​ဆိတ္​သြား​ေတာ့သည္​။သိသိသာသာ​ေျခာက္​ကပ္​သြား​ေသာအိမ္​ႀကီး..

အိမ္​တစ္​အိမ္​မွာလူတ​ေယာက္​​ေရာက္​လာတာမသိသာ​ေပမ့ဲ လူတ​ေယာက္​မ႐ွိ​ေတာ့ရင္​ က်န္​ခ့ဲသူကလြမ္​း​ေနခ့ဲရတယ္​မလား?လြမ္​း​ေနတ့ဲသူ​ေတြထဲမွာ Sehunကထိပ္​ဆံုးက..

မနက္​စာထမင္​းစားခ်ိန္​ Hannieႀကိဳက္​တ့ဲအသားဟင္​းကိုလွမ္​းယူပီး ​ေဘးနားကHannieပန္​းကန္​ထဲထည္​့​ေပးမယ္​လုပ္​​ေတာ့ ႐ွင္​းလင္​း​ေနတ့ဲ​ေနရာ..

"ဟူး"

သင္​ျပင္​း႐ွည္​ကိုခ်ကာ ထိုအသားကို ကိုယ္​ဘာကိုသာစားလိုက္​သည္​။စားခ်င္​စိတ္​မ႐ွိ​ေတာ့တာ​ေၾကာင္​့ ​​ေရခရားကိုဆြဲယူကာ ​ဖန္​ခြက္​ထဲ​ေရထည္​့ပီးယူ​ေသာက္​လိုက္​သည္​။အက်င္​့ျဖစ္​​ေနတ့ဲလက္​က ​ေနာက္​ထပ္​ဖန္​ခြက္​ထဲကို ​ေရထပ္​ထည္​့ပီး

"​ေရာ့ သည္း.. က်စ္​"

Sehun​ေရ​ေသာက္​တိုင္​း "Hannieကိုပါတစ္​ခြက္​​ေပးဆိုပီး" ခိုင္​း​တက္​တ့ဲHannie​ေၾကာင္​့ Sehunထမင္​းစားပီး ​ေရ​ေသာက္​တိုင္​း​ေျပာစရာမလို​ေအာင္​ Hannieအတြက္​​ေရထည္​့​ေပးပီးသားအက်င္​့က Hannieမ႐ွိတာကိုအသားမက်​ေသး​...

Sehunစိတ္​ပ်က္​စြာ က်စ္​စုတ္​သတ္​ပီး ထမင္​းဆက္​မစားဘဲထထြက္​သြားသည္​။က်န္​တ့ဲသူ​ေတြကလဲ Sehunကိုၾကည္​့ပီးစိတ္​မ​ေကာင္​း..

"သားငယ္​​က Hannie​ေလးအ​ေပၚ အ့ဲ​ေလာက္​ထိခ်စ္​​ေနလိမ္​့မယ္​လို႔မထင္​ထားခ့ဲဘူးကိုရယ္​"

"ကိုတို႔​ေတာင္​ ဘာလုပ္​လုပ္​Hannieကိုသတိသြားရမိတာ.. Hannieန႔ဲအျမဲအတူ႐ွိ​ေနတ့ဲသားငယ္​က ပိုသတိရတာမဆန္​းပါဘူးBaekရယ္​.. သားငယ္​ကိုအခုလိုျမင္​ရတာ ​ေမြးကထဲကပထမဆံုးဘဲ​ေနာ္​Baek"

"အင္​း."

Sehunထမင္​းဆက္​စားခ်င္​စိတ္​မ႐ွိ​ေတာ့၍ ျခံထဲသာဆင္​းထိုင္​လိုက္​သည္​။အရင္​ကနားရက္​​ေတြဆို ျခံထဲစာဖတ္​တိုင္​း..

ငယ်သူမို့မသိပါ (Uni+Zawgyi) (Complete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin