– Hmm...– morogtam válaszként.
– Kelj fel, 9 óra.– simította meg arcélem.
– Hogy mi?– pattantak ki a szemeim.– Megígértem Line-nek, hogy elintézem a leánybúcsút és este teljesen kiment a fejemből! Úristen, most mi a francot csináljak?– kiabáltam.
– Segítek.– vette elő telefonját, majd nekiállt kutakodni a neten.– Fogalmam sincs, mit csinálhatnék... Bulit nem szervezhetek, színházjegyet vagy bármi hasonlót ma estére képtelenség szerezni, ráadásul az kevés és leánybúcsú gyanánt.–gondolkoztam hangosan.
– Van egy ötletem.– mosolyodott el.– Nézd!– tartotta felém telefonját.–Eva Ranger Spa leánybúcsú csomag.–olvastam fel.– Shawn, te egy isten vagy!– öleltem át szorosan.– Azonnal felhívom őket.
– Van időpontunk 11-re.– mondtam izgatottan.– Viszont estére még kéne valami... Moziba nem vihetem, az baromi gáz lenne. Színház, opera kilőve, már nem jutunk jegyhez.– hervadt le a mosoly az arcomról.
– Kivéve, ha te vagy Shawn Mendes.
– Most először örülök, hogy híres vagy.– nyomtam puszit az arcára. Majd elvonult mobiljával a kezében.– Jó reggelt, Shawn Mendes vagyok. Nem, nem viccelek, valóban. Jegyet szeretnék a ma esti előadásra. Hányat?–nézett rám, majd kis hezitálás után hármat mutattam a kezemen.– Hármat szeretnék, ha lehet a legjobb helyre. Rendben, köszönöm, viszhall.– tette le a kagylót.
– Meg is van?– néztem rá kerek szemekkel.
– Persze, pár óra múlva odaadják a recepciósnak, majd felküldik. De miért kellett három jegy?
– Te is jössz.– mosolyodtam el.– Line kérte, hogy a végén legyél ott, mert szeretne megismerni.
– Értem.– bólintott.– Mit fogok én csinálni itt egész nap?– dőlt el az ágyon.– Pihenj, meg gondolom van nálad gitár, elleszel.– nevettem.– Jön velünk a két testőr is?
– Még szép! Szólok nekik, amíg öltözöl.– állt fel.
– Köszönöm.– mosolyogtam, majd eltűntem a fürdőben.– Megyek Linért, vigyázz magadra.– adtam neki gyors csókot, majd a Rob és Jason kíséretében elhagytam a hotelt. Jason vezetett, Rob pedig az anyósülésen ült, hogy ne legyen kínos csend gyorsan felhívtam Line-t, igyekezzen, mert 10 perc és ott vagyok.
– Szia Line!– intettem, mikor kinyitotta az ajtót.– Mehetünk?
– Szia, induljunk, nagyon izgulok!– mosolygott.
– Jó lesz, tetszeni fog.– dörzsölgettem a tenyerem.– Miután végeztünk hazahozlak és elegánsan kell felöltöznöd, mert egy másik helyre is viszlek. Nyugi, nem buli lesz.–daráltam.
– Csak menjünk már, nagyon izgatott vagyok!– vigyorgott, mint egy boldog óvodás.
– Gyere, Jason és Rob is velünk jönnek, mi ülünk hátul.– mutattam a kocsi felé.
– Rohanok.– ment vissza a lakásba a táskájáért.– Indulhatunk!– mondtam Jason-nek, aki a volánnál ült.
– Máris.– taposott a gázra.– Line, rád fér egy kis kikapcsolódás, nagyon fogod élvezni.– áradoztam.
– Alig várom! Dorothy, ez egy spa!– ámult, mikor meglátta, hol parkolt le a testőr.
– Igen, az.– nevettem.– Örülsz?
– Most még csak boldog vagyok, de ha elmerülhetek a habokban, már igazán örülni fogok.– mondta magabiztosan.
– Jó ezt hallani. Készen állsz?– mosolyogtam.
– De még mennyire!– pattant ki az autóból.– Nem jöhettek be velünk, mindenhol nők lesznek félmeztelenül, lehetetlen.– fordultam a két melákhoz.
– Mr. Mendes ki fog nyírni minket, ha megtudja.– nyelt nagyot Rob.– Tőlem nem fogja megtudni, ha mégis, majd elmondom neki az igazat, hogy nem jöhettetek be, mert tilos.– vontam vállat.
– De Dorothy, értsd meg, be kell mennünk, majd én meggyőzöm a recepcióst, ahova csak lehet, követnünk kell. Különben is, egyedül a fürdő az a hely, ahová meztelenül járnak, ha nem tévedek.– oktatott ki.
– Öhm, jól van.– nem igazán tudtam erre mit mondani, majd Line-vel karöltve indultunk a bejárat felé.
– Jó napot, Dorothea Martin néven van foglalásunk egy leánybúcsú csomagra.– mosolyogtam a recepciósra. Ez egy elég elit hely, nem fognak letámadni az itt dolgozók, hozzá vannak szokva, hogy ismert emberek járnak ide.
– Üdvözlöm a harmónia paradicsomában Önöket.– köszöntött széles mosollyal.– Megtisztelő, hogy minket választottak. Egész nap rendelkezésükre fog állni egy hölgy, aki mindenhová el fogja kísérni, illetve ki fogja szolgálni Önöket, Annelita már az ajtóban vár.– mutatott a meglehetősen fiatal lányra.
– Köszönjük.– mondta Line.
– Lenne egy kis probléma.– vette át a szót Jason.– Mi lennénk a hölgyek testőrei, muszáj egész nap velük lennünk.– Nem probléma, abszolút lehetséges, ez esetben tartsanak Annelitával. Viszlát.– beszélt a recepciós kimért hangon.
– Lekötelez.– lökte el magát a testőr a pulttól.– Kedves Line és Dorothea, köszöntöm Önöket nálunk.– mutatott körbe Annelita.– A mai napon én fogom kísérni a csapatukat helyszínről-helyszínre.
– Örülünk a találkozásnak, tegeződhetünk?– mosolyogtam a lányra.
– Ahogy óhajtjátok. Gyertek velem, első utunk a tárgyalóba vezet, egy tea mellett beszéljük meg, hogy mit szeretnétek igénybe venni.– intett, hogy kövessünk.– Szóval, melyikőtök fog hamarosan a házasság rögös útjaira lépni?– nem is kérdezhette volna bonyolultabban. Szeretem, ha valaki választékosan beszél, de ez azért már túlzás.
– Én lennék.– mosolygott Line.– Ez remek.– csapta össze a tenyerét.– Milyen teával szolgálhatok? Ha esküvő előtt járunk, ajánlanám a zöld jázmin nedűt, ez majd serkenti a vérkeringésetek és éberebbek lesztek.
– Nekem jó, Line?– néztem a mellettem ülő lányra.
– Tökéletes, két jázmin teát kérnénk.– sosem láttam még ilyennek, mintha átszellemült volna, még semmit sem csináltak velünk, de máris áradt belőle a nyugalom.
– Egy keveset beszélgessünk, amint bepillantást nyerhetek a belső világotokba, könnyebben kínálok kezeléseket. Hol éltek? Mivel foglalkoztok?– indított egy könnyedebb kérdéssel.
– Én divattervező vagyok, itt Londonban van egy szalonom, természetesen itt is élek.
– Sebész vagyok és Torontóban lakom.– válaszoltam sablonosan.
– Milyen kapcsolatban vagytok egymással? Mind rokonilag, mind lelkileg.– tett fel egy kicsit –komplikáltabb kérdést.– Sógornők leszünk, de nagyon jó a kapcsolatunk.– nézett rám Line, hogy folytassam én.
– Pontosan, régóta ismerjük egymást, nemhogy legjobb barátoknak, inkább lelki társaknak nevezném magunkat, mély, belsőséges kötelék van köztünk.– tényleg hatással van rám a hely, kezdek én is furcsán beszélni.
– Igen, ezt az aurátokból rögtön leszűrtem. Pihenni és feltöltődni szeretnétek, ha nem tévedek.– nyúlt egy katalógusért, mi pedig bólogattunk.– Az elmondottak alapján egy páros delux csomagot ajánlanék, ez 5 órát venne igénybe. Egy Marrakesh hammamal (tradicionális keleti több lépésből álló testkezelés szerk.) indítunk, ezután iszapfürdő és ízlés szerinti masszázs, nyugtató aromaterápia az infra szaunáinkban, majd mély tisztító arckezelés. Végül forró fürdő és ha szeretnétek, manikűrt, pedikűrt, fodrászt és sminkest is biztosítunk, hogy tökéletes külsővel térhessetek vissza az esküvőszervezéssel és az élettel járó fáradalmakhoz.– sorolta.– Szerintem mindent kérünk.– mondtam határozottan.
– Rendben, gyertek velem az öltözőkhöz, egy speciális törölközőruhát kell majd felvennetek.– állt fel.– Uraim, Önök kívülről figyelhetik a kezeléseket, kivéve az iszapfürdőt.– ismertette a miheztartást Jason-nal és Rob-bal.– Vágjunk bele, nagyon jól hangzik.– tapsikolt Line, miután felvette a fehér ruhát.
– Én is várom már.– álltam mellé.– Annelita?
– Máris indulhatunk, hadd mutassam be Ming-et és Vent.– mutatott a két alacsony névről ítélve kínai férfire.– Nagyon örülünk.– mosolygott Line.
– Miénk a megtiszteltetés hölgyeim.– mondta Ming erőteljes kínai akcentussal. Kíváncsiságból a hátam mögé néztem, majd azt láttam, amire számítottam. Jason és Rob szúrós szemmel méregeti a két hammam mestert.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy csepp magány, egy csésze kávé BEFEJEZETT
Fanfic,,- Annyira sajnálom, ne haragudj! Engedd meg, hogy vegyek neked egy másikat! - mondta bűnbánó arccal az idegen srác. - Semmi baj. - mosolyogtam, miközben a fekete nedű által okozott barna foltot próbáltam letisztogatni a fehér köpenyemről, több-ke...