Evelin
________- Sada napokon mogu uraditi ovo.- i napokon, nakon svega, njegove usne su se naslonile na moje. Obgrlila sam ga oko vrata dok su me njegove ruke oko mog struka podigle na njegova stopala. Odvojili smo usne.
- Zašto si došla bosa?- upitao je. Naslonio je svoje čelo na moje.
- Nisam razmišljala da bi se možda mogla ljubiti sa momkom koji mi se svidja, na molu koji je pun kamenja.- nasmijali smo se. Ponovo me je poljubio, ovaj put kratko. Podigao me je i prebacio preko ramena.
- Jimin!-
- To ti je jer ne razmišljaš.- rekao je. Nasmijala sam se. Spustio me je kada je došao do pijeska.
Uzeo je moju ruku i ispreplitao nam prste.Jimin
______- Jimin?-
- Kaži?-
- Ne ide mi se baš nazad u sobu.- rekla je. Zastao sam.
- Možemo prespavati u jahti.- nasmijao sam se. Klimnula je glavom.
- Idem po ključeve i da se javim Namjunu. Čekaj me tu.- rekao sam. Potrčao sam prema kući. Nije bila daleko.Evelin
________Stajala sam u plićaku dok sam čekala da se Jimin vrati. Duvao je topao vjetrić i nosio je miris mora. Čula sam nečije pjevanje ali nisam obraćala pažnju sve dok...
- Ti!- rekao je meni dobro poznat glas. Okrenula sam se a iza mene je bila Mia. Pijana kao letva.
- Mia? Jesi dobro?- upitala sam i krenula prema njoj.
- Ne prilazi mi.- zastala sam. Iz njenih plavih očiju lile su suze.
- Mia, smiri se okej? Bar sjedi ne možeš stajati.- dok sam završavala tu rečenicu pala je na dupe u pijesak.
- Nadam se da si srećna sada.- rekla je. Sjela sam do nje. Stavila je ruke na lice i plakala na sav glas.
- Hej, nemoj plakati.- povukla sam je i zagrlila.
- Mislila sam da me mrziš.- rekla je. Pa, nisi mnogo pogriješila.
- Ne mrzim te, samo te ne volim na neki specifičan način, ali nećemo sad o tome. Zašto plačeš?- upitala sam je. Podigla je glavu i naslonila se na moje rame.
- Jimin me je ostavio. Zbog tebe.- rekla je.
- Rekao ti je to?-
- Ne, sama sam shvatila.-
- Mia, ljudi dolaze i odlaze. Sada je vrijeme da ti neko dodje.- rekla sam.
- Kada su me kidnapovali shvatila sam da sam ga sve vrijeme voljela. Patila sam kao budala u javnoj kući. Poslije obavljenog posla ležala bi u bolovima u krevetu i razmišljala o njemu. Znaš koliko to boli?- upitala je. Sada sam znala. Mia je prolazila kroz isto što i ja. I ja sam svaki put proklinjala oca.
- Znam, prošla sam kroz istu situaciju. Potpuno te razumijem. Pogledaj me.- rekla sam i podigla joj glavu.
- Jesi?- upitala je. Klimnula sam glavom.
- Odvest ću te u apartman. Gdje je?- upitala sam.
- U Honolulu četvrti.- rekla je. Podigla sam je i prebacila njenu ruku preko ramena. Nosila sam je kako ne bi pala i pokusala pola pijeska sa plaže.
Bilo mi ju je žao i ako je nisam baš voljela. I ona je prošla kroz dosta toga a ipak je ostala dobra. Malo drska ali dobra.
VOUS LISEZ
Mafijaški spoj
FanfictionKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...