Hej, kochani!
Tak jak wspominałam, chciałabym wyjaśnić zaistniałą sytuację, która była powodem tego, że rozdziały pojawiały się coraz rzadziej, natomiast "reaktywacja" została opóźniona.
Konto oraz całe opowiadanie prowadziłam z moją bliską wtedy przyjaciółką. Tak samo było z opowiadaniem "Amnezja", które znajdziecie na koncie Neymarkowa. Od razu zaznaczam, że pomysł na fabułę był wspólny. Jednak jak to w życiu bywa, ludzie przychodzą i odchodzą - taka kolej rzeczy. Tak samo było w tym przypadku. Od początku tego roku zaczęłyśmy się mniej dogadywać, aż w pewnym momencie pomimo codziennego widywania się w szkole zerwałyśmy kontakty. Wiem, że biorąc sobie do serca wszelkie działania na wattpadzie do takiej sytuacji nie powinno dojść, aby sprawy prywatne odbiły się na pisaniu. Myślę jednak, że choćby część z Was mnie trochę zrozumie. W momencie kiedy tracimy kogoś nam bardzo bliskiego i nie umiemy się z tą osobą dogadać to raczej nie myślimy w pierwszej kolejności o napisaniu rozdziału na wattpad. Mam nadzieję, że nam to wybaczycie. Oczywiście nikogo nie obwiniam bo jeśli ktokolwiek jest temu winny to jesteśmy w tym razem. To życie pisze takie scenariusze. Ja jednak nie mam zamiaru odpuścić od tak i za zgodą mojej koleżanki będę sama kontynuować pisane wcześniej wspólnie opowiadania. Konto osoby, o krórej mówię będzie wpisane przy opisie książki, aby zaznaczyć, że do pewnego momentu to także była autorka tej pracy, może nie autorka ale przecież jedna z pomysłodawców.
Są teraz wakacje, więc chciałabym napisać jeszcze kilka rozdziałów do przodu by mieć coś w zapasie gdy zacznie się szkoła. W tej chwili nie jestem w stanie określić jak często będą pojawiać się rozdziały, trochę minie zanim to wszystko ogarnę. Jednak zapraszam Was do zaobserwowania profilu stefanowelove to tam będę od nowa publikować "Wszystkie drogi prowadzą do Barcelony"!!! Odnośnie tego konta nie mam na tą chwilę zamiaru go usuwać, może kiedyś także tu zaktualizuję rozdziały, macie w takim razie dostęp do oryginalnej wersji. 😂😂😂 Opowiadanie praktycznie piszę od nowa, gdyż brak w nim opisów i dokończenia rozpoczętych wcześniej wątków. Mam nadzieję, że teraz po czasie i w pojedynkę pójdzie mi lepiej. ❤ W weekend zostanie opublikowana pierwsza część opowieści, mam nadzieję, że będziecie ze mną.
Jeszcze jedno. Na profilu, o którym już wspomniałam (Neymarkowa) znajduje się historia, która także została zaniedbana. Jeśli czytelnicy wykażą taką chęć to także postaram się ją kontynuować, jednak w pierwszej kolejności jest " wdpdb".
Pozdrawiam wszystkich z Was i mam nadzieję, że zostawicie tu po sobie jakikolwiek ślad. Chcę widzieć Waszą obecność mordki.
Do zobaczenia! 🌻Ps. Pamiętajcie o zaobserwowaniu konta, a po opublikowaniu pierwszego rozdziału dodaniu książki do biblioteki, jeśli jesteście chętni aby czytać książkę 💛
CZYTASZ
Wszystkie drogi prowadzą do Barcelony KOREKTA
Fiksi PenggemarZawsze marzyłam o spotkaniu zawodników FC Barcelony. Gdy w końcu sen się ziścił, byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie. Nigdy nie myślałam, że to wszystko jest na poważnie. Nie myliłam się... Okładka: SpeedwayGirl