Jimin
_______U busu smo slušali muziku sa Hoseokove liste. On je obožavao pjevati, plesati i slušati muzku. Jungkuk je sjeo kraj mene.
- Šta je to sa Miom?- upitao je. Odmahnuo sam glavom.
- Da li si svjestan koliko će ti sada biti teško doprijeti do Evelin?-
- Zašto?-
- Zato što nema baš najbolje mišljenje o tebi otkako se Mia pojavila. Jimin, svidjaš joj se. Mislila je da si završio sa Miom.- rekao je.
- I ja sam isto mislio.- uzdahnuo sam. Ćutali smo dok nismo došli do apartmana.
- Pokušaj razgovarati sa njom.- šapnuo mi je Taehjung. Klimnuo sam glavom. Kada je izašla iz busa povukao sam je za ruku. Sačekali smo da svi odu.
- Šta hoćeš Jimin?- upitala je nekako umorno. Podigao sam ruku da joj stavim pramen kose iza uha ali ju je uhvatila i spustila.
- Da li se sjećaš ičega od sinoć?- upitao sam je. Pogledala me je duboko u oči.Evelin
________- Ne sjećam se.- rekla sam. Lagala sam. Sjećala sam se svakog momenta iako sam bila pijana. Znam, da sam mu rekla da me poljubi, i znam da mi je rekao isto. Ovo je bio prvi put da sam se nečega sjećala nakon opijanja.
U njegovom pogledu se ogledalo razočarenje. Odjednom se nasmijao.
- Želim da se sjećaš.- rekao je. Isto to je rekao sinoć. Srce mi je poskočilo. Približio mi se ali ga je moja ruka na njegovim prsima zaustavila.
- Ne Jimin. Mia ti je djevojka, a ja nisam takva osoba da ću nekome da uništim vezu. I ako je ona grozna osoba.- posmatrao me je. Uzdahnuo je.
Prošla sam kraj njega i krenula prema sobi. Išao je za mnom.
- Evelin htio sam da završim sa njom. Čak sam mislio i da jesam. Molim te daj m...- prekinula sam ga tako što sam zalupila vrata sobe. Sena i Rio su gledale šokirano u mene. Jimin je udario rukom od vrata. U očima su se nakupile suze.Jimin
_______- Evelin.- dozvao sam je. Nije odgovarala. Iznervirao sam se te uzeo telefon iz džepa. Sišao sam hitro niz stepenice dok sam čekao da se Mia javi.
- Hej ljubavi.- rekla je.
- Odmah se pojavi na plaži na kojoj smo se danas sreli.- rekao sam i prekinuo poziv.
- Jimin gdje...- prošao sam kraj Taehjunga tako brzo da nisam usio čuti šta me je pitao.Evelin
________- U redu je, nisi pogriješila.- Rio me je držala u svome zagrljaju i mazila mi kosu. Iz nekog nepoznatog razloga sam plakala.
- Nisam bila pregruba?- upitala sam.
- Ne, ali si mu dala do znanja da ne smije da je zavlači. A ni tebe.- dodala je Sena.
- Nisi loša osoba Lin, okej? Sigurna sam da će se on vratiti.- rekla je Rio. Smirila sam se i obrisala suze.
- Idi se istuširaj i obuci, a mi ćemo se pobrinuti za ostatak.- pomazila me je Rio po glavi.
- Ostatak?-
- Idi.- rekla je Sena.
Ustala sam sa kreveta, uzela odjeću za spavanje i ako je bilo pola 6 i otišla na tuširanje. Voda je isprala ostatak suza sa mog lica.
JE LEEST
Mafijaški spoj
FanfictieKažu da su mafije organizacije u kojima ne postoji ljubav, jedinstvo i sloga. Kažu da su one nasilne, pune mržnje i da svako gleda na sebe. Ali oni nisu bili takvi. Oni su bili jedna velika porodica. Porodica u kojoj je postojala i ljubav i jedinstv...