Jimin
__________Ušli smo u drugu halu. Vrata su nas djelila od hale u kojoj su se oni nalazili. Namjun se ponovo oglasio.
- Hakovali su nam sistem i isključili kamere ali nisu nas nadmašili. Naš program ih je zeznuo i misle da su prošli neopaženo. Probajte tiho ući i istjerati ih na miran način kako ne bi aktivirali alarm. Onda bi imali problem sa policijom.- rekao je. To je bilo objašnjenje zašto smo ih čuli kako se došaptavaju. Vjerovatno su i dalje pokušavali otvoriti sef. Približili smo se vratima. Taehjung je iz torbe izvukao svoju "špijunku" kako smo je mi zvali. To je bila mala kamera koja se nalazila u kablu. Provukao ju je ispod vrata i izvukao telefon koji je bio povezan sa njom. Svi smo se nageli iznad njega. Bilo ih je 10. 9 momaka i jedna djevojka. Činilo se kao da je ona nosilac ove misije.
- Namjun, pojačanje.- rekao je Jungi tiho.
- Oni su na drugim vratima, čekaju vaš znak.- rekao je. Jin nam je klimnuo glavom. Lagano smo ustali.
- Reci im neka udju za 10 sekundi.- rekao je Jin. Dao nam je znak i otvorili smo vrata. Svi pištolji su odmah bili upereni u nas dok su naši pištolji ležali u okviru na nozi.
- Vidi vidi.- rekao je Jungi. Počinje dramska sekcija.
- Nije li to naš sef Jin?- upitao je Taehjung.
- Prilično sam siguran da jeste.- odgovorio je Jin. Nasmijao sam se. Obožavao sam ovaj dio.
- Šta da radimo povodom toga, hm?- upitao je Jin. U tom momentu 10 naših momaka je uletilo u halu sa uperenim pištoljima. I mi smo izvadili svoje. Djevojka koja je pokušala otvoriti sef spustila je svoj tablet. Posmatrao sam je. Kao da se ispod fantomke nasmijala na ovu situaciju. Imao sam osjećaj da zna šta radi. Ustala je i pokazala rukom svojim ljudima da spuste oružje što su i uradili. Prišla je Jinu koji je stajao na čelu nas. Prišla je toliko blizu da joj je njegov pištolj došao pravo na čelo. Bila je niska.
Jin je spustio svoj pištolj.
- Dajemo vam priliku da odete tiho odavde kao da se ništa nije desilo. Ako ne želite...- ispustila je kikot.
- Čuveni brbljivac Jin. Čula sam mnogo o tebi.- rekla je. Bila je prilično hrabra ali ton kojim je govorila...njen ton mi je govorio da je to njena maska. Da ona zapravo nije takva kakva se čini. Taman kada je Jin otvorio usta da nešto kaže ona je uradila salto unazad i nogom izbila Jinu pištolj koji je sletio direktno u njenu desnu ruku. Lijevom rukom je uzela svoj pištolj i uperila ga u njega. Ostatak njene ekipe je povadio i druge pištolje i uperili su ih u sve nas.
- Taehjung, budi duša i otvori nam sef.- rekla je. Znala je Jinovo i Taehjungovo ime. Kako? Taehjung je oklijevao. Primjetio sam da gleda u njega te sam uradio nešto suludo.
- Jin!- viknuo sam kada sam mu dobacio svoj pištolj. Pucao joj je kraj glave te se povukla. Alarm u banci se upalio i njena ekipa se dala u bijeg.
- Ne dajte im da odu moramo saznati ko su.- rekao je Jungi. Svi su zauzeli pozicije i paljba je postala žešća. Primjetio sam da je djevojka imala poteškoća sa bijegom.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mafijaški spoj
ФанфикKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...