16.

1.5K 101 4
                                    

Jimin
________

Posmatrali smo je kako gleda u tastaturu. Podigla je glavu i pogledala u kameru.
- Stvarno Namjun?- upitala je. Nagela se pod nekim uglom i ukucala šifru. Kapija se odmah otvorila.
- Kako?- upitao je Jungkuk.
- Siguran sam da je išla na obuke.- rekao je Taehjung.
- Rivijera.- rekao je Suga.
- Da, oni obraćaju najveću pažnju na hakovanje.- rekao je Namjun. Zaključao je tablet i podigao glavu. Stajala je ispred trpezarijskog stola sa kafama u jednoj i pici u drugoj ruci. Taehjung je odmah skočio sa stolice.
- Pica!- uzviknuo je Jungkuk i skočio sa njim. Uzeli su joj picu iz ruke. Primjetio sam da je bila lijepo obučena, baš kao neki biznismen. Lijepo joj je to stajalo. Takodje, kosa joj je bila blijedo roze boje. Išla je redom i dijelila nam kafe.
- Jimin.- izgovorila je moje ime i dala mi poslednju čašu sa mojim imenom. Na momenat su nam se prsti dotakli te su trnci prošli kroz mene.
- H-hvala.- rekao sam. Klimnula je glavom i skinula sunčanice i sako sa sebe.
- Tražim izvještaj.- rekao je Namjun. Sjela je za trpezarijski sto što je i on uradio. Sjeli smo i mi osim Taehjunga i Jungkuka koji su se stojeći davili picom.
- Nije bilo lako pronaći vas priznajem.- rekla je i uzela gutljaj svoje kafe.
- Kako si uspjela?- pitao je Namjun.
- Prvo sam se otišla prerušiti da ne bi srela Tigrove.- rekla je.
- Lijepo ti stoji roze.- rekao je Jin.
- Samo će trebati vremena dok se oči naviknu.- dodao je Jungi te su se svi nasmijali. Prevrnula je očima.
- Onda sam otišla do internet kafića da probam da nadjem kako se zove vaša mafija. Ušla sam u CIA bazu i našla da ste vi čuveni Bangtan. Medjutim, nisam mogla naći adresu. Sve što sam tamo pročitala bilo je ime banke koju sam neki dan pokušala da opljačkam te sam otišla da razmotrim situaciju. Našla sam par podataka o banci i čekala. Naišla je radnica koja nije bila korejka te sam uzela njenu odjeću i lične stvari. Onda sam u banci došla do vašeg broja te sam locirala poziv dok si mi ti diktirao kome koja kafa ide. Baš sam se omišljala da li da vam uzmem kafu ili ne.- rekla je i nasmijala se. Namjun je blijedo gledao u nju. Ustao je sa stolice vidno iznenadjen.
- Ostavila si ga bez teksta.- rekao je Hoseok.
- Onda? Jesam li upala?- pitala je ne skidajući pogled sa njega. Pogledao ju je duboko u oči.
- Potrudila se.- rekao sam. Očekivao sam odgovor više od nje same. Uzdahnuo je.
- Još moraš zaslužiti maramu. Bez nje ne možeš na teren.- rekao je.
- A mogu ostati ovdje?- upitala je na šta je klimnuo glavom. Njeno lice se opustilo i nasmijala se.
- Čestitam.- rekao sam i nasmijao se. Uzvratila mi je osmijeh. Bila je preslatka sa onim rozim pletenicama.

Mafijaški spojحيث تعيش القصص. اكتشف الآن