🐣38🐣

5.8K 565 57
                                    

🌴ငယ္​သူမို႔မသိပါ🌴
🎁HunHan🎁

ငါးလ.. ငါးလ႐ွိခ့ဲပီ.
ဦးဆယ္​ Hannieဆီျပန္​မလာဘဲထြက္​သြားတာ ငါးလနီးပါး႐ွိခ့ဲၿပီ..

Hannieကိုအ့ဲ​ေလာက္​ထိျပစ္​ထားရက္​တယ္​​ေနာ္​. ဦးဆယ္​ Hannieကိုတကယ္​ဘဲမုန္​းသြားတာလား?ဦးဆယ္​ Hannieကိုမခ်စ္​​ေတာ့ဘူးလား?

Hannie​ေလ ဦးဆယ္​မ႐ွိမွ ဦးဆယ္​ကိုပိုခ်စ္​​ေနမိမွန္​းသိခ့ဲရတာ.. ​ေနရာတိုင္​းမွာ ဦးဆယ္​ကိုဘဲျမင္​​ေနတယ္​. ဦးဆယ္​မ႐ွိတ့ဲ​ေန႔​ေတြျဖတ္​သန္​းရတာ ငရဲလိုဘဲပူ​ေလာင္​လွတယ္​.

ဦးဆယ္​ ျပန္​မလာမွာ​ေၾကာက္​တယ္​..
Hannieကို ဦးဆယ္​မခ်စ္​​ေတာ့မွာလဲ​ေၾကာက္​တယ္​..

ဦးဆယ္​န႔ဲEunhae noonaကိုတြဲျမင္​လိုက္​ကထဲက Hannieရင္​​ေတြပူ​ေလာင္​​ေနခ့ဲတာ ဦးဆယ္​ကိုသ၀န္​တို​ေနမိမွန္​းမသိခ့ဲဘူး.. အခု ဦးဆယ္​က Canadaကိုသြားတာ Eunhae noonaန႔ဲသြားရတယ္​တ့ဲ.. ဟိုမွာငါးလႀကီး​ေန​ေနတာ Hannieကိုကြာ႐ွင္​းစာခ်ဳပ္​န႔ဲထားခ့ဲပီး Eunhae noonaန႔ဲလက္​ထပ္​လိုက္​လို႔လားဆိုတ့ဲအ​ေတြးက အိမ္​မက္​ဆိုးလိုဘဲ ညတိုင္​းအိပ္​မရဘူး..

Hannie Eunhae noonaကိုမုန္​းတယ္​..
ဦးဆယ္​အခ်စ္​ကိုတန္​ဖိုးမထားဘဲလ်စ္​လ်ဴ႐ူခ့ဲတ့ဲကိုယ္​့ကိုကိုယ္​လဲမုန္​းတယ္​.. ဦးဆယ္​တန္​ဖိုးကို ဦးဆယ္​မ႐ွိမွသိတတ္​​ေနတာ Hannieကမုန္​းစရာ​ေကာင္​းတယ္​မလား?Hannieတကယ္​ဘဲ ကိုယ္​့စိတ္​ကိုမသိခ့ဲလို႔ပါ.. ဦးဆယ္​သာျပန္​လာရင္​ Hannieကိုခ်စ္​တာထက္​ ဦးဆယ္​ကို Hannieျပန္ခ်စ္​​ေပးမွာပါ...

​ေျပာျပရဦးမယ္​ ​ေမ့​ေနတယ္​. ဒီငါးလအတြင္​းမွာ​ေျပာင္​းလဲသြားတာ​ေတြ႐ွိတယ္​. Layန႔ဲကိုကိုန႔ဲလက္​ထပ္​သြားက်တယ္​.. ဘယ္​လိုျဖစ္​ပီးလက္​ထပ္​သြားလဲ Hannieမသိဘူး..Hannieလဲကိုယ္​့အပူန႔ဲကိုယ္​​ေလ.. ဘာဘဲျဖစ္​ျဖစ္​ Hannie၀မ္​းသာပါတယ္​.. ကိုကိုက Layကိုဂ႐ုစိုက္​႐ွာပါတယ္​..

Layကိုဂ႐ုစိုက္​လို႔​ေတာင္​ Junကအျမဲစိတ္​​ေကာက္​တယ္​.. သူ႔ကိုဦးစားမ​ေပးလို႔တ့ဲ..အ့ဲလိုအခါမ်ဳိးဆို Minho hyung႐ွိရင္​ပြဲပီးတယ္​.. ဒါ​ေပမ့ဲ တခါတ​ေလ Layန့ဲကိုကိုက Hannieကိုအားနာသလိုၾကည္​့လာတယ္​..

ငယ်သူမို့မသိပါ (Uni+Zawgyi) (Complete)Where stories live. Discover now