42. Fejezet

4.5K 258 16
                                    

– Ez az Eventim Apollo, itt koncerteket szoktak adni.– néztem furán.
– Úristen Dorothy, tudod milyen koncert lesz ma?– kezdett a leendő sógornőm ugrándozni.
– Ugye nem?– esett le az állam.– Jézusom, Jézusom, JÉZUSOM....– Shawn, annyira köszönöm!

– Irány a Backstage!– kapta elő a VIP jegyeket.
– Line, el tudod ezt hinni, annyi év után végre!– öleltem át és ugráltam vele a parkolóban. Egy szeles júniusi estén, az Eventim Apollo parkolójában, a kedvenc énekesünk koncertje előtt fél órával
.  

– Ahogy meghirdették a koncertet, szinte rögtön elkapkodták a jegyeket. Mégis hogy?– kérdeztem a könnyeimmel küszködve.

– Tudod, Ed a példaképem, többször is dolgoztunk már együtt.– mosolygott.– De nehogy sírj, ez főként Carol ajándéka.
– Én is nagyon köszönöm.– ugrándozott Line, már amennyire a magassarkúja engedte.– Kicsit túlöltöztünk  egy koncerthez.– kezdte húzni a száját.
– Mindketten nagyon szépek vagytok.– nevetett fel Shawn.– Gyertek.– tette oldalra mindkét kezét, hogy belekarolhassunk.– De nekem akkor is te vagy a legszebb.– súgta a fülembe, mire megborzongtam.

– Megjött Mendes és a két lány!– kiabált egy nő hátra, mire három biztonsági körbevett minket.
– Most hová megyünk?– néztem kérdőn.
– Köszönünk Ed-nek.– vont vállat.

– Úristen! TALÁLKOZNI FOGUNK ED SHEERAN-NEL!– visított Line.

– Honnan tudtad, hogy mindketten szeretjük?– érdeklődtem.
– Dan-nel voltam egész nap, többet tudok rólatok, mint hinnétek.– kacsintott, mire kicsit oldalba löktem, hogy viselkedjen. 
– Jézusom, itt a bandája.– sápadt le a leendő sógornőm.

– Mehetünk?– állt meg Shawn az ajtó előtt. Válaszként csak bólintottunk, majd lenyomta a kilincset, én pedig behunytam a szemem. Nagy levegő, 3, 2, 1...
– Sziasztok! Annyira örülök, hogy eljöttetek!– indult felénk a vörös hajú, szemüveges férfi óriási mosollyal az arcán. Egyszerűen volt felöltözve, akkor látott először, mégis végtelenül közvetlenül bánt velünk.
– Hello öreg! Hogy vagy?– pacsiztak Shawn-nal.
– Te két csajjal tolod? Tudod hogy kell élni!– nevetett fel.
– Bemutatom neked a barátnőm, Dorothea Martin-t és a leendő sógornőm, Caroline Parkert.– tolt minket az énekes elé.

– Ed Sheeran.–nyújtotta kezét, amit esetlenül megszorítottam.– Mindkettőtökről hallottam már. Caroline, te divattervező vagy, ha nem tévedek.–emelte fel a szemöldökét, hogy jól mondja-e.
– Igen, az volnék.– bólogatott vadul.
– A feleségem imádja a kreációid!– mosolyodott el.
– Te-tessék?– esett le Line álla.– Ed Sheeran feleségének tetszenek a ruháim... Álmodom, biztos, de ez túl szép, ne ébresszetek fel!– ült le.
– Nagy fanjaid mindketten, ezért ilyen zavartak.– állt Shawn Ed mellé.
– Dorothy, hívhatlak így? Rólad pedig Shawn áradozott sokat.– fordult felém.
– Persze, nyugodtan.– majd felszaladt a szemöldököm.– Ti beszéltetek rólam?
– Mostanság szinte csak rólad.– nevetett fel.– Nagyon beléd van esve.– nézett a "kollégájára".

– Hű.– azt hiszem nekem is le kell ülnöm.– indultam Line felé.
– Hallod, rossz hatással vagy rájuk!– lökte meg Shawn a vöröst.– Lányok, felesége van, Line te hétvégén férjhez mész és asszony, neked meg itt vagyok én.– mutatott magára.

– Te most komolyan asszonynak hívtál?– tettem karba a kezem.– Jól van Shawn Peter Raul Mendes, ezt még megkeserülőd.– húztam össze résnyire a szemem.

– Ed, vár a színpad!– kiáltott be az ajtón az egyik szervező.

– Mennem kell, remélem még találkozunk személyesen később. Sziasztok!– hagyta el a termet.

Egy csepp magány, egy csésze kávé BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin