Reggel Shawn erős karjai között ébredtem. Kezét óvatosan leemeltem magamról, majd felkeltem és elindultam a fürdőbe. Nem akartam, hogy így lásson, kócosan, karikás szemmel. Megmostam az arcom és a fogam, a hajam ujjaimmal eligazítottam, hogy a lágy hullámok ne menjenek tönkre, sminket nem vittem fel, ugyan minek? Úgyis látott már anélkül. Miután kicsit összeszedtem magam, visszafeküdtem az ágyba. A mellettem fekvő férfi még mindig mélyen aludt.–Hogy lehet valaki ilyenkor is ennyire tökéletes?–kérdezte suttogva, mire Shawn édesen felmordult.
–Hmmm?–morgott lágyan.– Valami baj van?– kérdezte álmos, rekedtes kissé vékony hangon.
– Semmi baj, aludj csak.– suttogtam.– Nem akartalak felébreszteni.– arcát kezdtem vizsgálgatni, bőre kissé meggyötört, szeménél és ajkainál enyhén ráncos. Vállai szélesek, izmosak. Néztem ezt a tökéletes testet és azon gondolkoztam, mivel érdemeltem ki.– elmélkedtem mosolyogva.
– Pedig sikerült.– nyitotta ki a szemeit.– Jó reggelt Dor.–mondta alig hallhatóan.
– Jó reggelt.– terült el az arcomon széles mosoly.– Kávét?
– Túl jól ismersz.– nevetett.– És túl gyönyörű vagy.–suttogta, de én úgy tettem, mint, aki nem hallja. Lassan lépkedtem a kávéfőzőhöz, majd három adagot készítettem.
– Tessék.– nyújtottam át a csészét.
– Köszönöm. Ezt meg tudnám szokni.– villantotta meg tökéletes fogsorát. Átmentem a másik szobába, ahol Andrew is épp ébredezett.– Jó reggelt, hoztam neked kávét. Sétáltam felé.
– 'Reggelt. Köszö...– akadt meg a szava, amikor rám nézett.– Mi van rajtad?– nézett furán.
– Mi lenne?– nevettem. Még mindig a fekete, felül csipkézett, alul pedig igen rövidke hálóing volt rajtam. Éppen nem volt kint belőle a fenekem.
– Öltözz át, mielőtt Shawn észrevesz.– utasított.
– Már látott.– vontam vállat, majd sarkon fordultam és elhagytam a helységet. Éreztem, Andrew tekintetét a hátamon. Vagyis örültem volna, ha csak hátamat nézte volna...Mire visszaértem a szobába, Shawn már felöltözve ült az asztalnál az ablak előtt, állát öklével támasztotta, miközben valamin erősen gondolkozott. (Borító szerk.) Vagyis nagyon úgy tűnt.
– Min töprengesz ennyire?– ültem le mellé, mire mosolyogva felém fordult.– Hogy hogy álcázzuk magunkat.– nevetett.
– Kitaláltad már?– kíváncsiskodtam.
– Igen, de titok.– mosolyodott el.– Előbb rendeljünk reggelit. Éhen halok.
– Már megint?– vágtam értetlen arcot.– Nem értelek, hogy tudsz mindig enni?
– Simán.– nevetett.– Ezek az izmok– mutatott a karjára– nem a koplalástól nőttek.
– Ha ezt nem mondod, hülyén halok meg.– forgattam a szemeim.– Andrew, mit kérsz reggelire?– kiabáltam át az ajtón.– Már megrendeltem, elkéstetek.– nevetett.– Dorothy, öltözz már fel.–fordította el a fejét, hogy ne lásson. Másodszorra szólt, szóval eltűntem a fürdőben egy szürke melegítővel és egy fekete pólóval. 5 perc múlva visszamentem volna az étkezőbe, de csörgött a telefonom. Daniel volt az.
– A netről kell megtudnom, hogy eljegyeztek?– kiabált, eltartottam a fülemtől a kagylót, hogy ne halljam, ahogy kiabál. Közben bejött Shawn a szobába.
– Ki az?– tátogta.
– A bátyám, de semmi baj, megbeszéljük.– formáltam a szavak a számmal, de hang nem hagyta el a torkom. Shawn csak biztatóan felemelte hüvelykujját.
– Dan, ez egy óriási félreértés.– folytattam a beszélgetést, amikor kikiabálta magátNem jegyeztek el és még mindig nincs köztünk több, mint barátság.– nyugtattam.– Holnap indulok Londonba.– mosolyodtam el.– Ennek örülök. Tudtam, hogy ez az egész nem lehet igaz.– fújta ki a levegőt. – Mikor száll le a géped?– váltott témát.
– Este nyolckor indul, 7 óra az út és 5 óra az időeltolódás. Hétfő reggel 8-ra a reptéren vagyok.–számoltam gyorsan.– Eljöttök értem?– kérdeztem reménykedve.
ESTÁS LEYENDO
Egy csepp magány, egy csésze kávé BEFEJEZETT
Fanfic,,- Annyira sajnálom, ne haragudj! Engedd meg, hogy vegyek neked egy másikat! - mondta bűnbánó arccal az idegen srác. - Semmi baj. - mosolyogtam, miközben a fekete nedű által okozott barna foltot próbáltam letisztogatni a fehér köpenyemről, több-ke...