🐣13🐣(HunHan 520 day)

5K 502 59
                                    

🎀ငယ္​သူမို႔မသိပါ🎀
🌲HunHan🌲

Hannieမနက္​အိပ္​ယာႏိုးလာ​ေတာ့ စိတ္​ထဲတမ်ဳိးႀကီးခံစား​ေနရသည္​။အိမ္​မက္​လိုလို..တကယ္​လိုလိုန႔ဲအျဖစ္​အပ်က္​ႀကီး..

ဦးဆယ္​က Hannieႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြကို စိတ္​တိုင္​းက်ျခယ္​လွယ္​​ေနခ့ဲတာအၾကာႀကီး.. တကယ္​လို႔ခံစား​ေနရ​ေပမ့ဲ Hannieစိတ္​ထဲကအိမ္​မက္​လိုဘဲ​ေတြးမိတယ္​။ဟုတ္​တယ္​ အိမ္​မက္​ထဲမွာဦးဆယ္​က Hannieကိုမွားနမ္​း​ေနတာ..

တကယ္​ဆို ဦးဆယ္​န႔ဲHannieက အ့ဲလို​ေတြမျဖစ္​သင္​့ဘူး​ေလ..အိမ္​မက္​မက္​တာကိုက Hannieငရဲႀကီး​ေနပီ​.. ဦးဆယ္​န႔ဲHannieကမျဖစ္​သင္​့တ့ဲသူ​ေတြ​ေလ..

Hannieဆက္​မ​ေတြး​ေတာ့ဘဲ ​ေရခ်ဳိးခန္​းထဲသာ၀င္​လိုက္​​ေတာ့သည္​။​ေက်ာင္​းသြားရဦးမည္​။

အလုပ္​သြားဖို႔ျပင္​ဆင္​ပီးအျပင္​ထြက္​လာ​ေတာ့ တဖက္​ခနိးဆီမ်က္​လံုးက​ေရာက္​သြားသည္​။
အရင္​ကဆို ပံုမွန္​ဘဲဆို​ေပမ့ဲ အခု​ေတာ့ Hannieအခန္​းတံခါးကိုၾကည္​့လိုက္​ရတာကိုက ရန္​ခုန္​​ေနတာ..

အရင္​က​ေတာ့ Hannieကို​ေက်ာင္​းပို႔ရတာအလုပ္​တခုလိုခံစား​ေနရ​ေပမ့ဲ အခုလို ႐ုတ္​တရက္​ခ်စ္​မိသြား​တ့ဲအခ်ိန္​က်မွ ​ေက်ာင္​းပို႔​ေပးရမွာကိုပင္​​ေတြးပီး​ေပ်ာ္​လာတာ..

Hannieအ​ေၾကာင္​း​ေတြးရင္​ ညကသိမ္​းပိုက္​ခ့ဲတ့ဲႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုသတိရမိတယ္​.. ခ်ဳိလိုက္​တာမ်ား လြတ္​ကိုမလြတ္​ခ်င္​ဘူး.. က​ေလးႏႈတ္​ခမ္​း​ေပါက္​သြားမွာစိုးလို႔သာ.. တစ္​ညလံုးလဲမအိပ္​ရ​ေသးဘူး ရင္​အခုန္​လြန္​ပီးအိပ္​မ​ေပ်ာ္​တာ ​ေဆးရံု​ေရာက္​မွ ရံုးခန္​းထဲကခုတင္​မွာခိုးအိပ္​ရ​ေတာ့မယ္​..

​ေအာက္​ထပ္​ဆင္​းလာပီး ထမင္​းစားပြဲမွာ၀င္​ထိုင္​လိုက္​သည္​။သူန႔ဲHannieသာ က်န္​​ေတာ့တာ..မိသားစုလူစံု​ေနပီ.. သူန႔ဲမ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​က​ေနရာ​ေလးကလြတ္​​ေနဆဲ..

မၾကာပါဘူး ​ေက်ာပိုးအိတ္​​ေလးခြၽတ္​ပီး၀င္​ထိုင္​လိုက္​တ့ဲHannie..

"Miyan Hannie​ေနာက္​က်သြားတယ္​"

"မက်ပါဘူးသားရယ္​.. စား သားႀကိဳက္​တ့ဲဟင္​း​ေတြommaခ်က္​ထား​ေပးတယ္​"

ငယ်သူမို့မသိပါ (Uni+Zawgyi) (Complete)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن