Evelin
_______Obukla sam kupaći. Kad su svi spavali ja sam išla na kupanje. Pa šta ako je 4 ujutru?
Izašla sam tiho napolje kod bazena. Bilo je prilično toplo što je išlo u moju korist. Bacila sam peškir sa sebe i uskočila u vodu koja je bila prilično hladna.
Izronila sam i udahnula duboko. Dugo se nisam ovako osjećala. Prazno.Jimin
_________Prevrtao sam se po krevetu. Nisam mogao spavati jer uporno pokušavam da se sjetim djevojke sa plaže. Odjednom čujem vodu. Neko je bio u bazenu.
Ustao sam iz kreveta i tiho sišao niz stepenice. Izašao sam napolje kod bazena i ugledao Evelin naslonjenu na betonski kraj bazena. Koža joj je bila istaknuta jer se naježila zbog hladnoće vode. Voda joj je lagano klizila niz obraze a poneka kap joj je ukrašavala duge prirodne trepavice. Gledala je u mene neko vrijeme te mi je okrenula ledja. Imala je prilično istaknuta ledja.
- Zašto ne spavaš?- upitala me je. Sjeo sam na ležaljku do bazena.
- Imam isto pitanje za tebe.- rekao sam. Izašla je iz bazena dok joj se sva voda slivala niz tijelo.
- Ne spava mi se.- rekla je i uskočila nazad u vodu. Nasmijao sam se.
- Ti?- upitala je kad je izronila.
- Pokušavam da se sjetim.- rekao sam. Naslonila se na zidić bazena.Evelin
_________- Čega?- upitala sam. Gledao je zamišljeno u vodu.
- Djevojke sa plaže.- rekao je. Srce mi je za malo iskočilo.
- Sjetio sam se da sam bio na plaži, pio sam vino sa nekom djevojkom. Pojavljuje se više puta samo joj ne mogu vidjeti lice.- pogledao je u mene. Odmahnula sam glavom.
- Ne znam šta da ti kažem ni kako da ti pomognem. Jedino ti mogu dati savjet da ideš spavati.- nasmijao se.
- Ja neću poslušati tvoj savjet.- rekao je.
- Šta ćeš onda? Samo sjediti tu i buljiti u vodu?- upitala sam.
- Pa htio sam, jer ima nešto povezano sa vodom i tom djevojkom.- rekao je mrtav ozbiljan. Sjećanja mu se polako vraćaju. Klimnula sam glavom.
- Da li...- prekinula sam ga tako što sam ga poprskala. Bio je potpuno mokar. Nasmijao se.
- Pomaže li?- upitala sam. Odmahnuo je glavom i ustao sa ležaljke. U sledećem momentu je skočio u bazen i povukao me sa sobom pod vodu.
Izvukao me je na površinu te smo se smijali. Nisam više imala strah od vode. Zahvaljujući njemu. Samo što se on toga ne sjeća.
- Šta ti bi?- upitala sam. Slegnuo je ramenima. Ovaj put je on mene poprskao, nešto blaže nego ja njega.
- Spavanje, oboje. Sutra imamo posla.- rekao je Namjun kroz prozor. Podigli smo glavu.
- Idemo.- rekao je Jimin te je Namjun ušao unutra. Pogledao je u mene.
- Čula si gazdu?- upitao je.
- Jesam, i nadam se da možeš čuvati tajnu. Želim ostati još malo.- rekla sam. Klimnuo je glavom i polako izašao iz bazena. Skinuo je majicu i donji dio pidžame i ostavio ih na ležaljci.
- Laku noć.- šapnuo je tiho. Mahnula sam mu te je nestao u mraku kuće. Zaronila sam.
ESTÁS LEYENDO
Mafijaški spoj
FanficKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...