106.

901 57 8
                                    

Kai nam je naručio piće. Upoznao se sa nama, naravno pod lažnim imenima. Činilo se kao da mu je prijalo naše društvo.
- Nikada nisam upoznao djevojke kao što ste vi do sada. Uglavnom sa mnom sjede djevojke koje žele novac za jednu noć.- rekao je. Svi smo se nasmijali. Nije izgledao kao mafijaš. Ni malo.
Približio mi se.
- Znači Lin se zoveš. Odakle si?- upitao me je.
- Iz Londona sam.- rekla sam. Klimnuo je glavom.
- Sada vidim da su iz Engleske najljepše djevojke.- rekao je. Nasmijala sam se.
Obgrlila sam ga oko vrata i prislonila mu pištolj uz glavu jedva primjetno. Nije čak ni shvatio kad sam ga izvukla.
- Zato su najopasnije podučavane u Francuskoj. Ponašaj se kao da ti nisam upravo prislonila pištolj uz glavu.- rekla sam. Obgrlio me je oko struka.
- Oprostiću ti pošto imaš previše nevino lice.- rekao je ozbiljno.
- Šta Škorpije švercuju?- upitala sam.
- Standard, oružje i droga.- rekao je. Odmahnula sam glavom i prišla mu. Usne su nam bile prilično blizu.
- Ne mislim na standardni paket. Pitam za Grand veliki paket. Umotan zlatnim papirom.- njegov pogled je sa mojih usana došao na moje oči.
- Ako mi dopustiš da te poljubim reću ti.- rekao je i nasmijao se. Naslonila sam svoje usne na njegove te smo se poljubili. Lijepo se ljubio, priznajem. Ali to nisu bile te mekane usne Park Jimina. Polako sam se odmaknula.
- Dolaze velike puške, i prigušivači sa pištolje.- rekao je.
- Koliko velike?- upitala sam.
- AK 47. Nadogradjena verzija.- sklonila sam pištolj i vratila ga u dokoljenicu.
Sklonili smo ruke jedno sa drugog.
- Ime ti nije Lin zar ne?- upitao je. Nasmijala sam se i odmahnula glavom.
- To mi je nadimak. Nije problem da sjednemo još malo sa tobom?-upitala sam. Odmahnuo je glavom. Rio i Sena su me streljale pogledom. Uzela sam piće i naslonila se na separe. Šarala sam pogledom po klubu dok nisam ugledala nešto sumnjivo. Stariji čovjek, duže kose je sjedio za šankom okrenut ledjima. U jednom momentu su nam se pogledi ukrstili. Koškin.
- Lin, trebamo ići.- rekla je Rio. Pogledala sam u Kaia.
- Drago mi je bilo.- rekla sam i ustala. Kretala sam se prema šanku.
- Evelin, izlazi iz kluba.- čula sam Namjunov glas kroz bubicu. Izvukla sam je iz uha i bacila na pod. Neko ju je zgazio. Kada sam prišla šanku ugledala sam Koškina kako se kreće prema zadnjem izlazu. Izvukla sam pištolj i krenula prema njemu.
Otvorila sam vrata i podigla pištolj. Bio mi je okrenut ledjima. Pušio je cigaru.
- Čekao sam te Evelin.- rekao je i okrenuo se. Bacio je cigaru i zgazio.
- Kopile jedno bezdušno.- prišla sam mu toliko blizu i prislonila mu pištolj na čelo.
- No, no, oboje znamo da me nećeš ubiti.- rekao je. Nasmijala sam se.
- U pravu si.- rekla sam i udarila ga pištoljem u glavu, tolikom snagom da je pao. Sjela sam na njega.
- Ali oboje znamo da ću ubiti boga u tebi.- rekla sam. Smijao se dok mu je krv lila niz lice. Osjetila sam pištolj na glavi.

Mafijaški spojKde žijí příběhy. Začni objevovat