Evelin
________Ustala sam od stola i otišla u sobu. Istuširala sam se i presvukla. Obukla sam neku bijelu majicu, crnu bomberku i crne hlače poderanje na koljenima. Kosu sam ostavila u pletenicama. Sišla sam niz stepenice ali nije bilo nikoga.
- Momci?- dozvala sam ih ali ništa. Počela sam razgledati po kući. Bila je golema i imala je dosta prostorija. Miris jagoda me je doveo u kuhinju. Zavirila sam a unutra je starija žena plesala uz neku pjesmu sa radija i mješala nešto u šerpi.
- Šta pravite?- upitala sam je. Malo je poskočila jer sam je iznenadila. Imala je 50-ak godina.
- Dijete drago ne šunjaj se tako. Ti si novo djevojče, zar ne?- upitala me je.
- Da, ja sam Evelin.- rekla sam i pružila ruku. Prihvatila ju je.
- Lusinda dušo.- rekla je.
- Šta to pravite?- upitala sam.
- Slatko od jagoda. Lijepo je, želiš li probati?- klimnula sam glavom. Uzela je jednu jagodicu na kašiku i malo pjene. Kada je puhnula par puta pjena se pretvorila u crveni preliv. Prinjela je kašiku mojim usnama te sam ih otvorila. Bilo je slatko i prelijepo. Plus, voljela sam jagode.
- Super je.- rekla sam na šta se nasmijala. Čovječe jagoda se topila u ustima.
- Moraću i tebi početi praviti, gospodin Park ne voli dijeliti ništa što je vezano za jagode.-
- Gospodin Park?- upitala sam.
- Moraš ga znati. Plavušan Jimin.- rekla je. Znači Jiminovo prezime je bilo Park. Klimnula sam glavom. Neko je ušao u kuhinju.
- Lusi osjetio sam miris, opet praviš slatko?- upitao je. Na momenat su nam se pogledi susreli ali je on svoj brzo prebacio na šerpu.
- Da, upravo sam dala gospodjici Evelin da proba.- rekla je ponosno.
- I šta kaže gospodjica Evelin?- upitao ju je dok je gledao u mene.
- Svidja joj se.- rekla je.
- Lusi hoćeš onda reći gospodjici Evelin da ne dira moje slatko?- i dalje nije skidao pogled sa mene. Nasmijao se.
- Ne može sve tebi.- rekla sam. Lusinda se nasmijala.
- Ajde djeco nemojte se pobiti zbog jagoda. Biće za oboje.- rekla je. Jimin je vratio pogled na nju.
- Lusi najbolji ste. Evelin ideš sa mnom.- rekao je i krenuo prema drugim vratima. Krenula sam za njim. Ušli smo u neku sobu koja se činila kao teretana. Imala je i ogroman kavez u kojem su se neka 2 momka borila.
- Taemin, Minho zaustavite se na momenat.- rekao je te su stali. Povukao me je ispred njih.
- Ovo je Evelin, naš novi član. Ispitajte kakva je i ako je moguće odmah popravljajte šta ne valja. Treba po maramu.- rekao je. Klimnuli su glavom.
- Srećno.- rekao je Jimin, namignuo i potapšao me po ramenu. Pogledala sam u kavez. Nisu imali majice. Jedan od njih mi se nasmijao i otvorio vrata kaveza. Izašao je i pružio mi ruku.
- Ja sam Minho.- rekao je.
- Taemin.- drugi je podigao ruku.
- Evelin.- rekla sam te me je Minho povukao u kavez.
- Prvo da vidimo kakva si. Biraj.- rekao je Minho.
- Da biram?- upitala sam.
- Ja sam iskusniji.- rekao je Taemin te su se obojica nasmijali.
- Dogovorite se.- rekla sam
ČTEŠ
Mafijaški spoj
FanfikceKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...