20 : BERSAMA🔞

79.8K 636 7
                                    

Pov Aurel

Jantung mula berdebar. Hati tak keruan. Kenapa malam ni Ethan Danial menawan sangat.

Ethan mencium lembut leher ku sambil tangan meramas dada ku dari luar bra ku membuatkan aku mendesah kenikmatan. Gaun aku tadi sudah ditanggalkan oleh Ethan. Kini aku hanya memakai bra tanpa tali dan seluar dalam. Nasib aku tak period. Kalau period ni aku rasa boleh sepoi mood Ethan.

Tangan Ethan mula bergerak masuk kedalam bra kemudian menanggalkan cangkuk dibelakangku. Maka terlepaslah buah dada aku dari bra. Ethan merenung lama di buah dada aku.

"sayang...." Ethan memanggil aku dengan suara yang lembut.

"ermm"

"Dah besar sikit. Padahal tak sampai seminggu abang sentuh." Ethan menguis puting aku. Tersentak sedikit. Geli.

"Sayang sapu cream Bustelle. Zara bagi"

"Ermmm...patut la sekarang pandai pakai seksi-seksi depan abang."

Aku tersenyum dan memeluk pinggangnya. Ethan terus membalas pelukan ku dan mencium dahi ku lama. Kini ciuman Ethan bergerak ke mata ku.

"Maafkan abang sebab buat sayang sentiasa mengalirkan air mata ..." ungkap Ethan dan kini ciumannya bergerak ke pipi ku .

"maaf kerana buat sayang rasa bersalah dan overthinking selalu..."

Dan akhir sekali ciuman Ethan berakhir pada bibir ku.

Lidah Ethan masuk ke dalam mulut ku yang terbuka sedikit. Lidah ku ditarik dan dikulum membuatkan aku mendesah. Lidahnya bermain didalam mulut aku.

Dada ku kini diramas tangan Ethan. Lembut sentuhan Ethan, membuatkan aku merasa damai dan terbuai seketika. Dia memang dingin, garang, dracula tak cukup kasih sayang. Tapi ini kali kedua aku bersama dengan Ethan. Tak pernah pun nak kasar-kasar dengan aku.

Ethan mula bergerak kebawah dan kini puting ku dijilat beberapa kali sebelum hujung puting ku hilang disebalik mulut Ethan.

"ahhh..." aku mendesah dan tubuh ku meliuk lentok menerima sedutan Ethan keatas puting ku. Buah dada ku di isap dengan lembut. Nikmatnya.

Aku meramas rambut Ethan membuatkan Ethan melepaskan puting ku dan menyambar kembali bibir ku. Berperang lidah lagi. Nampaknya aku makin mahir. Aku menyambut lidahnya setiap kali masuk dan menyoyot lidahnya.

Perlahan lahan Ethan membuka kelangkang ku sambil mengusap peha ku yang terdedah dari tadi lagi.

Ethan mencium kulit atas buah dada ku pula. Disedut dan digigit lembut membuatkan aku mendesah lagi.

"ahhhhh...ermmm...abang..." Ethan melepaskan buah dada ku. Dan aku mendapat love bite yang ditinggalkan Ethan sangat besar dan warnanya merah pekat.

Ethan memandang ku sekilas sebelum Ethan turun mencium perut ku dan dijilat lubang pusat ku.

"ahhh...urmmm...aaaahh.." desah ku.

Saat tangan Ethan mula melurutkan seluar dalam ku , dada ku berdegup kencang. Nafasku mula tidak teratur menanti sentuhan Ethan seterusnya keatas ku .

Aku melihat Ethan bangun dari menindih ku dan ditanggalkan tuala dipinggangnya sambil matanya memandang segenap wajah ku. Seksinya.

Setelah Ethan berbogel sama sepertiku tanpa seurat benang. Ethan menghampiri ku semula.

"Sayang dah sedia?" tanya Ethan separuh berbisik. Bulat mata aku. Gulp! Aku menelan air liur.

"Erm" aku terus merangkul leher Ethan. Aku tak nak kecewakan Ethan untuk kali kedua.

Just You, Budak Lembab! [COMPLETED]Where stories live. Discover now