Gledala sam u Jiminove smedje oči. Kako sam se okliznula tako je i moj peškir pao. Držao me je oko struka i gledao me direktno u oči.
- S-samo nemoj...- zamucala sam. Ispravio me je i dalje ne gledajući samo u oči. Njegove ruke su popustile stisak sa mog struka. Sageo se i pokupio peškir.
Njegove oči su sve vrijeme gledale u moje oči. Bilo mi je užasno neugodno. Obmotala sam se peškirom.
- I-izvini ja...- nisam znala šta da kažem.
- U redu je.- nasmijao se i krenuo svojim putem. Uletila sam u Riinu sobu i uhvatila svoj odraz u ogledalu. U licu sam bila crvena kao paprika. Otvorila sam njen ormar i uzela prvi kupaći koji sam vidjela.Obukla sam ga i krenula izaći. Uzela sam iz ormara drugi peškir, dovoljno velik da se čitava pokrijem. Bilo me je sramota. Izašla sam iz sobe i sišla niz stepenice. Prošla sam pored dnevnog boravka gdje je Mia sjedila sama. Otvorila sam staklena vrata i izašla. Pogledala sam iza sebe. Iz bazena se vidio dnevni boravak što znači da se i iz dnevnog boravka vidio bazen. Nadam se da Jimin neće u dnevni boravak. Okrenula sam se nazad prema bazenu. Uzdahnula sam i lagano sa sebe svukla peškir. Stavila sam nogu u vodu. Bila je malo hladna. Uzela sam zalet i skočila na glavu u vodu. Izronila sam. Osjećaj je bio prelijep.
Jimin
________Srce mi je udaralo 100 na sat kada sam ušao u sobu. Nisam mogao da vjerujem šta se desilo. Pokušao sam skrenuti misli ali nisam mogao. Nasmijao sam se. Prevrtao sam po glavi koliko je pogubljena bila u tome momentu. I koliko su je odali njeni crveni obrazi. Uzeo sam telefon po koji sam krenuo i sišao nazad u dnevni boravak. Sjeo sam kraj Mie na trosjed. Nešto me je tjeralo da pogledam prema bazenu što sam i uradio. Peškir je lagano skliznuo niz njeno tijelo. Imala je mnogo ljepše tijelo od Mie koje je za razliku od Evelinog istreniranog bilo samo dijeta i salata. Uzela je zalet i elegantno skočila u bazen. Njeno izranjanje je izgledalo kao usporen snimak. Voda je prelazila preko njene kose koja je bila prilijepljena uz njen vrat. Laganim pokretom ruke ju je sklonila što je pokazivalo koliko istaknut vrat ima. Bila je elegantna u svakom smislu te riječi. Odgurnula se nogama od zidića i ponovo zaronila.
- Jimin, koji film gledamo.- trgnuo me je Miin glas.
- Bilježnica.- rekao sam kratko i vratio oči nazad na ekran televizora. Moje misli su ostale u onom hodniku na mjestu gdje je njen peškir pao.
Totalno sam zaboravio na film, na Miu, na cijeli svijet.
Ugrizao sam se za usnu.
STAI LEGGENDO
Mafijaški spoj
FanfictionKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...