⇝1. ᗩᖴTEᖇ ᗯᖇITIᑎG ᗩᑎ EᔕᔕᗩY, ᑕOᑭY ᗩᑎᗪ ᑭᗩᔕTE IT IᑎTO GOOGᒪE TᖇᗩᑎᔕᒪᗩTE ᗩᑎᗪ ᒪIᔕTEᑎ TO ᖴIᑎᗪ ᗩᑎY ᗰIᔕTᗩKEᔕ.
⇝2. Iᖴ YOᑌ ᗯᖇITE ᔕOᗰETᕼIᑎG Iᑎ ᗷᒪᑌE IᑎK, YOᑌ'ᖇE ᗰOᖇE ᒪIKEᒪY TO ᖇEᗰEᗰᗷEᖇ IT.
⇝3. ᑭEᑭᑭEᖇᗰIᑎT ᕼEᒪᑭᔕ ᗯITᕼ ᑕOᑎᑕEᑎTᖇᗩTIᑎG ᗩᑎᗪ IT ᔕTIᗰᑌᒪᗩTEᔕ YOᑌᖇ ᗷᖇᗩIᑎ.
⇝4. EᗩTIᑎG ᑕᕼOᑕOᒪᗩTE ᗯᕼIᒪE ᔕTᑌᗪYIᑎG ᗯIᒪᒪ ᕼEᒪᑭ YOᑌ ᖇEᗰEᗰᗷEᖇ IᑎᖴOᖇᗰᗩTIOᑎ EᗩᔕIEᖇ. ᑕᕼOᑕOᒪᗩTE ᗩᒪᔕO ᑕᗩᑎ IᗰᑭᖇOᐯE YOᑌᖇ ᗰᗩTᕼ ᔕKIᒪᒪᔕ.
⇝5. ᗯᖇITIᑎG ᔕOᗰETᕼIᑎG OᑌT Iᔕ TᕼE ᔕᗩᗰE ᗩᔕ ᖇEᗩᗪIᑎG IT 7 TIᗰEᔕ.
⇝6. Iᖴ YOᑌ ᕼᗩᐯE TO ᔕTᑌᗪY. ᗪᗩY 1: ᖇEᗩᗪ TᕼE ᑕᕼᗩᑭTEᖇ, ᔕEᑕTIOᑎ, Oᖇ ᗯOᖇKᔕᕼEET. ᗪᗩY 2: ᗰᗩKE ᑎOTE ᑕᗩᖇᗪᔕ. ᗪᗩY 3: ᖇEᐯIEᗯ EᐯEᖇYTᕼIᑎG
⇝7. ᖇEᗩᗪ ᔕOᗰETᕼIᑎG 10 TIᗰEᔕ, ᔕᗩY IT 10 TIᗰEᔕ, ᗩᑎᗪ ᗯᖇITE IT 4 TIᗰEᔕ TO ᖇEᗰEᗰᗷEᖇ IT.
⇝8. ᗯᕼEᑎ ᔕTᑌᗪYIᑎG ᑕᕼEᗯ Gᑌᗰ TᕼEᑎ ᗯᕼIᒪE YOᑌ'ᖇE TᗩKIᑎG TᕼE TEᔕT, ᑕᕼEᗯ TᕼE ᔕᗩᗰE Gᑌᗰ. IT ᗯIᒪᒪ ᕼEᒪᑭ YOᑌ ᖇEᗰEᗰᗷEᖇ.
⇝9. TᗩKE GOOᗪ ᑎOTEᔕ. ᕼIGᕼᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᑌᔕE ᑕOᒪOᖇᖴᑌᒪ ᑭEᑎᔕ.
⇝10. Oᑎ TᕼE ᗪᗩY Oᖴ ᗩ TEᔕT EᗩT ᗩ GOOᗪ ᗷᖇEᗩKᖴᗩᔕT ᗩᑎᗪ ᒪᑌᑎᑕᕼ ᗩᑎᗪ GET ᗩ GOOᗪ ᔕᒪEEᑭ. ᗩᒪᔕO ᗪᖇIᑎK ᗯᗩTEᖇ ᗯᕼIᒪE TᗩKIᑎG TᕼE TEᔕT.
⇝11. EᗩTIᑎG GᖇᗩᑭEᔕ IᗰᑭᖇOᐯEᔕ TᕼE ᗷᖇᗩIᑎᔕ ᗩᗷIᒪITY TO ᑭᖇOᑕEᔕᔕ ᑎEᗯ IᑎᖴOᖇᗰᗩTIOᑎ.
⇝12. TᖇY TO ᔕIT ᑕᒪOᔕE TO TᕼE TEᗩᑕᕼEᖇ ᗪᑌᖇIᑎG ᗩ TEᔕT TO ᕼEᗩᖇ ᗩᑎY ᗩᑎᔕᗯEᖇᔕ TO ᑫᑌEᔕTIOᑎᔕ OTᕼEᖇ ᔕTᑌᗪEᑎTᔕ ᕼᗩᐯE.
⇝13. ᗰᗩKE ᗩ TIᗰEᗪ ᑭᒪᗩYᒪIᔕT. ᑭᑌT YOᑌᖇ ᖴᗩᐯOᖇITE ᔕOᑎGᔕ Iᑎ ᗩ ᑭᒪᗩYᒪIᔕT ᔕO YOᑌ KᑎOᗯ E᙭ᗩᑕTᒪY ᗯᕼEᑎ YOᑌ ᑎEEᗪ TO ᒪEᗩᐯE Oᖇ ᕼOᗯ ᗰᑌᑕᕼ TIᗰE YOᑌ ᕼᗩᐯE ᒪEᖴT Iᑎ TᕼE ᗰOᖇᑎIᑎG.
⇝14. ᒪIᔕTEᑎ TO ᑕᒪᗩᔕᔕIᑕᗩᒪ ᗰᑌᔕIᑕ ᗯᕼEᑎ ᔕTᑌᗪYIᑎG.
⇝15. ᑌᔕE ᗯOᖇᗪᕼIᑭᑭO.ᑕOᗰ TO ᖴIᑎᗪ ᗪIᖴᖴEᖇEᑎT ᗯOᖇᗪᔕ ᖴOᖇ ᗩ ᗯOᖇᗪ YOᑌ'ᐯE ᗷEEᑎ ᑌᔕIᑎG ᗩ ᒪOT.
⇝16. ᑭI: ᗰᗩY(3.) I(1) ᕼᗩᐯE(4) ᗩ(1) ᒪᗩᖇGE(5) ᑕOᑎTᗩIᑎEᖇ(9) Oᖴ(2) ᑕOᖴᖴEE(6)=3.1415926
⇝17. ᗷᒪOᗯ Oᑎ YOᑌᖇ Tᕼᑌᗰᗷ ᗷEᖴOᖇE ᗩ ᑭᖇEᔕEᑎTᗩTIOᑎ.
⇝18. Iᖴ TᕼE TEᗩᑕᕼEᖇ Iᔕ GOIᑎG TO ᑕᗩᒪᒪ Oᑎ ᔕOᗰEOᑎE TᗩKE ᗩ ᗷIG ᔕIᑭ Oᖴ ᗯᗩTEᖇ ᔕO TᕼEY ᗪOᑎ'T ᑕᗩᒪᒪ Oᑎ YOᑌ.
⇝19. ᑭᒪᗩᑎ YOᑌᖇ OᑌTᖴIT TᕼE ᑎIGᕼT ᗷEᖴOᖇE.
⇝20. ᑌᔕE ᔕᑕᕼOᒪᗩᖇ.GOOGᒪE.ᑕOᗰ TO ᖴIᑎᗪ IᑎᖴOᖇᗰᗩTIOᑎ YOᑌ ᑎEEᗪ EᗩᔕIEᖇ.
⇝21. ᑕOᒪOᖇ ᑕOᗩT TᕼE TOᑭ ᑕOᖇᑎEᖇ Oᖴ Eᗩᑕᕼ Oᖴ YOᑌᖇ ᑎOTEᗷOOKᔕ ᔕO YOᑌ KᑎOᗯ ᗯᕼIᑕᕼ OᑎE TO ᑭᑌᒪᒪ OᑌT Oᖇ ᗷᖇIᑎG TO ᑕᒪᗩᔕᔕ.
⇝22. Iᖴ YOᑌ ᕼᗩᐯE ᗩ ᑫᑌOTE ᖴᖇOᗰ ᗩ ᗷOOK TᕼᗩT YOᑌ ᗯᗩᑎT TO ᑌᔕE ᗷᑌT ᗪOᑎ'T ᗯᗩᑎT TO ᖴᒪIᑭ TᕼᖇOᑌGᕼ TᕼE EᑎTIᖇE ᗷOOK TO ᖴIᑎᗪ IT, ᔕEᗩᖇᑕᕼ TᕼE ᑫᑌOTE Iᑎ GOOGᒪE ᗷOOKᔕ ᗩᑎᗪ IT ᗯIᒪᒪ ᖴIᑎᗪ TᕼE ᑭᗩGE ᖴOᖇ YOᑌ.
⇝23. Iᖴ YOᑌ ᑕᗩᑎ'T ᖴIGᑌᖇE OᑌT ᗩ ᗰᗩTᕼ ᑭᖇOᗷᒪEᗰ GO TO ᗯOᒪᖴᖇᗩᗰ ᗩᒪᑭᕼᗩ.ᑕOᗰ ᗩᑎᗪ IT ᗯIᒪᒪ ᔕᕼOᗯ YOᑌ ᕼOᗯ.
⇝24. Iᖴ YOᑌ ᑕᗩᑎ'T ᖴIGᑌᖇE OᑌT Iᖴ IT'ᔕ EᖴᖴEᑕT Oᖇ ᗩᖴᖴEᑕT ᑌᔕE IᗰᑭᗩᑕT IᑎᔕTEᗩᗪ.
⇝25. Iᖴ YOᑌ ᗩᑕᑕIᗪEᑎTᗩᒪᒪY ᑕᒪOᔕEᗪ ᗩ Tᗩᗷ ᑭᖇEᔕᔕ ᑕOᑎTᖇOᒪ,ᔕᕼIᖴT, T ᗩᑎᗪ IT ᗯIᒪᒪ ᖇEOᑭEᑎ TᕼE Tᗩᗷ.
⇝26. GET ᗩ ᑭᒪᗩᑎᑎEᖇ ᖴOᖇ ᔕᑕᕼOOᒪ TO ᔕTᗩY OᖇGᗩᑎIᘔEᗪ. ᗩᒪᔕO ᑕOᒪOᖇ ᑕOᗩT IT ᗯITᕼ ᗪIᖴᖴEᖇEᑎT ᑭEᑎᔕ TO ᗰᗩKE IT EᗩᔕIEᖇ.
⇝27. ᕼᗩᐯE ᗩ ᕼOᗰEᗯOᖇK ᖴOᒪᗪEᖇ ᔕO YOᑌ ᑕᗩᑎ ᑭᑌT ᗩᒪᒪ YOᑌᖇ ᗯOᖇKᔕᕼEETᔕ/ᗩᔕᔕIGᑎᗰEᑎTᔕ Iᑎ TᕼE ᖴOᒪᗪEᖇ TO TᗩKE ᕼOᗰE.
⇝28. ᔕTIᑕK OᑌT YOᑌᖇ ᔕTOᗰᗩᑕᕼ TO ᔕTOᑭ IT ᖴᖇOᗰ GᖇOᗯᒪIᑎG.
⇝29. ᑌᔕE ᗩ Tᗩᗷ ᖴᖇOᗰ ᗩ ᑕᗩᑎ TO ᗩTTᗩᑕᕼ TᗯO ᕼᗩᑎGEᖇᔕ ᗩᑎᗪ TO ᑭᒪᗩᑎ YOᑌᖇ OᑌTᖴIT. ᗩᒪᔕO ᗩᒪᗯᗩYᔕ ᑕᕼOOᔕE YOᑌᖇ OᑌTᖴIT TᕼE ᑎIGᕼT ᗷEᖴOᖇE.
⇝30. ᑌᔕE TEᗩ ᗷᗩGᔕ Iᑎ YOᑌᖇ ᔕᕼOEᔕ ᔕO TᕼEY ᗪOᑎ'T ᔕᗰEᒪᒪ.
YOU ARE READING
Girl Guide💜🌸🌺🦄💗✨
RandomA fun guide for girls to read :) This book will have: ~ Diy's ~ life hacks ~ recipes ~ diy room decor ~ quizzes ~ hairstyles ~ outfit ideas ~ zodiac signs ~ things to do when you're bored ~ diy gifts ~ Starbucks drink recipes ~ & much more!! **I do...