124.

851 52 1
                                    

Osjetim blago drmanje na šta otvaram oči, a prvo što sam ugledala bilo je njegovo nasmijano lice.
- Dobro jutro.- rekao je promuklo.
- Jutro.- nasmijala sam se i kratko ga poljubila. Pomaknuo se kako bi ustala u sjedeći položaj. Ustala sam i odmah mu se bacila na ruke.
- Ne želim ustati.- rekla sam dok sam se kao mače mazila uz njega. Smijao se.
- Da nisam sve isplanirao mogli bi provesti dan u krevetu, ali ne. Idemo napolje i odmah se spremi, sutra i...- prekinula sam ga.
- Znam, ne spominji.- ustala sam te sišla sa kreveta. Povukla sam ga za ruku i otvorila vrata.
- Moram se spremati.- poljubila sam ga te istjerala iz sobe. Zaključala sam vrata i otvorila ormar. Uzela sam svijetlo plave hlače i bijelu majicu kratkog rukava. Preko sam obukla rokericu iste boje kao hlače. Na noge sam obula bijele starke i kosu sam svezala u pundju. Znam, većinu vremena provodim u crnom ali takav mi je posao.
Izašla sam iz sobe i Jungkuk je proletio pored mene zakačivši me ramenom.
- Izvini.- dodao je u prolazu trčeći niz stepenice. Nešto se dogadjalo te sam polako sišla za njim i uputila se u sobu za sastanke. Bila je puna.
- Evelin, pravi trenutak. Imamo zadatak.- rekao je Jin. Ugledala sam Jimina pored Namjuna, koji mi je uputio značajan pogled. Jimin se udaljio od njega te se provukao pored ostalih i stao kraj mene.
- Malo ćemo pomjeriti planove, nije do mene.- šapnuo mi je tiho na uho.
- Ne brini.- dodala sam. Namjun je ustao.
- Danas imamo malo komplikovaniji zadatak. Evelin tvoja uloga ovdje je jako bitna.- rekao je te bacio nešto prema meni. Uhvatila sam spretno i pogledala u dlan. Bila je to policijska značka.
- Prava je i tvoja je. To je početnička koju ćeš danas koristiti dok sutra ne dobiješ onu za specijalce.- rekao je. Klimnula sam glavom.
- Danas će se jedan policajac nalaziti pred bankom kao i svaki dan, radi sigurnosti. Napravićemo malu predstavu pljačke banke dok će Evelin danas igrati glavnu ulogu. Policajca.- dodao je. Pogledala sam ga.
- I to je to?- upitala sam. Klimnuo je glavom.
- Sama svoj scenario pišeš, a ovi koji se sada nalaze ovdje će te nadgledati na terenu dok ću ja to raditi odavde. Imaš pola sata do podizanja platna.- rekao je Namjun. Svi su u tom momentu hitro izašli. Otišli su na pozicije.
Namjun mi je preko stola gurnuo papirnu vrećicu.
- Unutra je sve što trebaš.- okrenuo se i upalio projektor. Na platnu su bile prikazane kamere od banke u kojoj će se desiti pljačka.
Uzela sam papirnu vrećicu i otvorila je. Unutra je bio policijski glock i ključevi od auta.
- Nema bubice jer nećeš ni riječi čuti od nas. Ako si pogledala sve što sam ti dao znaćeš se snaći. Sve je na tebi, srećno.- bile su poslednje riječi koje sam čula prije nego sam izletila iz sobe za sastanke.
Imam 25 minuta.

Mafijaški spojМесто, где живут истории. Откройте их для себя