22.

1.3K 84 2
                                    

Jimin
________

- Nasjeo je. Mota se oko njih.- rekao sam. Uzeo sam gutljaj šapmanjca. Jin mi je uzeo čašu iz ruke.
- Na misiji mi ne služiš ničemu ako si pijan.- rekao je i prostreljao me pogledom. Nasmijao sam se. Kada sam pogledao u njenom pravcu primjetio sam da je Koškin poziva na ples. Pogledala je u Martineza te ubrzo prihvatila njegovu ruku. Neka jeza je prošla kroz mene kada sam vidio da je stavila svoje ruke oko njegovog vrata. Ćaskali su.
- Taehjung jesi li u blizini?- upitao sam.
- Da.- rekao je kratko kroz bubicu. Nisam mogao skinuti pogled sa njih.

Evelin
_________

Stavila sam ruke oko njegovog vrata. Smijao se i sve vrijeme su njegove oči išle preko mojih usana i grudi koje su bile istaknute zbog srcolikog izreza haljine.
- Nikada nisam sreo tako lijepu djevojku. Koliko godina imaš?- upitao me je. Nasmijala sam se.
- Dovoljno.- rekla sam malo provokativno. Obrva mu je jedva primjetno skočila. Imam ga u šaci. Spustila sam svoje ruke na njegove kukove i privukla ga bliže sebi.
- Izgledaš bezopasno. Prevario sam se.- rekao je. Imao je prljav osmijeh na licu. Podigla sam ugao usne.
- Ne sudi knjigu po koricama.- rekla sam. Zavukla sam palac i kažiprst u džep njegovog mantila. Izvukla sam telefon. Pomjerila sam svoje ruke malo više na njegova ledja.
- Čuo sam da Martinez ima savršenu gostinjsku sobu.-
- Možda poslije par pića.- rekla sam. U tom momentu je Taehjung prolazio iza njega te sam mu neprimjetno proslijedila telefon. Primjetila sam da ga je ostavio Namjunu.
- Dobar posao Lin.- rekao je Namjun i uputio se u wc sa Taehjungom. Ostala sam plesati sa Koškinom. Njegova ruka se spuštala sve niže. Postajalo mi je neugodno vruće.
- Mogli bi se malo rashladiti uz piće.- rekla sam. Uzeo je moju ruku i povukao me blago prema šanku. Sjeli smo na stolice i šanker nam je prišao.
- Daj mi najskuplje vino.- rekao je Koškin i pogledao u mene.
- Crno.- dodala sam. Konobar je otišao i vratio se sa vinom. Nasuo nam je u elegantne vinske čaše te smo nazdravili.
- Za uspješnu noć.- rekao je Koškin.
- Za uspješnu noć.- ponovila sam. Kucnuli smo se čašama. On je uzeo gutljaj dok sam ja iskapila pola čaše.

Namjun
___________

Sjedio sam na wc šolji u kabini. Ispred mene je bio Taehjung. Pokušavali smo ući u Koškinov telefon.
- Još 5 sekundi.- rekao je Taehjung. Tačno nakon 5 sekundi telefon je bio otključan. Povezao sam ga sa tabletom i prebacivao podatke sa telefona na tablet. Dok su se podatci prebacivali Taehjung je ugradjivao čip kako bi mogli pratiti njegove pozive i radnje.
- Namjun, slučajno sam naletio na ovo. Vidi.- rekao je i pokazao mi poruku na telefonu.

Koškin: Pripremite se. Želim Kraljicu Herc zajedno sa modelom u mojoj vili večeras.

- Sranje.- rekao sam. Došlo mi je obavještenje na tabletu da su se podatci prebacili. Isključio sam sve kablove sa telefona i pružio ga Taehjungu.
- Vrati joj telefon i nakon 2 minuta neko mora da je izvuče.- rekao sam. Odmah je izletio iz kabine.

Mafijaški spojDonde viven las historias. Descúbrelo ahora