Jungkuk
_____________Pogledao sam je u oči koje su bile pune iščekivanja.
- Ti si zapravo veoma posebna Evelin.- rekao sam.
-Kako misliš posebna?- upitala je.
Slagao sam riječi u glavi. Stavljao sam tačke i zareze dugo da je tišina počela da jede sav tekst koji sam sastavio. Uzdahnuo sam.
- Toliko posebna da, veliki broj ljudi pokušava da dodje do tebe. Tvoj otac Evelin...- naglo je ustala.
- Moj otac je jedno mrtvo govno, i drago mi je zbog toga.- prišla je vratima.
- Ne, tu griješiš.- ustao sam. Otključala je vrata i otvorila ih.
- Izadji Jungkuk.- dodala je. Ustao sam.
- Tvoj otac je živ Evelin.- gledala je šokirano u mene. Imao sam osjećaj da mi i dalje ne vjeruje.
- Još uvijek želiš da izadjem?- upitao sam. Zatvorila je vrata i ponovo ih zaključala.
- Sereš?- upitala je.
- Ne, iz tog razloga si dragocijena za druge mafije. Žele da...-
- Dobiju pažnju mog oca.- izgovorila je.
- Da. A tvoj otac...kao što si rekla, on je govno. Želi da te ubije drugim riječima.- rekao sam. Prošla je rukom kroz kosu te sam primjetio da se trese.
-Ovdje sam znači sa razlogom?- upitala je.
- Namjun te je htio spasiti, kao što je spasio i sve nas.-
Evelin
________- Znači i vi ste se našli u sličnoj situaciji?- upitala sam ga. Srce mi se slamalo, sve ove godine živim u zabludi i bolu. Mučili su me da bi on došao, a on me je ostavio da trunem.
Jungkuk je klimnuo glavom.
- Taehjung je imao oca alkoholičara koji ga je tukao, Jin je bio talac jednom prilikom, Hoseok je bio iskorišten kao vozač pljačke te su ga pokušali ubiti, Jungi je nakon što mu je majka umrla od droge zbog dugova postao beskućnik kojeg su šutali na cesti.- zastao je.
- A ti i Jimin?- upitala sam. Sjeo je na krevet i stavio ruke na lice.
- Jimin i ja...hah.- podigao je pogled. Oči su mu sijale, plakao je.
Sjela sam do njega i naslonila ruku na njegova ledja.
- Ako ne mož...-
- Ne, zaslužuješ da znaš.- prekinuo me je.Jimin
________- Jednostavno je Jimin. Vrati se u Jakuze a mi ćemo zaboraviti za Evelin.- rekao je. Nasmijao sam se ironično.
- Zaboravićete glavni izvor do najtraženije osobe ovdje? Čisto sumnjam.- nasmijao se.
- Ali Jimin, kada imamo tebe izvori nam ne trebaju. Ti bi mogao naći i Atlantidu na dnu okeana, zar ne?- bio je upravu, specijalnost mi je bila da pronadjem nešto.
- Biraj Jimin, Evelin ili Jakuze.- rekao je.
Prošao sam rukom kroz kosu. Izaberem li Evelin, nastradaće. Izaberem li Jakuze, Namjun će biti razočaran. Ne želim ni jedno.
- Ponestaje ti vremena Jimin.-
- Daj mi mjesec dana da razmislim.- gledao me je iznenadjeno.
- Ako smatraš da ti treba toliko vremena daću ti i dva mjeseca. Ja sam uvijek imao strpljenja pogotovo kada si ti bio u pitanju.- rekao je.
BINABASA MO ANG
Mafijaški spoj
FanfictionKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...