49.

1.2K 82 30
                                    

Evelin
________

Provela sam 2 dana u bolnici. Ajs se, sreća nije pojavljivao. Medicinska sestra mi je pomogla da se obučem. Sjedila sam na krevetu i čekala da neko dodje po mene. Sestra je otvorila vrata.
- Došao je gospodjice.- rekla je. Ustala sam sa kreveta.
- Ko?- upitala sam.
- Ja.- rekao je Jimin i ušao u bolničku sobu. Zagrlio me je. Neočekivano.
- Neko me poželio ha?- upitala sam. Odvojili smo se.
- Svi su. Nismo te vidjeli 2 dana.- rekao je i nasmijao se. Uhvatio me je za ruku, isto neočekivano, i povukao me iz sobe. Otčekirao me je na pultu i nastavio vući do auta.
- Čemu žurba?- upitala sam vežući pojas.
- Čeka nas.- rekao je.
- Ko?-
- Avion. I karte za Havaje. I ostatak ekipe.- nasmijala sam se. I on je. Upalio je radio i uputio se prema aerodromu.

...

Jimin
_______

Nageo sam se preko Taehjunga. Vidio sam da je dobila 7B mjesto u avionu. Moje je bilo 9C. Pogledao sam u Taehjungovu kartu. 7A.
- Taehjung, ajde da se mjenjamo za sjedišta.- upitao sam ga tiho. Pogledao me je čudno.
- Dobro. Na 7A sam.- rekao je i ako sam već znao. Nasmijao sam se.

Evelin
________

Hodala sam kroz avion tražeći sjedište 7B. Bila sam na sredini aviona.
- Hej gdje sjediš?- upitao me je Jimin.
- 7B. Ti?- upitala sam. Digao je kartu na kojoj je pisalo 7A.
- Ti si do prozora?- upitala sam. Klimnuo je glavom.
- Ako želiš možemo se mijenjati.- rekao je.
- Neka hvala, kada vidim oblake poželiću umrijeti.-
- Ne vjerujem, bude baš lijepo. Vjeruj mi, i sjedi kod prozora.- rekao je.
- Dobro. Ti si kriv za posledice.- rekla sam i nasmijali smo se. Sjela sam kod prozora. Nervoza me je počela hvatati.
- Prvi put letiš?- upitao me je.
- Ne, samo ne volim polijetanja.- rekla sam. Avion se pokrenuo. Sada ide najgori dio kada se zaleti sa najvećom mogućom brzinom te poleti. Uzdahnula sam a avion je stao. Pritisnula sam sjedište. Jimin je uhvatio moju ruku. Avion je krenuo ubrzavati. Pritisnula sam njegovu ruku jače i zatvorila oči. Poletili smo.
- Sad bi trebala da otvoriš oči i pogledaš kroz prozor.- rekao je.
Uzdahnula sam i otvorila oči.
Prizor je bio zadivljujuć.

- Šta sam rekao?- pitao je kada sam se prilijepila za prozor

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

- Šta sam rekao?- pitao je kada sam se prilijepila za prozor.
- Pre-prelijepo je.- rekla sam. Nasmijao se. Biće ovo dugih 12 sati.

...

Napokon, sletjeli smo. Izašli smo iz aviona i uputili se prema odjelu za preuzimanje kofera. Stajala sam tamo kao idiot.
- Namjun, ja...nemam stvari.- rekla sam.
- Ovo je tvoj kofer.- rekao je Jin i stavio ogroman sivi kofer pored mene. Okrenula sam se i pogledala u Namjuna.
- Obraćaš se meni, ne Namjunu, zar ne?- nasmijali su se. Rio se pojavila niotkuda.
- Da, tebi. Kupili smo ti odjeću, lično sam birala.- namignula mi je. Nasmijala sam se.
- Hvala vam.- rekla sam i uzela kofer. Sačekali smo ostatak ekipe te smo sjeli u mini bus koji nas je čekao ispred aerodroma. Prvi put da nas Hoseok ne vozi negdje.
Namjun se stvarno potrudio da sve sredi.

Mafijaški spojМесто, где живут истории. Откройте их для себя