143.

707 42 3
                                    

- Sjajno joj ide. Danas je spasila 47 života.- rekao je Namjun. Do sada je spasila 212 ljudi, i brojao sam svakog. Namjun je pratio njen rad i trud i svaki put me izvještavao.
Jungkuk mi je rekao šta je uradio i da je odustala od mene. Bio sam ljut na njega par dana a onda sam shvatio da je bio u pravu. Uradio je ono što je trebalo uraditi i što je bilo dobro za nas oboje. Pogodilo me je kada sam saznao da ima momka i da je prilično srećna ali bilo mi je i drago jer je to bio jedini način da me zaboravi. Klimnuo sam glavom Namjunu i ustao sa stolice. Izašao sam iz sobe za sastanke i uputio se u svoju sobu. Moj rok za Jakuze je istekao.

Evelin
________

- Ananas pica ili favorit?- upitao me je Hečan iz kuhinje. Držao je telefon na uhu.
- Favorit, nisam za ananas danas.- rekla sam sa oblogom na glavi. Naručio nam je picu te je sjeo do mene na dvosjedu. Privukao me je te sam legla na njegova čvrsto formirana prsa. Prelazio je lagano prstima preko moje kose.
- Li je rekao da sutra odmoriš.- rekao je.
- I ako zna da se to neće desiti.- dodala sam.
- Evelin.- uzdahnuo je. Pogledala sam ga.
- Uzmi sutra slobodan dan, odmori. Imali smo prilično burnu sedmicu a danas si doživjela eksploziju tako da mislim da ti je potrebna pauza bar na jedan dan.- nasmijala sam se.
- Ako ćeš se ti bolje osjećati, u redu. Uzeću slobodan dan.- poljubio me je na blic.
- Radiš to za sebe a ne za mene.- rekao je. Zvono se oglasilo te me je lagano podigao sa svojih grudi i ustao. Miris pice se proširio prostorijom.

...

Jutarnji alarm je ječao kroz stan. Hečanove ruke su me ispustile iz svog zagrljaja te je ugasio alarm. Okrenula sam se prema njemu.
- Srećno.- šapnula sam. Nasmijao se i poljubio me je.
- Spavaj i odmori danas.- rekao je te ustao sa kreveta. Zaspala sam dok se izgubio u kupatilu.

...

Parkirala sam se ispred zgrade sa privatnim bazenima za naše policajce. S tim da jedina danas imam slobodan dan, biću gore sama.
Brzinski sam se presvukla u svačionici te izašla u prostoriju. Bila sam ovdje jednom ali svakako se opet moram diviti veličini i ljepoti ovoga mjesta. Spustila sam peškir na stolicu i odmah uskočila u vodu.

Nisam bila sigurna koliko vremena ću biti ovdje niti koliko sam već ovdje. Nakon dužeg plivanja i ronjenja naslonila sam se laktovima na hladne zidiće koji su okruživali bazen. Htjela sam samo da uhvatim malo daha. Čula sam vrata ali nisam posvećivala veliku pažnju tome, ili je neki policajac ili čistačica. Sudeći po zvuku udaranja tijela od vodu, policajac.
Prišla sam ljestvama i taman kada sam htjela izaći da vidim koliko je sati neko me je povukao za vrat u vodu. Opirala sam se dok sam pokušala da zadržim dragocijeni dah. Odgurnula sam se nogama od zid i laktom se nekako oslobodila od njega. Izronila sam na površinu i okrenula se.
Telefon mi je konstantno zvonio.

Mafijaški spojOù les histoires vivent. Découvrez maintenant