↠1: G̤̈ö̤ s̤̈ẅ̤ï̤m̤̈m̤̈ï̤n̤̈g̤̈
↠2: B̤̈ï̤n̤̈g̤̈ë̤ ẅ̤ä̤ẗ̤c̤̈ḧ̤ ä̤ s̤̈ḧ̤ö̤ẅ̤. Ï̤n̤̈ s̤̈ṳ̈m̤̈m̤̈ë̤r̤̈ ÿ̤ö̤ṳ̈ s̤̈ḧ̤ö̤ṳ̈l̤̈d̤̈ s̤̈p̤̈ë̤n̤̈d̤̈ m̤̈ö̤s̤̈ẗ̤ ö̤f̤̈ ï̤ẗ̤ ö̤ṳ̈ẗ̤s̤̈ï̤d̤̈ë̤, b̤̈ṳ̈ẗ̤ ï̤f̤̈ ï̤ẗ̤'s̤̈ r̤̈ä̤ï̤n̤̈ï̤n̤̈g̤̈ ö̤r̤̈ l̤̈ä̤ẗ̤ë̤ ä̤ẗ̤ n̤̈ï̤g̤̈ḧ̤ẗ̤ ÿ̤ö̤ṳ̈ c̤̈ä̤n̤̈ d̤̈ö̤ ẗ̤ḧ̤ï̤s̤̈.
↠3: G̤̈ö̤ ẗ̤ö̤ ẗ̤ḧ̤ë̤ p̤̈ä̤r̤̈k̤̈ ẅ̤ï̤ẗ̤ḧ̤ ÿ̤ö̤ṳ̈r̤̈ f̤̈r̤̈ï̤ë̤n̤̈d̤̈s̤̈
↠4: Ḧ̤ä̤v̤̈ë̤ ä̤ ẅ̤ä̤ẗ̤ë̤r̤̈ b̤̈ä̤l̤̈l̤̈ö̤ö̤n̤̈ f̤̈ï̤g̤̈ḧ̤ẗ̤ ẅ̤ï̤ẗ̤ḧ̤ ÿ̤ö̤ṳ̈r̤̈ f̤̈r̤̈ï̤ë̤n̤̈d̤̈s̤̈.
↠5: R̤̈ṳ̈n̤̈ ẗ̤ḧ̤r̤̈ö̤ṳ̈g̤̈ḧ̤ ẗ̤ḧ̤ë̤ s̤̈p̤̈r̤̈ï̤n̤̈k̤̈l̤̈ë̤r̤̈
↠6: G̤̈ö̤ ö̤ṳ̈ẗ̤s̤̈ï̤d̤̈ë̤ ä̤n̤̈d̤̈ r̤̈ë̤ä̤d̤̈ ä̤ b̤̈ö̤ö̤k̤̈
↠7: P̤̈ä̤ï̤n̤̈ẗ̤ ẗ̤ẅ̤ï̤s̤̈ẗ̤ë̤r̤̈ (p̤̈ṳ̈ẗ̤ ẗ̤ḧ̤ë̤ s̤̈ä̤m̤̈ë̤ c̤̈ö̤l̤̈ö̤r̤̈ p̤̈ä̤ï̤n̤̈ẗ̤ ö̤n̤̈ ẗ̤ḧ̤ë̤ c̤̈ï̤r̤̈c̤̈l̤̈ë̤s̤̈ ä̤n̤̈d̤̈ p̤̈l̤̈ä̤ÿ̤ n̤̈ö̤r̤̈m̤̈ä̤l̤̈l̤̈ÿ̤. J̤̈ṳ̈s̤̈ẗ̤ n̤̈ö̤ẗ̤ë̤ ẗ̤ḧ̤ä̤ẗ̤ ẗ̤ḧ̤ï̤s̤̈ d̤̈ö̤ë̤s̤̈ g̤̈ë̤ẗ̤ m̤̈ë̤s̤̈s̤̈ÿ̤ s̤̈ö̤ ẅ̤ë̤ä̤r̤̈ c̤̈l̤̈ö̤ẗ̤ḧ̤ë̤s̤̈ ÿ̤ö̤ṳ̈ d̤̈ö̤n̤̈'ẗ̤ c̤̈ä̤r̤̈ë̤ ä̤b̤̈ö̤ṳ̈ẗ̤ ä̤n̤̈d̤̈ p̤̈l̤̈ä̤ÿ̤ ö̤ṳ̈ẗ̤s̤̈ï̤d̤̈ë̤.)
↠8: B̤̈ä̤k̤̈ë̤ s̤̈ö̤m̤̈ë̤ẗ̤ḧ̤ï̤n̤̈g̤̈
↠9: D̤̈ö̤ ä̤ f̤̈ṳ̈n̤̈ D̤̈ï̤ÿ̤
↠10: B̤̈ë̤ä̤n̤̈ b̤̈ä̤g̤̈ ẗ̤ö̤s̤̈s̤̈
↠11: Ḧ̤ä̤v̤̈ë̤ ä̤ m̤̈ö̤v̤̈ï̤ë̤ m̤̈ä̤r̤̈ä̤ẗ̤ḧ̤ö̤n̤̈ d̤̈ä̤ÿ̤. Ÿ̤ö̤ṳ̈ c̤̈ö̤ṳ̈l̤̈d̤̈ ḧ̤ä̤v̤̈ë̤ ä̤ D̤̈ï̤s̤̈n̤̈ë̤ÿ̤ m̤̈ö̤v̤̈ï̤ë̤ m̤̈ä̤r̤̈ä̤ẗ̤ḧ̤ö̤n̤̈ ï̤f̤̈ ÿ̤ö̤ṳ̈ ẅ̤ä̤n̤̈ẗ̤ ẗ̤ö̤.
↠12: M̤̈ä̤k̤̈ë̤ ä̤ f̤̈ö̤r̤̈ẗ̤ ö̤ṳ̈ẗ̤s̤̈ï̤d̤̈ë̤
↠13: G̤̈ö̤ ẗ̤ö̤ ẗ̤ḧ̤ë̤ b̤̈ë̤ä̤c̤̈ḧ̤ (ï̤f̤̈ ẗ̤ḧ̤ë̤r̤̈ë̤'s̤̈ ö̤n̤̈ë̤ n̤̈ë̤ä̤r̤̈ ÿ̤ö̤ṳ̈) ẅ̤ï̤ẗ̤ḧ̤ ÿ̤ö̤ṳ̈r̤̈ f̤̈r̤̈ï̤ë̤n̤̈d̤̈s̤̈.
↠14: M̤̈ä̤k̤̈ë̤ p̤̈ö̤p̤̈s̤̈ï̤c̤̈l̤̈ë̤s̤̈ ä̤n̤̈d̤̈ ë̤ä̤ẗ̤ ẗ̤ḧ̤ë̤m̤̈
↠15: Ḧ̤ä̤v̤̈ë̤ ä̤ c̤̈ḧ̤ä̤l̤̈k̤̈ c̤̈ö̤n̤̈ẗ̤ë̤s̤̈ẗ̤ ẅ̤ï̤ẗ̤ḧ̤ ÿ̤ö̤ṳ̈r̤̈ f̤̈r̤̈ï̤ë̤n̤̈d̤̈s̤̈
↠16: G̤̈ö̤ ö̤n̤̈ ä̤ ẅ̤ä̤l̤̈k̤̈ (g̤̈r̤̈ä̤b̤̈ ÿ̤ö̤ṳ̈r̤̈ p̤̈ḧ̤ö̤n̤̈ë̤ ä̤n̤̈d̤̈ ḧ̤ë̤ä̤d̤̈p̤̈ḧ̤ö̤n̤̈ë̤s̤̈ ẗ̤ö̤ l̤̈ï̤s̤̈ẗ̤ë̤n̤̈ ẗ̤ö̤ m̤̈ṳ̈s̤̈ï̤c̤̈ ẗ̤ö̤ m̤̈ä̤k̤̈ë̤ ï̤ẗ̤ m̤̈ö̤r̤̈ë̤ f̤̈ṳ̈n̤̈.)
↠17: J̤̈ṳ̈m̤̈p̤̈ ö̤n̤̈ ä̤ ẗ̤r̤̈ä̤m̤̈p̤̈ö̤l̤̈ï̤n̤̈ë̤ (ï̤f̤̈ ÿ̤ö̤ṳ̈ ḧ̤ä̤v̤̈ë̤ ö̤n̤̈ë̤)
↠18: B̤̈ä̤l̤̈l̤̈ö̤ö̤n̤̈ d̤̈ä̤r̤̈ẗ̤s̤̈ (ḧ̤ä̤n̤̈g̤̈ b̤̈ä̤l̤̈l̤̈ö̤ö̤n̤̈s̤̈ ṳ̈p̤̈ ö̤ṳ̈ẗ̤s̤̈ï̤d̤̈ë̤ ä̤n̤̈d̤̈ ẗ̤ḧ̤r̤̈ö̤ẅ̤ d̤̈ä̤r̤̈ẗ̤s̤̈.)
↠19: P̤̈l̤̈ä̤ÿ̤ b̤̈ö̤ä̤r̤̈d̤̈ g̤̈ä̤m̤̈ë̤s̤̈ ẅ̤ï̤ẗ̤ḧ̤ f̤̈r̤̈ï̤ë̤n̤̈d̤̈s̤̈
↠20: P̤̈l̤̈ä̤ÿ̤ r̤̈ï̤n̤̈g̤̈ ẗ̤ö̤s̤̈s̤̈ (ÿ̤ö̤ṳ̈ c̤̈ä̤n̤̈ D̤̈ï̤ÿ̤ ï̤ẗ̤)
YOU ARE READING
Girl Guide💜🌸🌺🦄💗✨
RandomA fun guide for girls to read :) This book will have: ~ Diy's ~ life hacks ~ recipes ~ diy room decor ~ quizzes ~ hairstyles ~ outfit ideas ~ zodiac signs ~ things to do when you're bored ~ diy gifts ~ Starbucks drink recipes ~ & much more!! **I do...