Evelin
_________Igrali su papir, kamen makaze te je Taemin pobijedio sa makazama.
- Okej, prvo moraš znati pronaći slabu tačku na protivniku.- rekao je. Posmatrala sam ga. Znala sam za jednu tačku na koju su svi muškarci bili slabi.
- Ne mislim na to.- rekao je kao da mi čita misli. Obišla sam krug oko njega. Napala sam ga šakom u lice ali je odbio udarac.
- Moraš naučiti da čitaš protivnika.- rekao je te me nogom udario u stomak. Pustio mi je ruku te sam se naslonila na hladne rešetke kaveza. Bolilo je s tim da mi još neke modrice nisu nestale.
- Vidiš ja sam našao tvoju slabu tačku.- rekao je te mi prišao.
- Našla sam i ja tvoju.- udarila sam ga u koljeno sa unutrašnje strane. Noge su mu klecnule te je pao na koljena.
- Ipak imaš moći zapažanja?- upitao je.
- Ne znam, ta krasta na unutrašnjosti tvog koljena se činila prilično svježa.- rekla sam. Neko je pljesnuo te smo se u isto vrijeme okrenuli. Tu su stajali Rio, još jedna djevojka i momci.
Djevojka je imala hladan izraz lica te sam pretpostavila da je to bila Sena. Sena Stena. Namjun joj je nešto rekao na šta je klimnula glavom. Pogledala sam u Rio koja mi je uputila onu "Srećno" facu. Uzdahnula sam. Sena je ušla u kavez i nije oklijevala ni malo. Odmah me je napala sa nogom u stomak. Izbila mi je dah te sam pala na koljena dok nisam ponovo prodisala. Ustala sam brzo i krenula na nju svakim mogućim udarcem koji sam znala. Svaki je odbranila. Gurnula me je na rešetke kaveza i uhvatila ruku. Pogled mi se ukrstio sa Jiminovim. Izgledao je zabrinuto. Sena me je bacila na koljena i dalje mi držeći ruku.
- Sporo.- rekla je. Imala je prilično dubok promukao glas.
- Neoprezno.- rekla sam i zamahnula nogom preko njenih zglobova. Pala je na ledja i udarila glavom. Ustala sam i okrenula je na ledja. Uzela sam njenu ruku i izvrnula je. Nije se smjela pomjeriti zbog boli. Prije nego je ušla u kavez primjetila sam da nosi steznik na lijevom zglobu noge. Čekala sam pravi momenat da napadnem. Pustila sam je, ustala i odmaknula se od nje. Ustala je polako te okrenula zglob par puta. Pogledala je u Namjuna koji joj je klimnuo glavom. Skočila je na noge. Stala sam u odbrambeni položaj kada je samo ladno prošla kraj mene i potapšala me po ramenu. Primjetila sam da je ostavila nešto crno na mom ramenu. Stavila sam ruku na rame te svukla crnu maramu prošaranu bijelim linijama. Pravu gangstersku maramu. Podigla sam glavu i pogledala u Namjuna. Klimnuo je glavom i izašao. Za njim je izašla i Sena. Izašla sam iz kaveza. Rio me je zagrlila i čestitala kao i ostatak ekipe. Jimin je poslednji. Nasmijao se i uzeo maramu iz moje ruke. Povukao je moju ruku i lagano mi vezivao maramu oko ručnog zgloba.
- Marama ti uvijek mora biti ovdje. Ona predstavlja tvoju snagu, ponos i stav.- rekao je.
- Moraš je čuvati, jer ako ti je uzmu...- rekao je Jin.
- Gubiš.- dodao je Jungi.
- Onda je moraš sama vratiti jer od nas ne dobijaš više marama.- rekao je Jungkuk.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mafijaški spoj
ФанфикKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...