Evelin
________Taehjung je izletio iz sobe za sastanke. Pogledala sam sliku djevojke. Bila je lijepa, plavokosa i plavooka, prilično mladolikog izgleda. Sjetila sam se Jungkukovih riječi sa plaže. To mu je bila djevojka.
- Taehjung!- izletila sam iz sale. Ispred mene se prostirao dnevni boravak gdje nikoga nije bilo. Čuo se jak udarac koji je dolazio sa vana te sam istrčala. Jungkuk je držao Taehjunga za ruke a Jimin mu je nešto govorio na uho. Taehjung se povrijedjeno spustio na koljena.
Oluk je bio prilično udubljen.
Jimin je podigao pogled. Pogledao me je duboko sa nekom tugom u očima. Odmakao se od Taehjunga, uhvatio me za ruku i uveo nazad u kuću.
- To mu je...-
- Znam. Djevojka.- dopunila sam njegovu rečenicu. Uzdahnuo je duboko i prošao rukom kroz kosu.
- Zašto ga ucjenjuju?- upitala sam.
- Zamjerio se sa Škorpijama. Traže njega za nju, a ako im damo Taehjunga ubiće ga šakama.- rekao je. Nije bilo izlaza iz ove situacije. Poznavajući Škorpije, ako pokušamo doći do djevojke ostaće bez glave.
- Neka me ubiju.- rekao je Taehjung i brzo prošao izmedju mene i Jimina.
- Tae.- krenula sam za njim. Ušao je u salu za sastanke.
- Dogovori sastanak sa Škorpijama za 15 minuta ispod mosta u parku. Neka povedu Ari.- rekao je Namjunu. Svi smo gledali u njega šokirano.
- Taehjung, jesi si...-
- Siguran sam. Idete sa mnom kako bi je sigurno vratili. Dovedite je ovdje.- rekao je i izašao. Namjun je klimnuo u znak da se krenemo spremati. Taman kada sam krenula prema sobi neko mi je uhvatio ruke sa ledja. Čulo se škljoc.
- Ti ne ideš nigdje.- rekao je Jimin i stao ispred mene. Nasmijala sam se.
- Nije vrijeme da se igramo Jimin.-
- Ja sam ozbiljan. Nije sigurno.- rekao je. Prebacio me je preko ramena i nosio u dobu.
- Jimin, moram ići zbog Taehjunga. Ne možeš mi to uraditi.- rekla sam kad me je spustio na krevet.
- Zapravo može. Ja sam mu rekao da ne da da ideš.- rekao je Taehjung sa vrata.
- I ostavićeš me svezanu u sobi? Znaš da ću se izvući zar ne?-
- Ne ako zaključam sobu. Ostaješ tu.- rekao je i prišao mi da me poljubi. Okrenula sam lice.
- Zažalićeš Jimin.- bila sam ljuta. Slegnuo je ramenima.
- Kako hoćeš.- odmakao se od mene i izašao iz sobe. Zaključao je vrata. Momentalno sam prebacila ruke ispod nogu kako bi se našle ispred mene. Ušla sam u kupatilo i uzela ukosnicu. Pomoću ukosnice sam skinula lisice i obukla crnu odjeću. Sporala sam se kako bi oni prije mene otišli. Kada sam bila sigurna da je prošlo dovoljno vremena stavila sam fantomku preko lica. Uzela sam manji ruksak i napunila ga municijom. Jedan pištolj sam stavila za pojas a drugi sakrila kod zgloba u čizmi. Bila sam spremna. Otvorila sam prozor i iznenadila se visini sa koje sam trebala skočiti. Sreća da sam imala konopac. Privezala sam ga za kukicu koja je služila da drži prozor zatvoren i lagano se spuštala niz zid. Kada sam dotakla zemlju uputila sam se u garažu. Jedino od vozila što je ostalo bio je motor.
Vrijeme je za akciju
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mafijaški spoj
ФанфикKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...