Evelin stavljaš ga pod pritisak, puknuće.
Govorio je kapetan.
- Čun deaktiviraj bombu i hajde da izadjemo zajedno odavde.- rekla sam. Odmahnuo je glavom.
- Učiniću to, makar sam.- naglo je ustao sa stolice i potrčao prema vratima za hitne situacije. Potrčala sam za njim ali mi ih je zalupio pred nosom.
- Pošaljite ekipu po studente, subjekat bježi na krov izlazom za hitne slučajeve i dalje opasan bombom.- govorila sam dok sam pokušala da razbijem vrata na koja je nešto stavio. Nakon trećeg pokušaja vrata su se otvorila i sunce mi je peklo oči. Potrčala sam krovom do dijela gdje je stajao Čun. Bio je na ivici zgrade sa dugmetom za aktivaciju.
- Znaš policajko otvorila si mi oči.- rekao je i okrenuo se prema meni.
- Predomislio si se?- upitala sam. Nasmijao se.
- Ne, shvatio sam da moj život svakako nema smisla. Žena me je varala, dijete me je mrzilo jer već godinu dana zbog moje jadne plate ne donosim slatkiše kući, u dugovima sam i kreditima. Zašto da se trudim više, svakako ću trunuti na kraju u zatvoru.- raširio je ruke.
- Čun, možeš sve to da ispraviš. Možeš...-
- Ne policajko, ovdje je kraj.- rekao je.
Odjednom osjetim hladnoću zida na mojim ledjima. U ušima mi je bilo prisutno neugodno pištanje a pred očima samo magla.
Jedino što sam znala je da je Čun aktivirao bombu i da me je odbacila sve do zida.
I da nisam uspjela.
Napokon sluh mi se po malo povratio te sam čula tupo udaranje teških čizama od beton. Osjetila sam vrelinu iznad lijeve obrve te sam dotakla. Pogledala sam u prste koji su bili krvavi.
- Evelin?- dozvao me je Hečan. Moj tim se popeo na krov. Vid mi se ponovo počeo mutiti. Osjetila sam njegov palac na svom obrazu.
- Evelin, da li me čuješ?- pitao me je. Nekako sam uspjela klimnuti glavom te sam otvorila oči. Ugledala sam olakšanje na njegovom licu.
- Č-Čun.- rekla sam.
- Živ je, bolničari su ga odveli. Bomba je bila dizajnirana da naudi okolini ali ne baš i njemu. Da li si dobro?- upitao je dok me je lagano podizao. Klimnula sam glavom.
- Samo mi skini kacigu.- rekla sam. Polako mi je skinuo kaciju te moju ruku prebacio preko svog ramena. Sišao je sa mnom sa krova i došao do lifta koji je bio ponovo u funkciji kada su upalili struju. Glava me je užasno bolila i vrtilo mi se. Vrata lifta su se otvorila.
- Udarac u glavu, mogući potres mozga i posjekotina iznad lijeve obrve.- rekao je Hečan odmah, te su bolničari prišli i preuzeli me. Dok su bolničari ušivali ranu iznad obrve kapetan Li mi je prišao.
- Da li si dobro Evelin?- upitao me je.
- Valjda.- odgovorila sam.
- Zašto me nisi poslušala?-
- Mislila sam da ga imam na momenat, kunem se...- uzdahnula sam. Nisam mogla da vjerujem, nikada mi se ovo nije desilo.
- Evelin, u redu je, nisi pogriješila. Uradio bi to svakako i da je neko drugi bio na tvom mjestu. Nije mrtav svakako, što znači da si uspjela jer je oklijevao.- kapetan Li me je ohrabrio. Potapšao me je po ramenu te se udaljio od mene govoreći ekipi da još jednom pročešlja teren.
Doktori su mi dali nešto za glavobolju.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mafijaški spoj
FanficKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...