Evelin
________Kada sam se približavala kapijama oklijevala sam. Poslednji putnici su se čekirali.
Koliko god mi boli nanijela, bilo je teško napustiti Koreju, mjesto gdje sam odrasla, gdje sam radila ono što me je ispunjavalo, i gdje sam upoznala divne ljude koje sam povrijedila.
- Sad se predomišljaš kad si već kupila kartu.- šapnula sam samoj sebi. Kada sam krenula napraviti korak osjetila sam dvije snažne ruke kako me povlače i okreću prema nazad. Nečije meke usne su se naslonile na moje dok nisam imala priliku ni da trepnem ni pogledam ko je bio u pitanju. Ali sam znala.
Samo je Jimin imao tako mekane i pufnaste usne i snažne ruke. Držao me je tako čvrsto kao da je mislio da ću pobjeći. Odvojili smo usne.
- Mislila si otići?- upitao je i naslonio svoje čelo na moje. Disao je ubrzano, trčao je znači. Nasmijala sam se.
- Samo sam čekala kad ćeš se pojaviti da me zaustaviš.- rekla sam i suze su potekle niz moje lice. Čula sam glasno tupanje stopala koje je dolazilo iza Jimina. Odmakao se od mene i jednim pokretom ruke mi obrisao suze sa lica. Momci su iza njega stajali i pokušavali doći do daha. Taehjung je sjeo na pod.
- Nikad u životu...nije b-bio...brži.- rekao je zadihano Jungkuk. Nasmijali smo se oboje te me je uhvatio za glavu i ponovo poljubio. Istrgnuo mi je karte iz ruke i bacio u najbližu kantu za smeće.Jimin
_______Sjedili smo u autu na putu do kuće. Bila je naslonjena na mene i laganim tempom je disala. Zaspala je.
Pomazio sam je po njenoj smedjoj kosi.
- Faliće mi ta kosa.- šapnuo je Taehjung. Nasmijao sam se i klimnuo glavom.
Auto se zaustavio. Pokušao sam ustati kako je ne bi probudio ali bezuspjesno.
- Stigli smo?- pitala je pospano trljajuci oči. Klimnuo sam glavom.Evelin
________Ušli smo u tu ogromnu vilu. Falila mi je. Neko je skočio na mene i vrisnuo. Rio i ja smo ležale na podu.
- Rio iskuliraj.- rekla je hladno Sena. Nasmijale smo se.
- Živa sam.-
- Drago mi je.- rekla je.
- Ali neće biti ako je nastaviš daviti.-rekla je Sena i povukla Rio sa mene. Zagrlile smo se.
- Lijepo je vratiti se ha?- upitao je Taemin. Nasmijala sam se i klimnula glavom. Okrenuo se prema Namjunu.
- Dobili smo poruku od Škorpija. Prijeteća je ali se čini kao greška.- rekao je Taemin. Svi smo ga upitno gledali.
- Idemo u sobu za sastanke.- rekao je Namjun.
Ušli smo u sobu. Taemin je objašnjavao dok je priključivao laptop sa projektorom.
- Kidnapovali su neku nepoznatu djevojku sa kojom nas ucjenjuju. Tačnije, ucjenjuju jednog od nas.- rekao je.
- Koga?- upitao je Jungkuk. Taman kada je Taemin htio odgovoriti ekran se upalio i nepoznata djevojka se prikazala.
- Mene.- rekao je zaledjeno Taehjung.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mafijaški spoj
ФанфикKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...