47.

1.2K 83 2
                                    

Jimin
_______

Svi smo se zagrlili. Bio je to lijep momenat sve dok se nije osjetila neka težina.
- Drži je!- viknuo je Taehjung. Jungkuk ju je uhvatio i svi smo se odmakli.
- Ja ću.- rekao sam i pokupio je u naručje.
- Izgubila je puno krvi, mora u bolnicu.- rekao je Jin. Samo smo stajali kao budale čekajući šta će Namjun reći.
- Idemo u bolnicu.- rekao je i ako je znao koliki je to rizik.
- Nadam se da imaš dobar izgovor za ovo.- rekao mu je Jungi. Ušli smo u auto. Posmatrao sam njeno lice dok smo bili u autu. Prvi put da sam je držao u naručju. Prvi put sam zbog nje dobio onaj stari osjećaj u stomaku koji sam imao kada sam volio Miu.
Prošao sam rukom kroz njenu blijedo rozu kosu koju sam obožavao.
- Hoseok samo požuri.- rekao sam. Pomazio sam je palcem po obrazu.
- Trudim se, ima mnogo policajaca.- rekao je. Podigao sam je tako da joj glava bude na mom ramenu. Naslonio sam svoje čelo na njeno.
- Drži se, bićeš u redu.- rekao sam tiho. Uzeo sam njenu ruku i ispreplitao nam prste.

Evelin
________

Sve što sam uspjela razaznati bila su bijela svijetla koja su se smjenjivala. Neko me je nosio. Trčao je. Čuli su se i glasovi. Doktora. Otvorila sam oči i pomjerila glavu. Ugledala sam Jimina. On me je nosio.
- Jimin...- rekla sam tiho.
- Bićeš u redu.- rekao je dok me je spuštao na kolica. Doktori su me odveli u neku prostoriju. Ugledala sam medicinsku sestru kako me priključuje na infuziju. U infuziju je ubrizgala nešto sa iglom.
- Ovo je za smirenje.- rekla je. San me je hvatao.

...

Otvaram oči i gledam u 4 bijela zida. Bila sam u bolničkoj sobi. Na jakim sedativima. Nisam pola tijela osjetila. Podigla sam bolničku pidžamu. Imala sam zalijepljenu gazu na stomaku. Brzo sam je spustila kada sam shvatila da je jednodijelna i da se veže sa zada.
Medicinska je sestra ušla u sobu.
- Kako si?- upitala je.
- Dobro. Jel možda neko od mojih tu?- upitala sam.
- Bilo je 7 momaka ali smo ih morali poslati kući. Pravili su gužvu u bolnici.- rekla je. Klimnula sam glavom.
- Treba li ti nešto?- odmahnula sam glavom. Bila sam sita zbog infuzije.
- Izvoli. Crveno dugme koristi kada me zatrebaš.- rekla je kada mi je dodala daljinski.
- U redu, hvala.- rekla sam. Naklonila se i izašla. Sada je krenulo smaranje. Nisam smjela ustajati sa kreveta, a nisam imala šta raditi. Uključila sam televizor i našla neki film. Ni to me nije dugo zanimalo. Isključila sam televizor. Nasmjestila sam se.
Pokušavala sam zaspati ali nije mi išlo od ruke.
Odjednom, neko je pokucao na vrata.

Mafijaški spojOù les histoires vivent. Découvrez maintenant